Koniec z tolerancją dla piratów przekracz ających prędkość o 1 km/h!!

Data: 2014-05-30 09:46:51
Autor: Marcin N
Koniec z tolerancją dla piratów przekracz ających prędkość o 1 km/h!!
Data: 2014-05-30 09:02:40
Autor: tᴏ
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Marcin N wrote:

Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

A to nie pamiętałeś ich poprzednich harców przy tych? Bo ja, zgodnie z tym co tu kiedyś zadeklarowałem, pamiętałem. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-05-30 11:30:40
Autor: Marcin N
W dniu 2014-05-30 11:02, tᴏ pisze:
Marcin N wrote:

Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

A to nie pamiętałeś ich poprzednich harców przy tych?

A skąd ten wniosek?

--
MN

Data: 2014-05-30 10:00:07
Autor: Netopeerek
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-koniec-z-tolerancja-mandaty-za-przekroczenie-o-1-km-h,nId,1433851

Tak, tak.

Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

Założę się że PO wymyśli niebawem kolejnego rodzynka aby karać już np. przy 50kmh na ograniczeniu ddo 50kmh.

Data: 2014-05-30 10:10:53
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Data: 2014-05-30 10:16:22
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Marcin N wydumał(a) w news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl :
[...]

Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidują FR :) Dostaniemy nawet homologowane darmowe nawigacje 3G, które bedą miały nawet alkolock. Oczywiscie trzeba bedzie je zamontować na stałe i okazywać do kontroli :)

Po 3 latach rządzenia siegną sobie zapisów z tych nawigacji, które bedą na rzadowych serwerach i zapłacimy za całe 3 lata :] Oczywiście przez ten czas nikt nie bedzie karał za przekroczenie prędkości. Ci najszybsi powybijaja się sami a reszta która przezyje spokojnie pokryje koszty całego projektu ze sporą nadwyżką:)

Janosik czy inne navi/3G już przetestowały system i działa bardzo dobrze :D

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-05-30 11:04:46
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!

Powitanko,

Spoko, wybierzemy PiS.

W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

Na pewno zlikwiduj FR

Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.
A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach predkosci dostosowanych do... budzetu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2014-05-30 13:56:52
Autor: Myjk
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, Pawel "O'Pajak"
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

No pewnie, najlepiej na Korwina głosować. To już wolę oddać się na PiS (ci
się przynajmniej w końcu sami od władzy odsuną).

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 20:35:34
Autor: jerzu
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
<kazdy.spamer@chcialby.goznac> wrote:

W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

Reszta si nie liczy albo jest parti typowo kanapow. Taka prawda.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-30 23:15:46
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 20:35:34 +0200, jerzu napisa(a):
On Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.
Reszta si nie liczy albo jest parti typowo kanapow. Taka prawda.

Ale wiesz ... mysl tak dalej, to bedziesz jezdzil 40/50 i placil 25%
VAT :-)

Poza tym nie chodzi tylko o to zeby inni sie liczyli - wazne zeby paru
poslow PO i PIS zostalo bez stolka. I zadali sobie pytanie "dlaczego".
Wazne tez zeby musieli w koalicje wchodzic.

Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.

J.

Data: 2014-05-30 21:30:48
Autor: masti
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

Dnia Fri, 30 May 2014 20:35:34 +0200, jerzu napisał(a):
On Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna
alternatywa.
Reszta się nie liczy albo jest partią typowo kanapową. Taka prawda.

Ale wiesz ... mysl tak dalej, to bedziesz jezdzil 40/50 i placil 25% VAT
:-)

podobnie jak tymiński

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 23:18:31
Autor: jerzu
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.

Nie wr im powtrki w wyborach parlamentarnych.

Data: 2014-05-30 23:49:57
Autor: Czesaw Winiak
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.

Nie wr im powtrki w wyborach parlamentarnych.

Jesli nie beda totalnie swirowac w PE i JKM wroci po 1,5 roku jak obiecuje to sie zdziwisz.

Data: 2014-05-30 23:54:20
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 23:18:31 +0200, jerzu napisa(a):
On Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200, "J.F."
Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.
Nie wr im powtrki w wyborach parlamentarnych.

Kto wie, moze niektorzy pomysla ze juz maja jakies szanse :-)
No i przybedzie im pieniedzy na kampanie ..

J.

Data: 2014-05-31 15:27:37
Autor: Pszemol
"Pawel "O'Pajak"" <kazdy.spamer@chcialby.goznac> wrote in message news:lm9hjd$kf5$1news.task.gda.pl...
Spoko, wybierzemy PiS.

W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

Na pewno zlikwiduj FR

Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.

Ryzykowny argument, bo mona zrobi kontr,
e za Gierka byo ich jeszcze mniej ;-)

A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach predkosci dostosowanych do... budzetu.

Ot to. Prdko maksymalna jest czasem za niska i nie uczy
respektu do ograniczenia tam, gdzie ono naprawd jest potrzebne.

Data: 2014-06-02 03:05:15
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, Pawel "O'Pajak" napisa(a):
Spoko, wybierzemy PiS.
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

No nie, wybory niedawno byly, na liscie do wyboru bylo co 7 ...

Na pewno zlikwiduj FR
Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.

Taaa ... przypominam co Tusk powiedzial jak Kaczynski program masowego
stawiania FR startowal:

https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Niestey - po czym poznac ze polityk klamie ? Po tym ze cokolwiek mowi

A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach predkosci dostosowanych do... budzetu.

Ograniczenia sa takie jak wszedzie. Problemem jest brak autostrad.
Bo watpie zeby ktos podniosl do 80/120/180 ...

J.

Data: 2014-05-30 12:09:27
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

I po co ta ironia ? Prawda jest taka, ze wiekszego gowna w tym zakresie to chyba zadna opcja polityczna nieuskuteczniala i dalej czuja, ze maja przyzwolenie spoleczne bo przeciez wygrali :)
Wystarczy bo NTG.

Data: 2014-05-30 13:58:07
Autor: AL
On 2014-05-30 10:16, MichaelData® wrote:
[...]

dlatego opcja polityczna w tym wypadku nie ma znaczenia.

