Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Data: 2014-05-30 10:16:22
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Marcin N wydumał(a) w news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl :
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-koniec-z-tole
rancja-mandaty-za-przekroczenie-o-1-km-h,nId,1433851
Tak, tak.
Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidują FR :) Dostaniemy nawet homologowane darmowe nawigacje 3G, które bedą miały nawet alkolock. Oczywiscie trzeba bedzie je zamontować na stałe i okazywać do kontroli :)

Po 3 latach rządzenia siegną sobie zapisów z tych nawigacji, które bedą na rzadowych serwerach i zapłacimy za całe 3 lata :] Oczywiście przez ten czas nikt nie bedzie karał za przekroczenie prędkości. Ci najszybsi powybijaja się sami a reszta która przezyje spokojnie pokryje koszty całego projektu ze sporą nadwyżką:)

Janosik czy inne navi/3G już przetestowały system i działa bardzo dobrze :D

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-05-30 11:04:46
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!

Powitanko,

Spoko, wybierzemy PiS.

W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

Na pewno zlikwiduj± FR

Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.
A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach predkosci dostosowanych do... budzetu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2014-05-30 13:56:52
Autor: Myjk
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, Pawel "O'Pajak"
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

No pewnie, najlepiej na Korwina głosować. To już wolę oddać się na PiS (ci
się przynajmniej w końcu sami od władzy odsuną).

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 20:35:34
Autor: jerzu
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
<kazdy.spamer@chcialby.goznac> wrote:

W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

Reszta siê nie liczy albo jest parti± typowo kanapow±. Taka prawda.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-30 23:15:46
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 20:35:34 +0200, jerzu napisa³(a):
On Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.
Reszta siê nie liczy albo jest parti± typowo kanapow±. Taka prawda.

Ale wiesz ... mysl tak dalej, to bedziesz jezdzil 40/50 i placil 25%
VAT :-)

Poza tym nie chodzi tylko o to zeby inni sie liczyli - wazne zeby paru
poslow PO i PIS zostalo bez stolka. I zadali sobie pytanie "dlaczego".
Wazne tez zeby musieli w koalicje wchodzic.

Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.

J.

Data: 2014-05-30 21:30:48
Autor: masti
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

Dnia Fri, 30 May 2014 20:35:34 +0200, jerzu napisał(a):
On Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, "Pawel \"O'Pajak\""
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna
alternatywa.
Reszta siÄ™ nie liczy albo jest partiÄ… typowo kanapowÄ…. Taka prawda.

Ale wiesz ... mysl tak dalej, to bedziesz jezdzil 40/50 i placil 25% VAT
:-)

podobnie jak tymiński

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 23:18:31
Autor: jerzu
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.

Nie wró¿ê im powtórki w wyborach parlamentarnych.

Data: 2014-05-30 23:49:57
Autor: Czes³aw Wi¶niak
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.

Nie wró¿ê im powtórki w wyborach parlamentarnych.

Jesli nie beda totalnie swirowac w PE i JKM wroci po 1,5 roku jak obiecuje to sie zdziwisz.

Data: 2014-05-30 23:54:20
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 23:18:31 +0200, jerzu napisa³(a):
On Fri, 30 May 2014 23:15:46 +0200, "J.F."
Poza tym zobacz jak kanapowa partia JKM skoczyla.
Nie wró¿ê im powtórki w wyborach parlamentarnych.

Kto wie, moze niektorzy pomysla ze juz maja jakies szanse :-)
No i przybedzie im pieniedzy na kampanie ..

J.

Data: 2014-05-31 15:27:37
Autor: Pszemol
"Pawel "O'Pajak"" <kazdy.spamer@chcialby.goznac> wrote in message news:lm9hjd$kf5$1news.task.gda.pl...
Spoko, wybierzemy PiS.

W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

Na pewno zlikwiduj± FR

Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.

Ryzykowny argument, bo mo¿na zrobiæ kontrê,
¿e za Gierka by³o ich jeszcze mniej ;-)

A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach predkosci dostosowanych do... budzetu.

