Koniec z anonimowością policjantów

Data: 2021-04-30 08:10:22
Autor: Marcin Debowski
Koniec z anonimowością policjantów
Nadeszły interesujące czasy:
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,27036986,koniec-z-anonimowoscia-policjantow-podczas-demonstracji-beda.html

"Identyfikatory na mundurach policjantów zabezpieczających demonstracje będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów łamiących prawo."

--
Marcin

Data: 2021-04-30 10:33:25
Autor: J.F
On Fri, 30 Apr 2021 08:10:22 GMT, Marcin Debowski wrote:
[...]

Tylko beda male i trudno widoczne, ale to juz wina swiadka :-)
A z tajniakami w tlumie ?

Ale ale ... a co z tymi imiennikami na mundurach - obowiazkowe,
nieobowiazkowe ?

J.

Data: 2021-04-30 11:18:50
Autor: Olin
Dnia Fri, 30 Apr 2021 08:10:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

[...]

Kamerki też miały rozwiązać problemy, ale akumulatory do nich notorycznie
się wyładowują, więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
wymyślą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-01 01:46:58
Autor: Marcin Debowski
On 2021-04-30, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:
[...]

Kiedyś zdaje się już były, ale tylko na jakimś typie munduru.

--
Marcin

Data: 2021-05-01 08:34:17
Autor: Shrek
Koniec z anonimowością policjantów
więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
wymyślą.

Kiedyś zdaje się już były, ale tylko na jakimś typie munduru.

Nie kiedyś a cały czas są - tylko w szyku zwartym nie muszą. Normalnie mają obowiązek nosić i przełożony ma obowiązek kulsona nie dopuścić do służby jak nie ma. I co? I kulsoneria ma prawo w dupie.

--
Shrek

Data: 2021-05-01 03:39:20
Autor: Astralny Rębajło
Koniec z anonimowością policjantów
Dnia Fri, 30 Apr 2021 08:10:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a): > "Identyfikatory na mundurach policjantów zabezpieczających demonstracje > będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę > nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów > łamiących prawo."

Głupsi, niż przewiduje ustawa http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4944

Data: 2021-05-01 14:25:01
Autor: Animka
W dniu 2021-05-01 o 12:39, Astralny Rębajło pisze:
Olin napisał(a):

Kamerki też miały rozwiązać problemy, ale akumulatory do nich notorycznie
się wyładowują, więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
wymyślą.

Już aż takimi głąbami chyba nie są i wiedzą, że powinni mieć przy sobie ładowarki

--
animka

Data: 2021-05-01 15:41:54
Autor: J.F.

Olin napisał(a):

[...]

i gniazdko, i czas na ladowanie?

To raczej zadanie policji, zeby kupic kamery takie, aby bateria
starczala na wymagana ilosc godzin, nawet po 2 latach uzywania.

Tylko potem wychodzi, ze sa za duze i za ciezkie :-)

J.

Data: 2021-05-01 15:51:36
Autor: Shrek
W dniu 01.05.2021 o 15:41, J.F. pisze:

To raczej zadanie policji, zeby kupic kamery takie, aby bateria
starczala na wymagana ilosc godzin, nawet po 2 latach uzywania.

Tylko potem wychodzi, ze sa za duze i za ciezkie :-)

Kulsonowi jak będzie potrzeba to i kamera podłączona do gniazdka się rozładuje.

Nie w tym problem w bateriach ani imiennikach, tylko w tym że kulsoństwo łamie prawo i niszczy dowody.

--
Shrek

Data: 2021-05-04 10:14:58
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 01.05.2021 o 15:51, Shrek napisał:
[...]

wystarczyłoby, aby wtedy słowo policjanta miało mniejszą wagę niż osoby względem której wykonuje czynności. Obowiązkiem ma być nagranie z zajścia, inaczej policjant z definicji nie ma racji. Nagle kamerki przestałyby się psuć.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-05-04 12:04:02
Autor: Shrek
Koniec z anonimowością policjantów

wystarczyłoby, aby wtedy słowo policjanta miało mniejszą wagę niż osoby względem której wykonuje czynności

Dokładnie - zepsuło się nagranie - znaczy z definicji wersja obywatela. Zespuło się nagranie i potem okazało się, że jednak było inaczej niż kulson zapamiętał - kulson aut ze służby i emerytury - składanie fałszywych zeznań to przestępstwo. Jeśli nie pamięta to niech mówi, że nie pamięta. Jak źle pamięta to są na to paragrafy.

Obowiązkiem ma być nagranie z zajścia, inaczej policjant z definicji nie ma racji. Nagle kamerki przestałyby się psuć.

Tylko my tu rozmwaiamy o tych głupich imiennikach. Prawo jest - kulsona ma obowiązek być umundurowany, w skład munduru wchodzi imiennik (poza odziałami zwartymi). 2/3 kulsonów ma to w dupie i oscentacyjnie łamią prawo. Wiec co z tego że zmienisz prawo?