Kazda partia, ktora bedzie musiala okreslac budzet, nie bedzie miala skrupulow by siegnac po kazse spoleczenstwa.

Zlotousty Kaczynski, ktory obecnie na wszystkie strony pluje jadem, nie mowi jak chce poprawic gospodarke - on po prostu 'idzie po wladze'
Zobaczycie co sie stanie jak swita pisowska obejmie wladze - nic sie nie zmieni lub zmieni sie na gorsze.
W pierwszym punkcie wypowiemy wojne wszystkim sasiadom, potem Polakom, ktorzy nie beda zgodni z pogladami 'krola'.

Dlatego - przepraszam za slowo - 'pieprzenie',ze PiS wszystko zmieni jest nic innego jak polityczna nagonka. Nic nie zmieni - bo z czego dolozy?  Wojny kosztuja wiecej niz pokoj ;)

Data: 2014-05-30 14:07:27
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 13:58:07 +0200, AL
Kazda partia, ktora bedzie musiala okreslac budzet, nie bedzie miala skrupulow by siegnac po kazse spoleczenstwa.

Ale skąd to przeświadczenie, że mandaty reperuja budżet? Przecież to kropla
w morzu. Żadna partia nie wyeliminuje mandatów, bo mandatów domaga się
_społeczeństwo_. To, że paru PMSowiczom to nie odpowiada, uważają to za
głupotę, nie znaczy że są w większości (a nie są).

BTW Na Czecha przy Objazdowej [DC] niedawno zdewastwali (podpalili i chyba
ukradli zawartość) skrzynkę. Jak wcześniej debile zwalniali poniżej 50
(choć dopuszczalna 60) tak od paru dni strach się do przejścia dla pieszych
zbliżyć, bo (pewnie ci sami co poprzednio do 50 hamowali) debile zap*ają
teraz i 120 (pewnie Cavalcośtam). Się potem dziwić, że ludzie wnioskują o
radary, a "władza" (bez znaczenia jakiej opcji) montuje i pasa zaciska.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 14:37:09
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-30 14:07, Myjk pisze:
[...]

Kropla nie kropla, to jednak wpływy z mandatów są zapisane w budżecie. I teraz robią pod siebie bo są mniejsze niż zakładano.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-30 10:15:06
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu pitek, 30 maja 2014 14:37:09 UTC+2 uytkownik Grejon napisa:
W dniu 2014-05-30 14:07, Myjk pisze:

> Fri, 30 May 2014 13:58:07 +0200, AL

> Ale skd to przewiadczenie, e mandaty reperuja budet? Przecie to kropla

> w morzu. adna partia nie wyeliminuje mandatw, bo mandatw domaga si

> _spoeczestwo_. To, e paru PMSowiczom to nie odpowiada, uwaaj to za

> gupot, nie znaczy e s w wikszoci (a nie s).

Kropla nie kropla, to jednak wpywy z mandatw s zapisane w budecie. I teraz robi pod siebie bo s mniejsze ni zakadano.

-- Grzegorz Joca

Green Trafic 140 dCi

Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Przy okazji sprawd jaka kwota jest zapisana w budecie po stronie wydatkw zwizanych z kosztami wypadkw drogowych. Wpywy z mandatw to kilka procent tej kwoty.

Data: 2014-05-30 14:51:27
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 14:37:09 +0200, Grejon
Kropla nie kropla, to jednak wpływy z mandatów są zapisane w budżecie.

Są, bo muszą być -- na tym polega budżet. Ktoś sobie ubzdurał, że państwo
na tym zarabia krocie i wziął sobie za tarczę przy walce z mandatami.
Reszta podchwyciła i temat się ślizga...

I teraz robią pod siebie bo są mniejsze niż zakładano.

Chyba media robią pod siebie, bo nie mają ważniejszych tematów.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 15:11:30
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 14:51:27 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

S, bo musz by -- na tym polega budet.

E e jak?
Powinnoci pastwa jest minimalizowanie mandatw, a nie ich maksymalizowanie, to ma by niechlubna warto dodana, a nie punkt w budecie do zrealizowania. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-05-30 13:34:11
Autor: masti
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 15:11:30 +0200 osobnik zwany szerszen
napisał:

On Fri, 30 May 2014 14:51:27 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Są, bo muszą być -- na tym polega budżet.

E że jak?
Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich
maksymalizowanie, to ma być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w
budżecie do zrealizowania.

powinnośćią ministra fiansów jest zapisać w budżecie przewidywane wpływy również z mandatów. To, że dziennikarzyny uważają, że to jest założenie ile policja ma ich wystawić to bzdura

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 15:41:07
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 13:34:11 +0000 (UTC)
masti <gone@to.hell> wrote:

powinnoi ministra fiansw jest zapisa w budecie przewidywane wpywy

Powinien zapisa 0 i by mocno zdziwionym, e s jakiekolwiek, a nie wpisywa miliardy i wpopiechu korygowa budet, jak si okazuje e s tylko miliony, a i to raptem dziesitki. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-05-30 14:52:46
Autor: masti
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 15:41:07 +0200 osobnik zwany szerszen
napisał:

On Fri, 30 May 2014 13:34:11 +0000 (UTC) masti <gone@to.hell> wrote:

powinnośćią ministra fiansów jest zapisać w budżecie przewidywane
wpływy

Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie
wpisywać miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są
tylko miliony, a i to raptem dziesiątki.

nie może. Również dlatego, żeby zamknąć budżet. To jest taka pozycja gdzie można dopisać górkę. I najwyżej się nie wykona. Nie pierwszy raz zresztą.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 18:31:34
Autor: John Kołalsky
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Użytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

A społeczeństwo pewnie ma sobie wpisać wypływy :-)

Data: 2014-05-30 15:53:04
Autor: Myjk
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:41:07 +0200, szerszen
Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie
wpisywać miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są
tylko miliony, a i to raptem dziesiątki.