Otó¿ to. Prêdko¶æ maksymalna jest czasem za niska i nie uczy
respektu do ograniczenia tam, gdzie ono naprawdê jest potrzebne.

Data: 2014-06-02 03:05:15
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 11:04:46 +0200, Pawel "O'Pajak" napisa³(a):
Spoko, wybierzemy PiS.
W RP jest cos kolo 80 partii, na prawde dla PO PIS nie jest jedyna alternatywa.

No nie, wybory niedawno byly, na liscie do wyboru bylo co 7 ...

Na pewno zlikwiduj± FR
Za ich rzadow bylo 3 razy mniej FR.

Taaa ... przypominam co Tusk powiedzial jak Kaczynski program masowego
stawiania FR startowal:

https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Niestey - po czym poznac ze polityk klamie ? Po tym ze cokolwiek mowi

A tak ogolnie, to problem nie jest w FR, tylko w ograniczeniach predkosci dostosowanych do... budzetu.

Ograniczenia sa takie jak wszedzie. Problemem jest brak autostrad.
Bo watpie zeby ktos podniosl do 80/120/180 ...

J.

Data: 2014-05-30 12:09:27
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidujÄ… FR :) Dostaniemy nawet
[...]

I po co ta ironia ? Prawda jest taka, ze wiekszego gowna w tym zakresie to chyba zadna opcja polityczna nieuskuteczniala i dalej czuja, ze maja przyzwolenie spoleczne bo przeciez wygrali :)
Wystarczy bo NTG.

Data: 2014-05-30 13:58:07
Autor: AL
On 2014-05-30 10:16, MichaelData® wrote:
[...]

dlatego opcja polityczna w tym wypadku nie ma znaczenia.

Kazda partia, ktora bedzie musiala okreslac budzet, nie bedzie miala skrupulow by siegnac po kazse spoleczenstwa.

Zlotousty Kaczynski, ktory obecnie na wszystkie strony pluje jadem, nie mowi jak chce poprawic gospodarke - on po prostu 'idzie po wladze'
Zobaczycie co sie stanie jak swita pisowska obejmie wladze - nic sie nie zmieni lub zmieni sie na gorsze.
W pierwszym punkcie wypowiemy wojne wszystkim sasiadom, potem Polakom, ktorzy nie beda zgodni z pogladami 'krola'.

Dlatego - przepraszam za slowo - 'pieprzenie',ze PiS wszystko zmieni jest nic innego jak polityczna nagonka. Nic nie zmieni - bo z czego dolozy?  Wojny kosztuja wiecej niz pokoj ;)

Data: 2014-05-30 14:07:27
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 13:58:07 +0200, AL
Kazda partia, ktora bedzie musiala okreslac budzet, nie bedzie miala skrupulow by siegnac po kazse spoleczenstwa.

Ale skąd to przeświadczenie, że mandaty reperuja budżet? Przecież to kropla
w morzu. Żadna partia nie wyeliminuje mandatów, bo mandatów domaga się
_społeczeństwo_. To, że paru PMSowiczom to nie odpowiada, uważają to za
głupotę, nie znaczy że są w większości (a nie są).

BTW Na Czecha przy Objazdowej [DC] niedawno zdewastwali (podpalili i chyba
ukradli zawartość) skrzynkę. Jak wcześniej debile zwalniali poniżej 50
(choć dopuszczalna 60) tak od paru dni strach się do przejścia dla pieszych
zbliżyć, bo (pewnie ci sami co poprzednio do 50 hamowali) debile zap*ają
teraz i 120 (pewnie Cavalcośtam). Się potem dziwić, że ludzie wnioskują o
radary, a "władza" (bez znaczenia jakiej opcji) montuje i pasa zaciska.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 14:37:09
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-30 14:07, Myjk pisze:
[...]