--
Shrek

Data: 2021-05-04 12:42:53
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

A do kurwy nędzy jak wysoko w górę leci (znacząca/skuteczna)
odpowiedzialność za braki imiennika policjanta w ramach oddziału
zwartego? Odpowiedzialność zasadniczo służbowa (więcej niż jeden brak) a
karna w "ekstremalnych" przypadkach (próg na zawiasy: paręnaście procent
braków na setkę+ policjantów przy braku ciężkich pobić).

Ja mają w dupie *i mieli w dupie* to znaczy że system egzekwowania tego
wymogu jest *i był* "nieskuteczny".  Jeśli ten wymów jest naprawdę
znaczący to szersze jego olewanie nie jest już *tylko* przewiną
"szeregowych policjantów".

Policja to nie tylko "pojedynczy policjanci" ale instytucja/system.
Czarne owce muszą się czasem trafiać ale jak stado ma to w dupie to całe
stado jest do obsranej dupy.

--
A. Filip

Data: 2021-05-04 12:55:37
Autor: Shrek
W dniu 04.05.2021 o 12:42, A. Filip pisze:

[...]

Wogóle nie leci. Wszyscy powszechnie i sysytemowo mają to w dupie - policja ma wyjebane na prawo i chuj im zrobisz.

Dyskusja nad wprowadzeniem dodatkowej identyfikacji w sytuacji gdy mają w dupie już istniejące imienniki przypomina pomysł jakieś grupy poselskiej kiedyś - ponieważ rowerzyści jeżdzą bez wymaganego oświetlenia wprowadźmy obowiązek jazdy w kamizelkach odblaskowych. Zacny pomysł - zamiast bez oświetlenia będą jeździć bez oświetlenia i kamizelek:P

[...]

Oczywiście że nie jest - mają akceptację szefostwa na łamanie prawa. Nie w tym jednym zakresie. Ogólnie wygląda na to że jak weźmiesz losowego obywatela i postawisz obok losowego kulsona, to okaże się że statystycznie bardziej (nawet nie chodzi o częściej) prawo łamie kulson. Taka sytuacja...

--
Shrek

Data: 2021-04-30 11:21:36
Autor: Animka
[...]

Milicjanci to mieli dawniej na mundurach swoje numery ientyfikacyjne. Za czasów Wałęsy pozmieniali wszystko. Nawet płace utajnili. Jednego mogli kiwać na zarobkach, a jego kolega na tym samym stanowisku zarabial ze 2 czy 3 razy więcej. Ta Solidarność to największa partia, za której parawanem rozwalano wiele dobrych "Rzeczy".

--
animka

Data: 2021-04-30 18:43:15
Autor: Shrek
[...]

No i co. Teraz imienniki są obowiązkowe poza odziałem zwartym kompanią reprezentacyjną i czymś tam jeszcze (orkiestrą dętą?) a kulsony po prostu nie noszą i chuj:P

Nasz grupowy kulson twierdzi, że nie muszą, bo co prawda wymienione w rozporządzeniu jako częśc munduru, na ale nie stoi napisane, że kulson ma cały mundur nosić. Takie to kulsony - co byś nie napisał kurwę z logiki zrobią:P

--
Shrek

Data: 2021-05-01 00:39:16
Autor: Animka
W dniu 2021-04-30 o 18:43, Shrek pisze:
[...]

Te policjanty u nas wożą dupy samochodami po ulicach i nie pamiętam, zebym widziała któregoś w mundurze.
Jakis jeden nie mógł kiedyś zaparkować (był w jakimś czarnym kombinezonie) swojego prywatnego samochodu-limuzyny. Parę razy próbował. Wreszcie wysiadł. Był taki nawalony czymś, że ledwie lazł. Potem wmieszał się w tłum dzieciaków. Do domu pewnie doptarł. Raz pod oknami robił sobie skręta na masce samochodu i jarał. Na głowie miał kaptur od bluzy dla niepoznaki.

--
animka

Data: 2021-05-01 02:33:12
Autor: A. Filip
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
[...]

A jakie *kary* i dla kogo przewiduje *projekt*?

Jest odpowiedzialność samego policjant bez identyfikatora oraz całej
drabinki jego szefów/przełożonych.  Po za tym AFAIR za PO manifestanta
bił tajniak czyli policjant bez munduru.

--
A. Filip

Data: 2021-05-01 07:00:02
Autor: Budzik
Koniec z anonimowością policjantów
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Po za tym AFAIR za PO manifestanta
bił tajniak czyli policjant bez munduru.

uwaga, po w lodówce :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2021-05-01 07:41:36
Autor: _Master_
Koniec z anonimowością policjantów
Ziewww...
Jak PO dojdzie do władzy za 8-12-16 lat ;-) to zdejmą bo po co mają stresować i utrudniać pracę ORGANOM ;-)

Data: 2021-05-01 08:14:39
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 1 May 2021 07:41:36 +0200, _Master_ napisał(a):

Ziewww...
Jak PO dojdzie do władzy za 8-12-16 lat ;-) to zdejmą bo po co mają stresować i utrudniać pracę ORGANOM ;-)

Ot, glupi master dał głos. Tylko nie tym właściwym końcem odwłoka :)
--
Jacek
-I hate haters-

Koniec z anonimowością policjantów