Borze... :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 16:02:54
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 15:53:04 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Borze... :D

drzewa to ty zostaw w spokoju ;)

szerszen

Data: 2014-05-30 15:51:08
Autor: Myjk
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:11:30 +0200, szerszen
E że jak? Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich
maksymalizowanie, to ma być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w
budżecie do zrealizowania.

Jesteś w błędzie, znowu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 15:13:07
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-30 14:51, Myjk pisze:
[...]

No właśnie - muszą? Państwu zależy na tym, żeby kierowcy nie przestrzegali przepisów?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-30 10:20:09
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu pitek, 30 maja 2014 15:13:07 UTC+2 uytkownik Grejon napisa:
W dniu 2014-05-30 14:51, Myjk pisze:

> Fri, 30 May 2014 14:37:09 +0200, Grejon

> S, bo musz by -- na tym polega budet. Kto sobie ubzdura, e pastwo

> na tym zarabia krocie i wzi sobie za tarcz przy walce z mandatami.

> Reszta podchwycia i temat si lizga...

No wanie - musz? Pastwu zaley na tym, eby kierowcy nie przestrzegali przepisw?

-- Grzegorz Joca

Green Trafic 140 dCi

Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Pastwu zaley eby nie byo wypadkw. Polska koderka jest bardzo krtka i kade niepotrzebnie wydane zwizane z tym e kto jecha po uasku mona przeznaczy na przykad na chorych na nowotwory. Wypadki s na yczenie a choroby nowotworowe nie.

Data: 2014-05-30 19:57:18
Autor: Czesaw Winiak
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!

Wypadki s na yczenie a choroby nowotworowe nie.

no w 99% nowotwory puc to myl, e s na yczenie.

Data: 2014-05-30 11:11:33
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu pitek, 30 maja 2014 19:57:18 UTC+2 uytkownik Czesaw Winiak napisa:
>Wypadki s� na �yczenie a choroby nowotworowe nie.

no w 99% nowotwory p�uc to my�l�, �e s� na �yczenie.

Ale i tak zostaje 1% pechowcw. Poza tym w przypadku palaczy tytoniu wpywy z akcyzy na wyroby tytoniowe s tak wysokie e ich poowa wystarcza na uzupenienie tego czego brakuje w kasie na leczenie. Leczenie chorych na raka puc jest krtkie i niezbyt kosztowne. Palacze to dobrodziejstwo dla budetu. Po drugiej stronie s alkoholicy. Wpywu z akcyzy na alkohol to niewielka cz kosztw pastwa jakie przeznacza na skutki alkoholizmu.

Data: 2014-05-30 20:22:35
Autor: Czesaw Winiak
[...]

Ta, na pewno akcyza idzie na leczenie :) Tak jak skladka rentowa na renty, akcyza czy podatek w paliwie na drogi.
Chce zauwazyc ze NFZ zaoszczedzil w 2013 roku 2mld zl (2 000 000 000) i nie wydal na leczenie bo prawo na to nie pozwalalo, a ludzie sie podniecaja jakims Owsiakiem, ktory biznes robi ! Przeciez to sa jaja.

Data: 2014-05-30 23:32:19
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 20:22:35 +0200, Czesaw Winiak napisa(a):
[...]

Skladka rentowa akurat moze isc na renty, ale akcyza na leczenie ...
wyjatkowo chyba nie - NFZ ma swoje iles procent od PIT i nie wiecej.

Za to ZUS ma niedobor, panstwo doplaca, a skad bierze na doplaty ?
A taki rakowiec to z ZUS sporo dostaje ... choc tez ma szanse nie
odebrac tego co wplacil :-)

Chce zauwazyc ze NFZ zaoszczedzil w 2013 roku 2mld zl (2 000 000 000) i nie wydal na leczenie bo prawo na to nie pozwalalo, a ludzie sie podniecaja jakims Owsiakiem, ktory biznes robi ! Przeciez to sa jaja.

Oj tam, zawirowanie takie drobne.

J.

Data: 2014-05-30 15:00:33
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu pitek, 30 maja 2014 23:32:19 UTC+2 uytkownik J.F. napisa:
> [...]

> Chce zauwazyc ze NFZ zaoszczedzil w 2013 roku 2mld zl (2 000 000 000) i nie > wydal na leczenie bo prawo na to nie pozwalalo, a ludzie sie podniecaja > jakims Owsiakiem, ktory biznes robi ! Przeciez to sa jaja.

Jako dopata do NFZ kiedy mu brakuje. A brakuje mu sporo chociaby z powody bezrobotnych za ktrych urzdy pracy pac kilka zotych miesicznie skadki zdrowotnej. Jest duo sytuacji kiedy osoba nie pacca skadki zdrowotnej jest ubezpieczona. Wszyscy nie pracujcy czonkowie rodziny pracujcego i ubezpieczonego na przykad. Akcyza nie jest celowym podatkiem tak jak skadka zdrowotna. Ona trafia do wora z innymi pienidzmi i w miar potrzeb z tego wora jest wydawana kasa.

Data: 2014-05-30 23:55:54
Autor: Czesaw Winiak
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Skladka rentowa akurat moze isc na renty,

Ta,  Kaczor obnizyl a ci spowrotem w 2012 podniesli, zeby latac budzet :)

Data: 2014-05-30 15:53:39
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:13:07 +0200, Grejon
No właśnie - muszą?

Tak, muszą.

Państwu zależy na tym, żeby kierowcy nie przestrzegali przepisów?

To pytanie jest tendencyjne.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-02 08:03:08
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-30 15:53, Myjk pisze:
[...]

Nie do końca. Dopóki chociaż 1 zł będzie zapisany jako przychód z mandatów, to państwo będzie tą złotówkę egzekwować. Co będzie jeśli wpływy z mandatów będą mniejsze niż zakładano, bo kierowcy zaczną jeździć przepisowo przynajmniej w miejscach gdzie są kontrole? Najpierw zniesienie tolerancji, potem 50 km/h na zabudowanym przez całą dobę, potem... zmniejszenie dozwolonej prędkości na obszarze zabudowanym do 40 km/h?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-02 08:30:54
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

Data: 2014-06-03 09:24:00
Autor: Grejon
W dniu 2014-06-02 08:30, Czesław Wiśniak pisze:
[...]