Kropla nie kropla, to jednak wpływy z mandatów są zapisane w budżecie. I teraz robią pod siebie bo są mniejsze niż zakładano.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-30 10:15:06
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu pi±tek, 30 maja 2014 14:37:09 UTC+2 u¿ytkownik Grejon napisa³:
W dniu 2014-05-30 14:07, Myjk pisze:

> Fri, 30 May 2014 13:58:07 +0200, AL

> Ale sk±d to prze¶wiadczenie, ¿e mandaty reperuja bud¿et? Przecie¿ to kropla

> w morzu. ¯adna partia nie wyeliminuje mandatów, bo mandatów domaga siê

> _spo³eczeñstwo_. To, ¿e paru PMSowiczom to nie odpowiada, uwa¿aj± to za

> g³upotê, nie znaczy ¿e s± w wiêkszo¶ci (a nie s±).

Kropla nie kropla, to jednak wp³ywy z mandatów s± zapisane w bud¿ecie. I teraz robi± pod siebie bo s± mniejsze ni¿ zak³adano.

-- Grzegorz Joñca

Green Trafic 140 dCi

Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Przy okazji sprawd¼ jaka kwota jest zapisana w bud¿ecie po stronie wydatków zwi±zanych z kosztami wypadków drogowych. Wp³ywy z mandatów to kilka procent tej kwoty.

Data: 2014-05-30 14:51:27
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 14:37:09 +0200, Grejon
Kropla nie kropla, to jednak wpływy z mandatów są zapisane w budżecie.

Są, bo muszą być -- na tym polega budżet. Ktoś sobie ubzdurał, że państwo
na tym zarabia krocie i wziÄ…Å‚ sobie za tarczÄ™ przy walce z mandatami.
Reszta podchwyciła i temat się ślizga...

I teraz robią pod siebie bo są mniejsze niż zakładano.

Chyba media robią pod siebie, bo nie mają ważniejszych tematów.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 15:11:30
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 14:51:27 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

S±, bo musz± byæ -- na tym polega bud¿et.

E ¿e jak?
Powinno¶ci± pañstwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich maksymalizowanie, to ma byæ niechlubna warto¶æ dodana, a nie punkt w bud¿ecie do zrealizowania. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-05-30 13:34:11
Autor: masti
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 15:11:30 +0200 osobnik zwany szerszen
napisał:

On Fri, 30 May 2014 14:51:27 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Są, bo muszą być -- na tym polega budżet.

E że jak?
Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich
maksymalizowanie, to ma być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w
budżecie do zrealizowania.

powinnośćią ministra fiansów jest zapisać w budżecie przewidywane wpływy również z mandatów. To, że dziennikarzyny uważają, że to jest założenie ile policja ma ich wystawić to bzdura

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 15:41:07
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 13:34:11 +0000 (UTC)
masti <gone@to.hell> wrote:

powinno¶æi± ministra fiansów jest zapisaæ w bud¿ecie przewidywane wp³ywy

Powinien zapisaæ 0 i byæ mocno zdziwionym, ¿e s± jakiekolwiek, a nie wpisywaæ miliardy i wpo¶piechu korygowaæ bud¿et, jak siê okazuje ¿e s± tylko miliony, a i to raptem dziesi±tki. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-05-30 14:52:46
Autor: masti
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 15:41:07 +0200 osobnik zwany szerszen
napisał:

On Fri, 30 May 2014 13:34:11 +0000 (UTC) masti <gone@to.hell> wrote:

powinnośćią ministra fiansów jest zapisać w budżecie przewidywane
wpływy

Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie
wpisywać miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są
tylko miliony, a i to raptem dziesiÄ…tki.

nie może. Również dlatego, żeby zamknąć budżet. To jest taka pozycja gdzie można dopisać górkę. I najwyżej się nie wykona. Nie pierwszy raz zresztą.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 18:31:34
Autor: John Kołalsky
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Użytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

A społeczeństwo pewnie ma sobie wpisać wypływy :-)

Data: 2014-05-30 15:53:04
Autor: Myjk
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:41:07 +0200, szerszen
Powinien zapisać 0 i być mocno zdziwionym, że są jakiekolwiek, a nie
wpisywać miliardy i wpośpiechu korygować budżet, jak się okazuje że są
tylko miliony, a i to raptem dziesiÄ…tki.

Borze... :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 16:02:54
Autor: szerszen
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
On Fri, 30 May 2014 15:53:04 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Borze... :D

drzewa to ty zostaw w spokoju ;)

szerszen

Data: 2014-05-30 15:51:08
Autor: Myjk
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:11:30 +0200, szerszen
E że jak? Powinnością państwa jest minimalizowanie mandatów, a nie ich
maksymalizowanie, to ma być niechlubna wartość dodana, a nie punkt w
budżecie do zrealizowania.

Jesteś w błędzie, znowu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-30 15:13:07
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-30 14:51, Myjk pisze:
[...]

No właśnie - muszą? Państwu zależy na tym, żeby kierowcy nie przestrzegali przepisów?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-05-30 10:20:09
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu pi±tek, 30 maja 2014 15:13:07 UTC+2 u¿ytkownik Grejon napisa³:
W dniu 2014-05-30 14:51, Myjk pisze:

> Fri, 30 May 2014 14:37:09 +0200, Grejon

> S±, bo musz± byæ -- na tym polega bud¿et. Kto¶ sobie ubzdura³, ¿e pañstwo

> na tym zarabia krocie i wzi±³ sobie za tarczê przy walce z mandatami.

> Reszta podchwyci³a i temat siê ¶lizga...

No w³a¶nie - musz±? Pañstwu zale¿y na tym, ¿eby kierowcy nie przestrzegali przepisów?

-- Grzegorz Joñca

Green Trafic 140 dCi

Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Pañstwu zale¿y ¿eby nie by³o wypadków. Polska ko³derka jest bardzo krótka i ka¿de niepotrzebnie wydane zwi±zane z tym ¿e kto¶ jecha³ po u³añsku mo¿na przeznaczyæ na przyk³ad na chorych na nowotwory. Wypadki s± na ¿yczenie a choroby nowotworowe nie.

Data: 2014-05-30 19:57:18
Autor: Czes³aw Wi¶niak
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!

Wypadki s± na ¿yczenie a choroby nowotworowe nie.

no w 99% nowotwory p³uc to my¶lê, ¿e s± na ¿yczenie.

Data: 2014-05-30 11:11:33
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu pi±tek, 30 maja 2014 19:57:18 UTC+2 u¿ytkownik Czes³aw Wi¶niak napisa³:
>Wypadki s� na �yczenie a choroby nowotworowe nie.

no w 99% nowotwory p�uc to my�l�, �e s� na �yczenie.

Ale i tak zostaje 1% pechowców. Poza tym w przypadku palaczy tytoniu wp³ywy z akcyzy na wyroby tytoniowe s± tak wysokie ¿e ich po³owa wystarcza na uzupe³nienie tego czego brakuje w kasie na leczenie. Leczenie chorych na raka p³uc jest krótkie i niezbyt kosztowne. Palacze to dobrodziejstwo dla bud¿etu. Po drugiej stronie s± alkoholicy. Wp³ywu z akcyzy na alkohol to niewielka czê¶æ kosztów pañstwa jakie przeznacza na skutki alkoholizmu.

Data: 2014-05-30 20:22:35
Autor: Czes³aw Wi¶niak
[...]

Ta, na pewno akcyza idzie na leczenie :) Tak jak skladka rentowa na renty, akcyza czy podatek w paliwie na drogi.
Chce zauwazyc ze NFZ zaoszczedzil w 2013 roku 2mld zl (2 000 000 000) i nie wydal na leczenie bo prawo na to nie pozwalalo, a ludzie sie podniecaja jakims Owsiakiem, ktory biznes robi ! Przeciez to sa jaja.

Data: 2014-05-30 23:32:19
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 20:22:35 +0200, Czes³aw Wi¶niak napisa³(a):
[...]

Skladka rentowa akurat moze isc na renty, ale akcyza na leczenie ...
wyjatkowo chyba nie - NFZ ma swoje iles procent od PIT i nie wiecej.