W Polsce?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-03 01:54:46
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Grejon wydumał(a) w news:lmjt6g$q53$1usenet.news.interia.pl :

http://www.zdm.poznan.pl/projekty-drogowe.php?site=view&id=71

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 09:48:42
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Data: 2014-06-03 08:08:26
Autor: masti
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 09:48:42 +0200 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

W Polsce?

No, lada moment.
http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34864,13853387,Znamy_granice_Strefy_Tempo_30__Tu_zwolnimy__MAPA_.html

 aktualizacja: 06.05.2013
" Według planów strefa Tempo 30 zacznie obowiązywać jeszcze w tym roku."

nie ma i jeszcze długo, na szczęście, nie będzie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-03 20:25:56
Autor: Cavallino

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lmjt6g$q53$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak.
Np. w Poznaniu, Gdańsku itd.

Data: 2014-06-03 20:47:04
Autor: Grejon
W dniu 2014-06-03 20:25, Cavallino pisze:

[...]

W porządku, ale to jest decyzja lokalnych władz, które ograniczyły prędkość na określonym obszarze. U nas "obszary zabudowane" to również wiochy, przez które biegną drogi krajowe.

Kto jak kto, ale ty powinieneś o tym wiedzieć ;)

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-03 21:11:21
Autor: Cavallino

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lml578$e18$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

A co to zmienia w prawdziwości opisanego przeze mnie faktu?

Data: 2014-06-12 11:05:20
Autor: Grejon
W dniu 2014-06-03 21:11, Cavallino pisze:

[...]

To w końcu mówimy o zmniejszeniu prędkości na _każdym_ obszarze zabudowanym w Polsce, czy wydzielaniu stref uspokojonego ruchu?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-12 12:50:36
Autor: Cavallino

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lnbqgk$n8d$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja odpowiadałem na pytanie gdzie w Polsce tak zrobiono.
Nie dyskutuję z niezacytowanymi przeze mnie innymi opiniami sprzed miesiąca.

Data: 2014-06-03 11:34:19
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu poniedziaek, 2 czerwca 2014 08:30:54 UTC+2 uytkownik Czesaw Winiak napisa:
> Nie do koca. Dopki chocia 1 z bdzie zapisany jako przychd z > mandatw, to pastwo bdzie t zotwk egzekwowa. Co bdzie jeli wpywy > z mandatw bd mniejsze ni zakadano, bo kierowcy zaczn jedzi > przepisowo przynajmniej w miejscach gdzie s kontrole? Najpierw zniesienie > tolerancji, potem 50 km/h na zabudowanym przez ca dob, potem.... > zmniejszenie dozwolonej prdkoci na obszarze zabudowanym do 40 km/h?

Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

Wicej nie potrzeba skoro rednia prdko wychodzi na poziomie 10-15km/h

Data: 2014-05-30 18:29:08
Autor: John Kołalsky
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

Które niby ?

Data: 2014-05-30 23:36:15
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 18:29:08 +0200, John Koalsky napisa(a):
Uytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>
Ale skd to przewiadczenie, e mandaty reperuja budet? Przecie to kropla w morzu.

AZ taka kropla to nie - ITD mialo przyniesc miliard to juz istotne
pieniadze.

adna partia nie wyeliminuje mandatw, bo mandatw domaga si _spoeczestwo_.
Ktre niby ?

To ktore glosuje na "Prawo ...". To ktore mowi "jezdza jak wariaci".
To ktore mowi "zabierac PJ". A czesto nawet to ktore samo przekracza :-)

J.

Data: 2014-05-31 21:18:16
Autor: John Koalsky
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Jad se wczoraj. Deszczyk lekki. No i jedzie przede mn pani. Lewy pas. Hamuje 50 metrw przed zblieniem si do poprzedzajce pojazdu. Przejedamy jedne wiata, drugie. Pani dalej tak jedzie. K... jeden samochd. To ja jestem za skierowaniem na nauk jazdy. Naprawd nie potrzeba tej pani adnego mandatu dawa.

To ktore mowi "zabierac PJ".
A czesto nawet to ktore samo przekracza :-)

Ja myl, e gwnie przerne obiboki.

Data: 2014-05-30 16:43:38
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Zobaczymy, tylko jakos  do ku..wy nedzy mnie i podejrzewam wiekszosci, ekonomicznie to lepiej bylo za Kaczynskiego, wiec skoncz pierdzielic te farmazony.
Co ty chcesz mi udowodnic?
Przez 7 lat rzadzenia tego przyglupa cos sie poprawilo oprocz tego, ze dostal potezna kase z UE ?

W pierwszym punkcie wypowiemy wojne wszystkim sasiadom, potem Polakom, ktorzy nie beda zgodni z pogladami 'krola'.

No i jak tu nie wierzyc, ze Tusk swoim wytrzeszczem hipnotyzuje gimbusowa gawiedz, a moze ty jakas mlodziezowka jestes ?:)

Data: 2014-05-30 14:53:52
Autor: masti
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 16:43:38 +0200 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

bo była światowa koniunktura. Chyba, zę wskażesz jakie to genialne działania zrobiły rządy kaczyńskiego i jego namiestników.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 17:05:01
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
bo była światowa koniunktura. Chyba, zę wskażesz jakie to genialne
działania zrobiły rządy kaczyńskiego i jego namiestników.

To moze czas na Kaczynskiego albo kogos innego to nagle koniunktura wroci co ?:)

Data: 2014-05-30 20:44:45
Autor: masti
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 17:05:01 +0200 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

jasne. Jak tylko dojdą do władzy to nastapi światowa koniunktura a Putin przyjdzie na kolanach byśmy tylko kupili jego gaz po złotówce

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 18:23:42
Autor: AL
On 2014-05-30 16:43, Czesław Wiśniak wrote:
[...]

przekonaj mnie do Kaczynskiego - moze zmienie zdanie.