Za to ZUS ma niedobor, panstwo doplaca, a skad bierze na doplaty ?
A taki rakowiec to z ZUS sporo dostaje ... choc tez ma szanse nie
odebrac tego co wplacil :-)

Chce zauwazyc ze NFZ zaoszczedzil w 2013 roku 2mld zl (2 000 000 000) i nie wydal na leczenie bo prawo na to nie pozwalalo, a ludzie sie podniecaja jakims Owsiakiem, ktory biznes robi ! Przeciez to sa jaja.

Oj tam, zawirowanie takie drobne.

J.

Data: 2014-05-30 15:00:33
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu pi±tek, 30 maja 2014 23:32:19 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
Dnia Fri, 30 May 2014 20:22:35 +0200, Czes�aw Wi�niak napisa�(a):

> [...]

> Chce zauwazyc ze NFZ zaoszczedzil w 2013 roku 2mld zl (2 000 000 000) i nie > wydal na leczenie bo prawo na to nie pozwalalo, a ludzie sie podniecaja > jakims Owsiakiem, ktory biznes robi ! Przeciez to sa jaja.

Jako dop³ata do NFZ kiedy mu brakuje. A brakuje mu sporo chocia¿by z powody bezrobotnych za których urzêdy pracy p³ac± kilka z³otych miesiêcznie sk³adki zdrowotnej. Jest du¿o sytuacji kiedy osoba nie p³ac±ca sk³adki zdrowotnej jest ubezpieczona. Wszyscy nie pracuj±cy cz³onkowie rodziny pracuj±cego i ubezpieczonego na przyk³ad. Akcyza nie jest celowym podatkiem tak jak sk³adka zdrowotna. Ona trafia do wora z innymi pieniêdzmi i w miarê potrzeb z tego wora jest wydawana kasa.

Data: 2014-05-30 23:55:54
Autor: Czes³aw Wi¶niak
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Skladka rentowa akurat moze isc na renty,

Ta,  Kaczor obnizyl a ci spowrotem w 2012 podniesli, zeby latac budzet :)

Data: 2014-05-30 15:53:39
Autor: Myjk
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Fri, 30 May 2014 15:13:07 +0200, Grejon
No właśnie - muszą?

Tak, muszÄ….

Państwu zależy na tym, żeby kierowcy nie przestrzegali przepisów?

To pytanie jest tendencyjne.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-02 08:03:08
Autor: Grejon
W dniu 2014-05-30 15:53, Myjk pisze:
[...]

Nie do końca. Dopóki chociaż 1 zł będzie zapisany jako przychód z mandatów, to państwo będzie tą złotówkę egzekwować. Co będzie jeśli wpływy z mandatów będą mniejsze niż zakładano, bo kierowcy zaczną jeździć przepisowo przynajmniej w miejscach gdzie są kontrole? Najpierw zniesienie tolerancji, potem 50 km/h na zabudowanym przez całą dobę, potem... zmniejszenie dozwolonej prędkości na obszarze zabudowanym do 40 km/h?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-02 08:30:54
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

Data: 2014-06-03 09:24:00
Autor: Grejon
W dniu 2014-06-02 08:30, Czesław Wiśniak pisze:
[...]

W Polsce?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-03 01:54:46
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Grejon wydumał(a) w news:lmjt6g$q53$1usenet.news.interia.pl :

http://www.zdm.poznan.pl/projekty-drogowe.php?site=view&id=71

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 09:48:42
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
Data: 2014-06-03 08:08:26
Autor: masti
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 09:48:42 +0200 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

W Polsce?

No, lada moment.
http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34864,13853387,Znamy_granice_Strefy_Tempo_30__Tu_zwolnimy__MAPA_.html

 aktualizacja: 06.05.2013
" Według planów strefa Tempo 30 zacznie obowiązywać jeszcze w tym roku."

nie ma i jeszcze długo, na szczęście, nie będzie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-03 20:25:56
Autor: Cavallino

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lmjt6g$q53$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak.
Np. w Poznaniu, Gdańsku itd.

Data: 2014-06-03 20:47:04
Autor: Grejon
W dniu 2014-06-03 20:25, Cavallino pisze:

[...]

W porządku, ale to jest decyzja lokalnych władz, które ograniczyły prędkość na określonym obszarze. U nas "obszary zabudowane" to również wiochy, przez które biegną drogi krajowe.

Kto jak kto, ale ty powinieneś o tym wiedzieć ;)

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-03 21:11:21
Autor: Cavallino

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lml578$e18$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

A co to zmienia w prawdziwości opisanego przeze mnie faktu?

Data: 2014-06-12 11:05:20
Autor: Grejon
W dniu 2014-06-03 21:11, Cavallino pisze:

[...]

To w końcu mówimy o zmniejszeniu prędkości na _każdym_ obszarze zabudowanym w Polsce, czy wydzielaniu stref uspokojonego ruchu?

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-12 12:50:36
Autor: Cavallino

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lnbqgk$n8d$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja odpowiadałem na pytanie gdzie w Polsce tak zrobiono.
Nie dyskutujÄ™ z niezacytowanymi przeze mnie innymi opiniami sprzed miesiÄ…ca.

Data: 2014-06-03 11:34:19
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu poniedzia³ek, 2 czerwca 2014 08:30:54 UTC+2 u¿ytkownik Czes³aw Wi¶niak napisa³:
> Nie do koñca. Dopóki chocia¿ 1 z³ bêdzie zapisany jako przychód z > mandatów, to pañstwo bêdzie t± z³otówkê egzekwowaæ. Co bêdzie je¶li wp³ywy > z mandatów bêd± mniejsze ni¿ zak³adano, bo kierowcy zaczn± je¼dziæ > przepisowo przynajmniej w miejscach gdzie s± kontrole? Najpierw zniesienie > tolerancji, potem 50 km/h na zabudowanym przez ca³± dobê, potem.... > zmniejszenie dozwolonej prêdko¶ci na obszarze zabudowanym do 40 km/h?

Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

Wiêcej nie potrzeba skoro ¶rednia prêdko¶æ wychodzi na poziomie 10-15km/h

Data: 2014-05-30 18:29:08
Autor: John Kołalsky
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

Które niby ?

Data: 2014-05-30 23:36:15
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 18:29:08 +0200, John Ko³alsky napisa³(a):
U¿ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>
Ale sk±d to prze¶wiadczenie, ¿e mandaty reperuja bud¿et? Przecie¿ to kropla w morzu.

AZ taka kropla to nie - ITD mialo przyniesc miliard to juz istotne
pieniadze.

¯adna partia nie wyeliminuje mandatów, bo mandatów domaga siê _spo³eczeñstwo_.
Które niby ?

To ktore glosuje na "Prawo ...". To ktore mowi "jezdza jak wariaci".
To ktore mowi "zabierac PJ". A czesto nawet to ktore samo przekracza :-)

J.

Data: 2014-05-31 21:18:16
Autor: John Ko³alsky
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Jadê se wczoraj. Deszczyk lekki. No i jedzie przede mn± pani. Lewy pas. Hamuje 50 metrów przed zbli¿eniem siê do poprzedzaj±ce pojazdu. Przeje¿d¿amy jedne ¶wiat³a, drugie. Pani dalej tak jedzie. K... jeden samochód. To ja jestem za skierowaniem na naukê jazdy. Naprawdê nie potrzeba tej pani ¿adnego mandatu dawaæ.

To ktore mowi "zabierac PJ".
A czesto nawet to ktore samo przekracza :-)

Ja my¶lê, ¿e g³ównie przeró¿ne obiboki.

Data: 2014-05-30 16:43:38
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Zobaczymy, tylko jakos  do ku..wy nedzy mnie i podejrzewam wiekszosci, ekonomicznie to lepiej bylo za Kaczynskiego, wiec skoncz pierdzielic te farmazony.
Co ty chcesz mi udowodnic?
Przez 7 lat rzadzenia tego przyglupa cos sie poprawilo oprocz tego, ze dostal potezna kase z UE ?

W pierwszym punkcie wypowiemy wojne wszystkim sasiadom, potem Polakom, ktorzy nie beda zgodni z pogladami 'krola'.