Nie jestem za opcja PO - ale jest inna alternatywa?
Chyba SLD (choc nie chce mi to przejsc przez gardlo ;)

Na razie w PiS widze same oszolowmy - patrz Macierewicz (na czas przedwyborczy zostal zakopany, teraz znowu wrocil i sie zaczyna..., swita typu Hoffman czy ten drugi lizus na B (zapomnialem nazwiska) - nie potrafia nic swojego dadac, jedynie powtarzac, ze to 'wina Tuska'.
To taka hipnoza w ich wydaniu - w koncu narod uwierzy, ze to wina Tuska (w mysl zasady: powtarzane czesto klamstwo staje sie prawda) ;)

Jakies konkrety gospodarcze podali? Nie (lub przeoczylem, choc staram sie byc na biezaco).  Same populistyczne obietnice bez planu jak to chcieliby wdrozyc - wiec jak znam zycie (a mlodziezowka juz nie jestem :) , to po dojsciu PiS do wladzy nic sie nie zmieni - a obawiam sie, ze bedzie jeszcze gorzej (w koncu 8 lat czekali na wladze i ich jedyneym planem jest ta wladze objac - nic wiecej nie wyczytalem z ust Kaczynskiego).
Sorry - ale PiS w obecnym wydaniu to nieporozumienie. Czas odeslac niektore osoby na emeryture lub niebyt - moze cos z tej partii jeszcze by sie dalo uratowac.
Nie twierdze, ze PO nie ma za uszami (bo ma i to sporo) - ale moze zmadrzeja (choc zaczynam miec czasami watpliwosci).
Korwin mimo, ze kiedys na niego glosowalem, ostatnio swoimi wypowiedziami mnie zszokowal (rewolucja nie zawsze przynosi pozytywne efekty - czego mlodziez niestety nie moze wiedziec, wiec sie buntuje glosujac na JKM).

Data: 2014-05-30 19:44:30
Autor: Jacek Maciejewski
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 18:23:42 +0200, AL napisa(a):

wiec sie buntuje glosujac na JKM).

Gosowanie na JKM to IMO nie serio, tylko taki modzieowy
prztyczek-ostrzeenie dla gwnych partii. Wecie si do roboty, bo jak
nie... to w kocu  dla draki wybierzemy Tymiskiego, JKM albo Kononowicza
:)
--
Jacek

Data: 2014-06-15 14:23:04
Autor: the_foe
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 18:23:42 +0200, AL napisa(a):

wiec sie buntuje
glosujac na JKM).

[...]

IMO, najmlodsi wyborcy doskonale wiedza, ze wiekszosc z nich bedzie zmuszona do emigracji wiec wystawiaja obecnej klasie politycznej rachunek w postaci JKM. Nie wierze ze te 3,8% dla JKM oddane wsrd kobiet to gosy serio.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-15 15:29:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-15 14:23, the_foe pisze:

[...]

"doskonale wiedza"... A powiem Ci e g*no wiedz, s tak samo ogupieni jak ich starzy. Kolesie od koryta widzc e Palikotem ju nie pograj to wypromowali nowego bazna ktry ubarwi jednokolorow scen polityczn kraju. Nie ma adnych wtpliwoci e gdyby zamiast JKM zaczli promowa gupkowatego Jasia z Pcimia Dolnego to kocowy efekt byby taki sam - Jasio zostaby Europosem. a Ty o jakim wiadomym wyborze JKM przez modych..

Data: 2014-06-15 14:16:50
Autor: the_foe
W dniu 2014-05-30 13:58, AL pisze:
[...]

Tym bardziej, ze chcą dawać 500 zł na kazdego dzieciaka co miesiąc.
PO oklamała wyborców, w 2007 obiecywała zmniejszenie podatków i wydatków, a zwiekszyła to i to. PIS jest jeszcze gorszy bo obiecuje czary, ma obnizyc podatki, zwiekszyc przychody i rozchody.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-15 16:39:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Hello the_foe,

Sunday, June 15, 2014, 2:16:50 PM, you wrote:

[...]
Tym bardziej, ze chc dawa 500 z na kazdego dzieciaka co miesic.
PO oklamaa wyborcw, w 2007 obiecywaa zmniejszenie podatkw i wydatkw, a zwiekszya to i to. PIS jest jeszcze gorszy bo obiecuje czary, ma obnizyc podatki, zwiekszyc przychody i rozchody.

W 2007 roku nikt nie spodziewa si gbokiego kryzysu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-15 11:15:53
Autor: Marcin N
[...]

Ja si spodziewaem. I wielu innych te.

--
MN

Data: 2014-06-04 04:46:42
Autor: gowit
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!

Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwiduj FR :) Dostaniemy nawet homologowane darmowe nawigacje 3G, ktre bed miay nawet alkolock. Oczywiscie trzeba bedzie je zamontowa na stae i okazywa do kontr

Przypomnij  co  to  "FR" . Bo tyle jest skrtw e mona si pogubi.

Data: 2014-06-04 14:00:26
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
gowit wydumał(a) w
news:0d40b874-d66b-4e94-9db4-cf479ad856f9googlegroups.com :
Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidują FR :) Dostaniemy nawet
homologowane darmowe nawigacje 3G, które bedą miały nawet alkolock.
Oczywiscie trzeba bedzie je zamontować na stałe i okazywać do kontr
Przypomnij  co  to  "FR" . Bo tyle jest skrótów że można się pogubić.

FotoRadar :)
Przewagą nad fotoradarem jest wspomniana "nawigacja" która zapisuje wszystkie przekroczenia prędkości na serwerze (np. wspomniany Yanosik) a nie tylko miejsca gdzie stoi FR :)

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-04 06:27:00
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu roda, 4 czerwca 2014 14:00:26 UTC+2 uytkownik MichaelData(R) napisa:
gowit wyduma(a) w

news:0d40b874-d66b-4e94-9db4-cf479ad856f9googlegroups.com :

> Przypomnij  co  to  "FR" . Bo tyle jest skrtw e mona si pogubi.