No i jak tu nie wierzyc, ze Tusk swoim wytrzeszczem hipnotyzuje gimbusowa gawiedz, a moze ty jakas mlodziezowka jestes ?:)

Data: 2014-05-30 14:53:52
Autor: masti
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 16:43:38 +0200 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

bo była światowa koniunktura. Chyba, zę wskażesz jakie to genialne działania zrobiły rządy kaczyńskiego i jego namiestników.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 17:05:01
Autor: Czesław Wiśniak
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
bo była światowa koniunktura. Chyba, zę wskażesz jakie to genialne
działania zrobiły rządy kaczyńskiego i jego namiestników.

To moze czas na Kaczynskiego albo kogos innego to nagle koniunktura wroci co ?:)

Data: 2014-05-30 20:44:45
Autor: masti
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 17:05:01 +0200 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

jasne. Jak tylko dojdą do władzy to nastapi światowa koniunktura a Putin przyjdzie na kolanach byśmy tylko kupili jego gaz po złotówce

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-30 18:23:42
Autor: AL
On 2014-05-30 16:43, Czesław Wiśniak wrote:
[...]

przekonaj mnie do Kaczynskiego - moze zmienie zdanie.

Nie jestem za opcja PO - ale jest inna alternatywa?
Chyba SLD (choc nie chce mi to przejsc przez gardlo ;)

Na razie w PiS widze same oszolowmy - patrz Macierewicz (na czas przedwyborczy zostal zakopany, teraz znowu wrocil i sie zaczyna..., swita typu Hoffman czy ten drugi lizus na B (zapomnialem nazwiska) - nie potrafia nic swojego dadac, jedynie powtarzac, ze to 'wina Tuska'.
To taka hipnoza w ich wydaniu - w koncu narod uwierzy, ze to wina Tuska (w mysl zasady: powtarzane czesto klamstwo staje sie prawda) ;)

Jakies konkrety gospodarcze podali? Nie (lub przeoczylem, choc staram sie byc na biezaco).  Same populistyczne obietnice bez planu jak to chcieliby wdrozyc - wiec jak znam zycie (a mlodziezowka juz nie jestem :) , to po dojsciu PiS do wladzy nic sie nie zmieni - a obawiam sie, ze bedzie jeszcze gorzej (w koncu 8 lat czekali na wladze i ich jedyneym planem jest ta wladze objac - nic wiecej nie wyczytalem z ust Kaczynskiego).
Sorry - ale PiS w obecnym wydaniu to nieporozumienie. Czas odeslac niektore osoby na emeryture lub niebyt - moze cos z tej partii jeszcze by sie dalo uratowac.
Nie twierdze, ze PO nie ma za uszami (bo ma i to sporo) - ale moze zmadrzeja (choc zaczynam miec czasami watpliwosci).
Korwin mimo, ze kiedys na niego glosowalem, ostatnio swoimi wypowiedziami mnie zszokowal (rewolucja nie zawsze przynosi pozytywne efekty - czego mlodziez niestety nie moze wiedziec, wiec sie buntuje glosujac na JKM).

Data: 2014-05-30 19:44:30
Autor: Jacek Maciejewski
Koniec z tolerancją dla piratów przekr aczających prędkość o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 18:23:42 +0200, AL napisa³(a):

wiec sie buntuje glosujac na JKM).

G³osowanie na JKM to IMO nie serio, tylko taki m³odzie¿owy
prztyczek-ostrze¿enie dla g³ównych partii. We¼cie siê do roboty, bo jak
nie... to w koñcu  dla draki wybierzemy Tymiñskiego, JKM albo Kononowicza
:)
--
Jacek

Data: 2014-06-15 14:23:04
Autor: the_foe
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Fri, 30 May 2014 18:23:42 +0200, AL napisa³(a):

wiec sie buntuje
glosujac na JKM).

[...]

IMO, najmlodsi wyborcy doskonale wiedza, ze wiekszosc z nich bedzie zmuszona do emigracji wiec wystawiaja obecnej klasie politycznej rachunek w postaci JKM. Nie wierze ze te 3,8% dla JKM oddane wsród kobiet to g³osy serio.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-15 15:29:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-15 14:23, the_foe pisze:

[...]

"doskonale wiedza"... A powiem Ci ¿e g*no wiedz±, s± tak samo og³upieni jak ich starzy. Kolesie od koryta widz±c ¿e Palikotem ju¿ nie pograj± to wypromowali nowego b³azna który ubarwi jednokolorow± scenê polityczn± kraju. Nie ma ¿adnych w±tpliwo¶ci ¿e gdyby zamiast JKM zaczêli promowaæ g³upkowatego Jasia z Pcimia Dolnego to koñcowy efekt by³by taki sam - Jasio zosta³by Europos³em. a Ty o jakim¶ ¶wiadomym wyborze JKM przez m³odych..

Data: 2014-06-15 14:16:50
Autor: the_foe
W dniu 2014-05-30 13:58, AL pisze:
[...]

Tym bardziej, ze chcą dawać 500 zł na kazdego dzieciaka co miesiąc.
PO oklamała wyborców, w 2007 obiecywała zmniejszenie podatków i wydatków, a zwiekszyła to i to. PIS jest jeszcze gorszy bo obiecuje czary, ma obnizyc podatki, zwiekszyc przychody i rozchody.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-15 16:39:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Hello the_foe,

Sunday, June 15, 2014, 2:16:50 PM, you wrote:

[...]
Tym bardziej, ze chc± dawaæ 500 z³ na kazdego dzieciaka co miesi±c.
PO oklama³a wyborców, w 2007 obiecywa³a zmniejszenie podatków i wydatków, a zwiekszy³a to i to. PIS jest jeszcze gorszy bo obiecuje czary, ma obnizyc podatki, zwiekszyc przychody i rozchody.

W 2007 roku nikt nie spodziewa³ siê g³êbokiego kryzysu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-15 11:15:53
Autor: Marcin N
[...]

Ja siê spodziewa³em. I wielu innych te¿.

--
MN

Data: 2014-06-04 04:46:42
Autor: gowit
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!

Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwiduj± FR :) Dostaniemy nawet homologowane darmowe nawigacje 3G, które bed± mia³y nawet alkolock. Oczywiscie trzeba bedzie je zamontowaæ na sta³e i okazywaæ do kontr

Przypomnij  co  to  "FR" . Bo tyle jest skrótów ¿e mo¿na siê pogubiæ.

Data: 2014-06-04 14:00:26
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
gowit wydumał(a) w
news:0d40b874-d66b-4e94-9db4-cf479ad856f9googlegroups.com :
Spoko, wybierzemy PiS. Na pewno zlikwidujÄ… FR :) Dostaniemy nawet
homologowane darmowe nawigacje 3G, które bedą miały nawet alkolock.
Oczywiscie trzeba bedzie je zamontować na stałe i okazywać do kontr
Przypomnij  co  to  "FR" . Bo tyle jest skrótów że można siÄ™ pogubić.

FotoRadar :)
Przewagą nad fotoradarem jest wspomniana "nawigacja" która zapisuje wszystkie przekroczenia prędkości na serwerze (np. wspomniany Yanosik) a nie tylko miejsca gdzie stoi FR :)

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-04 06:27:00
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu ¶roda, 4 czerwca 2014 14:00:26 UTC+2 u¿ytkownik MichaelData(R) napisa³:
gowit wyduma³(a) w

news:0d40b874-d66b-4e94-9db4-cf479ad856f9googlegroups.com :

> Przypomnij  co  to  "FR" . Bo tyle jest skrótów ¿e mo¿na siê pogubiæ.

FotoRadar :)

Przewag± nad fotoradarem jest wspomniana "nawigacja" która zapisuje wszystkie przekroczenia prêdko¶ci na serwerze (np. wspomniany Yanosik) a nie tylko miejsca gdzie stoi FR :)

-- Michael________(tm)

as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

A dlaczego nie. Na podstawie tarczy tachografu mo¿na ukaraæ spory czas po zdarzeniu. Ca³kiem sympatyczne rozwi±zanie z takim rejestrowaniem wszystkiego. Raz do roku hurtem p³acenie mandatów albo po przekroczeniu ilo¶ci punktów.

Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!