FotoRadar :)

Przewag nad fotoradarem jest wspomniana "nawigacja" ktra zapisuje wszystkie przekroczenia prdkoci na serwerze (np. wspomniany Yanosik) a nie tylko miejsca gdzie stoi FR :)

-- Michael________(tm)

______/) /\ | /\

as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

A dlaczego nie. Na podstawie tarczy tachografu mona ukara spory czas po zdarzeniu. Cakiem sympatyczne rozwizanie z takim rejestrowaniem wszystkiego. Raz do roku hurtem pacenie mandatw albo po przekroczeniu iloci punktw.

Data: 2014-05-30 10:26:17
Autor: Franek Kalina
Użytkownik Marcin N napisał:
[...]

Nie to, żebym zaraz był straszliwym wielbicielem PełO, a rozmiłowan wielce w partii Wielkiego Jarosława, ale z tego co pamiętam, to właśnie PiS wjechał ongiś zwycięsko do Sejmu pomysłem zaciskania prawa na grdyce wyborców, na ich własne życzenie. Czym się to skończyło widzimy - okazuje się, że społeczeństwo jest tak durne, ze wystarczy je dobrze postraszyć bezprawiem, a samo sobie założy kagańce prawa i kolczatki sprawiedliwosci na łby, co skutkuje tym, że minister od finansów ma ekstra mozliwości ssania kasy, masa skacowanych bidoków kibluje w ciupach, jakby co najmniej skatowali staruszkę.

Data: 2014-05-30 10:27:54
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Tak, tak.

Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

Ile razy to juz slyszalem :)

Data: 2014-05-30 10:38:30
Autor: Jaroslaw Postawa
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
W dniu 2014-05-30 10:27, Czesław Wiśniak pisze:
Tak, tak.

Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

Ile razy to juz slyszalem :)

Wiesz... Jak to mówią "nie ważne kto jak głosuje, tylko kto liczy głosy". :)

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2014-05-30 13:58:15
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 10:38:30 +0200, Jaroslaw Postawa
Wiesz... Jak to mówią "nie ważne kto jak głosuje, tylko kto liczy głosy". :)

Tak, dlatego właśnie w 2005 wygrało PiS, bo komuchy dały plamę. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 15:01:03
Autor: Franc
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 13:58:15 +0200, Myjk napisa(a):

Fri, 30 May 2014 10:38:30 +0200, Jaroslaw Postawa
Wiesz... Jak to mwi "nie wane kto jak gosuje, tylko kto liczy gosy". :)

Tak, dlatego wanie w 2005 wygrao PiS, bo komuchy day plam. ;P

PiS jest parti prawdziwie prawicow? W ktrym miejscu?

--
Franc

Data: 2014-05-30 15:17:54
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:01:03 +0200, Franc
Tak, dlatego właśnie w 2005 wygrało PiS, bo komuchy dały plamę. ;P
PiS jest partią prawdziwie prawicową? W którym miejscu?

A, sorry. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 11:01:49
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 09:46:51 +0200
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Tak, tak.

To jaki fejk jest.
Nawet najgupszy policjant wie, e nie ma szans na obron takiego mandatu przed sdem. Toleranja  radarw jest => 1km/h i maj to wpisane w papiery, wic nie mog kara za takie przekroczenie.
+2km/h i wicej, jeszcze moe przej, a to i tak oznacza e kierowca na blacie widzi przynajmniej +5 i wicej, ni dozwolone. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-05-30 17:52:53
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Powitanko,

nie ma szans na obron takiego mandatu przed sdem.

Oczywiscie. Tylko ze 99% ludzi bedzie wolalo zaplacic te 50zl, niz spotykac sie z polskim wymiarem (nie)sprawiedliwosci. Nie boj bidy, Szczurek moze jest chciwy, ale nie glupi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-01 03:00:50
Autor: Budzik
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Uytkownik Pawel "O'Pajak" kazdy.spamer@chcialby.goznac ...

[...]

To ciekawe w kontekscie tego ile obecnie osb paci...

Data: 2014-05-30 12:40:28
Autor: Hans Kloß

"Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie dość, że tytuł durnowaty i wprowadzający w błąd to ty to wykorzystujesz i manipulujesz. Dla nieklikających - chodzi o przekroczenie o 11 km/h.
Co popieram, bo każdy "miszcz kierownicy" uważa, że zawsze trzeba jeździć 10 kmh za dużo, a jak można 10, to 15,20 albo 25 też nie zaszkodzi.

Data: 2014-05-30 13:02:17
Autor: Cavallino

Użytkownik "Hans Kloß" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53886021$0$15196$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com...

[...]

KAPELUSZ PLONK WARNING

bo każdy "miszcz kierownicy" uważa, że zawsze trzeba jeździć 10 kmh za dużo

Nowy wysyp kapeluszników na grupie, wcześniej próbowali negować sens normalnej jazdy (czyli bez patrzenia na durne limity w ogóle), teraz posuwają się do negowania śmiesznych 10 km/h więcej?
To już jakiś szczyt kretynizmu jest.

Data: 2014-05-30 13:17:12
Autor: Jacek Maciejewski
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 13:02:17 +0200, Cavallino napisa(a):

teraz posuwaj si do negowania miesznych 10 km/h wicej?

Orle Cavallino, uwaaj bo ju wchodza do uycia bryki autonomiczne. Co ty
biedny zrobisz jak nie bdziesz mia czym pokrci ani co pocisn? Chyba
pazury zjesz ze zoci albo sobie yy podetniesz... :)
--
Jacek

Data: 2014-05-31 15:23:10
Autor: Hans Kloß
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

"Cavallino"
[...]

Uderz w stół a "miszczu" się odezwie.

Data: 2014-05-31 18:02:09
Autor: Cavallino

Użytkownik "Hans Kloß" <dudusmalolepszy@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5389decf$0$13693$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com...

[...]

Jeszcze będziesz pyskował, zamiast uszy po sobie położyć i do swojej mysiej dziury zmykać?
No to nie ma wyjścia - PLONK !!!!!!

Data: 2014-05-30 13:44:35
Autor: Marcin N
W dniu 2014-05-30 12:40, Hans Kloß pisze:

[...]

Nieprawda. Chodzi o przekroczenie o 1 km/h.

--
MN

Data: 2014-05-30 17:47:26
Autor: TM
[...]

Polak potrzebuje wiszącego nad nim bata, aby jeździć zgodnie z PORD. Ciekawe, że nigdy nie widziałem za granicami Polski (Niemcy, Austria, Szwajcaria) naszych kierowców jadących niezgodnie z obowiązującymi tam limitami prędkości. Lepiej zabijać przestrzegających przepisy kierowców lub pieszych?

Data: 2014-05-30 18:13:29
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Czesciej jezdzij trollu to zobaczysz.

Data: 2014-05-31 17:37:45
Autor: TM

Przeczytaj sobie http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=50, a potem "myślij" mędrcu. Jak się chcesz zabić to twoja sprawa, jedź nawet 250 km/h, łam wszelkie przepisy, będziesz prawdziwym paniskiem na drodze. Nigdy nie jeździłeś w krajach cywilizowanych. EOT

Data: 2014-05-31 18:16:18
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Uwaga, Trolluss vcurviacus. Nie karmic !

Data: 2014-05-30 18:26:42
Autor: AL
On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

[...]

chyba za mało jeżdzisz za granica :)
W kazdym kraju zdarzaja sie kierowcy naginajacy przepisy (nawet w Szwecji :).
Problem u nas jest taki, ze przyjete ograniczenia predkosci na niektorych drogach sa bez sensu, np. dwupasmowka w terenie niezabudowanym i ograniczenie do 50km/h (oczywiscie wszyscy jada 70km/h lub wiecej). Super miejsce do lapanki radarowej ;)

Data: 2014-05-30 10:29:24
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu pitek, 30 maja 2014 18:26:42 UTC+2 uytkownik AL napisa:
On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

> Uytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa w

> wiadomoci news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl...

> Polak potrzebuje wiszcego nad nim bata, aby jedzi zgodnie z PORD.

> Ciekawe, e nigdy nie widziaem za granicami Polski (Niemcy, Austria,

> Szwajcaria) naszych kierowcw jadcych niezgodnie z obowizujcymi tam

> limitami prdkoci. Lepiej zabija przestrzegajcych przepisy kierowcw

> lub pieszych?

chyba za mao jedzisz za granica :)

[...]

ograniczenie wcale nie musi by zwizane z wypadkowoci. W odzi po remoncie ulicy przelotowej przez miasto na pewnym jej odcinku byo  50. Dziennikarze si dopytali czemu tylko 50. Odpowied bya mniej wicej taka. Ulica zostaa oddana do uytku. Ale zgodnie z przepisami brakuje ekranw ochronnych. Dokd ich nie postawi bdzie 50. Kto kiedy napisa na grupie e w jego miecie jest ograniczenie prdkoci bo przy ulicy jest szpital. Ograniczenie jest po to eby chorzy ludzie mieli ciszej.

Data: 2014-06-03 09:21:53
Autor: AL
On 2014-06-02 21:24, Poldek wrote:
kogutek444@gmail.com wrote:

Problem u nas jest taki, ze przyjete ograniczenia predkosci na

niektorych drogach sa bez sensu, np. dwupasmowka w terenie

niezabudowanym i ograniczenie do 50km/h

Gdzie tak jest?

przykad 1szy z brzegu: obwodnica Piekar lskich

Data: 2014-06-03 09:32:58
Autor: radekp@konto.pl
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Mon, 02 Jun 2014 21:24:28 +0200, w
<538ccf6b$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <puilares@interia.pl>
napisa(-a):

kogutek444@gmail.com wrote:

Gdzie tak jest?

Peno takich miejsc. Wrocaw, ul. Kleciska, Hallera -- w zasadzie caa
obwodnica rdmiejska.

Data: 2014-06-03 09:59:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Hello Radekp,

Tuesday, June 3, 2014, 9:32:58 AM, you wrote:

> [...]
      ^^^^^^^^^^^^^^
Gdzie tak jest?
Peno takich miejsc. Wrocaw, ul. Kleciska, Hallera -- w zasadzie caa
obwodnica rdmiejska.

Mowa o NIEzabudowanym.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-03 02:51:16
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
RoMan Mandziejewicz wydumał(a) w
news:969705814.20140603095942pik-net.pl.invalid :
[...]
Pełno takich miejsc. Wrocław, ul. Klecińska, Hallera -- w zasadzie cała
obwodnica śródmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.

http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/901457,poznan-wiadukt-w-antoninku-maszynka-do-zarabiania-pieniedzy,id,t.html?cookie=1 znam więcej takich miejsc. Zwykłe "maszynki" do zarabiania kasy.

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 10:40:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Hello MichaelData,

Tuesday, June 3, 2014, 2:51:16 AM, you wrote:

[...]
znam wicej takich miejsc. Zwyke "maszynki" do zarabiania kasy.

Po raz kolejny: NIEZABUDOWANY!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-03 03:19:46
Autor: MichaelData
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
RoMan Mandziejewicz wyduma(a) w
news:1565134711.20140603104036pik-net.pl.invalid :
[...]
maszynka-do-zarabiania-pieniedzy,id,t.html?cookie=1 znam wicej takich
miejsc. Zwyke "maszynki" do zarabiania kasy.
Po raz kolejny: NIEZABUDOWANY!

OK, pstrykn Ci fot przy okazji, gdzie nie ma terenu zabudowanego a stoi sobie B-33 z 50, bo tak. Na drugiej stronie tego arta jest zdanie w ktrym kierowca zdziwiony pisze i droga przez las...jest terenem zabudowanym. A to dlatego e nie ma znaku D-43 odwoujacego, pomimo e to odcinek kilkukilometrowy. Dawniej definicja terenu zabudowanego brzmiaa inaczej i nadal wiele osb tak to traktuje. Nie mniej, sa to czsto obszary pozbawione jakiejkolwiek zabudowy w promieniu kilkuset metrw/kilometrw ale radar w krzakach musi byc.
--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 11:19:07
Autor: MichaelData
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
RoMan Mandziejewicz wyduma(a) w
news:1565134711.20140603104036pik-net.pl.invalid :

K Ma :) Jakie "wiri" mi godzin w kompie zmienio :/

Data: 2014-06-03 10:14:44
Autor: radekp@konto.pl
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Tue, 3 Jun 2014 09:59:42 +0200, w
<969705814.20140603095942@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa(-a):

      ^^^^^^^^^^^^^^
> Peno takich miejsc. Wrocaw, ul. Kleciska, Hallera -- w zasadzie caa
> obwodnica rdmiejska.

Mowa o NIEzabudowanym.

Kleciska to w zasadzie niezabudowany :).

Data: 2014-06-03 10:28:25
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 3, 2014, 10:14:44 AM, you wrote:

      ^^^^^^^^^^^^^^
> Peno takich miejsc. Wrocaw, ul. Kleciska, Hallera -- w zasadzie caa
> obwodnica rdmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.
Kleciska to w zasadzie niezabudowany :).

A formalnie?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-03 10:40:24
Autor: radekp@konto.pl
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Tue, 3 Jun 2014 10:28:25 +0200, w
<1832410997.20140603102825@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa(-a):

> Kleciska to w zasadzie niezabudowany :).

A formalnie?

A od kiedy u nas stan formalny jest zbieny z rzeczywistym?

Data: 2014-06-03 22:12:09
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa w wiadomoci
Hello Radekp,
> [...]
> obwodnica rdmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.
Kleciska to w zasadzie niezabudowany :).

A formalnie to mamy we Wroclawiu i eksterytorialna autostrade, i jedna ulice wydzielona z terenu zabudowanego, ale nie, Klecinska nie - tam obowiazuje 50.
Tylko czemu swiatla ustawione na 100 czy wiecej.

A po obu stronach budynkow ze hoho - tysiace ... altanek na dzialkach.

J.

Data: 2014-06-03 14:46:00
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 22:12:09 UTC+2 uytkownik J.F. napisa:
> [...]

Tylko czemu swiatla ustawione na 100 czy wiecej.

A po obu stronach budynkow ze hoho - tysiace ... altanek na dzialkach.

Wystosuj zapytanie do ratusza. Musz odpowiedzie. Kto musi w kocu pokaza drog jak zaatwia tego typu sprawy. Jak odpisz to podziel si informacjami.

Data: 2014-06-05 07:11:56
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Dnia Tue, 3 Jun 2014 14:46:00 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 22:12:09 UTC+2 uytkownik J.F. napisa:
Klecinska to w zasadzie niezabudowany :).
[...]

Odpowiedza bez klopotu. Ze bezpieczenstwo, ze polityka miasta ...
Jakby chcieli podniesc, to by podniesli bez pisma. J.

Data: 2014-06-12 04:49:34
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 07:11:56 UTC+2 uytkownik J.F. napisa:
> [...]

Odpowiedza bez klopotu. Ze bezpieczenstwo, ze polityka miasta ...

Jakby chcieli podniesc, to by podniesli bez pisma. J.

Nie ukrywam e mam cie za idiot. Ale nie przypuszczaem e jeste a tak wielkim idiot. Tacy jak ty nigdy nie napisz o wyjanienie czegokolwiek. Mocni w pysku sabi na boisku.

Data: 2014-06-13 00:58:27
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj dla piratw przekraczajcych prdko o 1 km/h!!
Uytkownik  napisa w wiadomoci
> [...]

Nie ukrywam e mam cie za idiot. Ale nie przypuszczaem e jeste a tak wielkim idiot. Tacy jak ty nigdy nie napisz o wyjanienie czegokolwiek. Mocni w pysku sabi na boisku.

No coz, mamy wolnosc pogladow.
Ale co w tej konkretnej sytuacji mialoby dac moje pismo, zeby sie mial wysilac i je pisac ?

J.

Data: 2014-05-30 22:43:41
Autor: Jacek
W dniu 2014-05-30 18:26, AL pisze:
[...]
Pełna zgoda. Problem jest jednak taki, że mamy dyskusję "co było pierwsze: jajko, czy kura?"
Czy najpierw dostosować ograniczenia do rzeczywistych potrzeb, a potem brać się za ich rzetelne przestrzeganie/egzekwowania, czy też odwrotnie - najpierw przestrzeganie, a potem ewentualnie poluzowanie kagańca.
Ja bym wybrał opcję 1, ale co jak tam wiem.
Jacek

Data: 2014-05-30 23:57:26
Autor: mk4
On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

[...]

Juz to kiedys rozwijalem - naszych tam nie widac bo nie sa u siebie. Za to localsi jakos do tych przepisow sie rygorystycznie nie stosuja - ciekawe czemu.

--
mk4

Data: 2014-06-02 21:26:22
Autor: Poldek
mk4 wrote:

Juz to kiedys rozwijalem - naszych tam nie widac bo nie sa u siebie. Za
to localsi jakos do tych przepisow sie rygorystycznie nie stosuja -
ciekawe czemu.

Oj stosują. W każdym razie na pewno bardziej niż My Polacy u siebie na wiosce.

Data: 2014-05-30 23:43:24
Autor: Hybki
W dniu 2014-05-30 09:46, Marcin N pisze:
[...]

jak pokazały ostatnie - 70% uprawnionych  ma to w dupie
a z pozostałych 30% połowa to urzędnicy pruncypała, służby mu podległe i ich rodziny
--
http://www.youtube.com/watch?v=VmH7d4DGN0Y

Data: 2014-05-31 00:03:04
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
jak pokazały ostatnie - 70% uprawnionych  ma to w dupie
a z pozostałych 30% połowa to urzędnicy pruncypała, służby mu podległe i ich rodziny

Dokladnie, urzedasy i ich najblizsze rodziny to staly elektorat. Stad taki rozrost administracji publicznej :)

Koniec z tolerancją dla piratów przekracz ających prędkość o 1 km/h!!