Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Data: 2014-05-30 17:47:26
Autor: TM
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl...
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-koniec-z-tolerancja-mandaty-za-przekroczenie-o-1-km-h,nId,1433851

Tak, tak.

Koniecznie trzeba pamiętać o PO przy następnych wyborach.

Polak potrzebuje wiszącego nad nim bata, aby jeździć zgodnie z PORD. Ciekawe, że nigdy nie widziałem za granicami Polski (Niemcy, Austria, Szwajcaria) naszych kierowców jadących niezgodnie z obowiązującymi tam limitami prędkości. Lepiej zabijać przestrzegających przepisy kierowców lub pieszych?

Data: 2014-05-30 18:13:29
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Czesciej jezdzij trollu to zobaczysz.

Data: 2014-05-31 17:37:45
Autor: TM

Przeczytaj sobie http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=50, a potem "myślij" mędrcu. Jak się chcesz zabić to twoja sprawa, jedź nawet 250 km/h, łam wszelkie przepisy, będziesz prawdziwym paniskiem na drodze. Nigdy nie jeździłeś w krajach cywilizowanych. EOT

Data: 2014-05-31 18:16:18
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Uwaga, Trolluss vcurviacus. Nie karmic !

Data: 2014-05-30 18:26:42
Autor: AL
On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

[...]

chyba za mało jeżdzisz za granica :)
W kazdym kraju zdarzaja sie kierowcy naginajacy przepisy (nawet w Szwecji :).
Problem u nas jest taki, ze przyjete ograniczenia predkosci na niektorych drogach sa bez sensu, np. dwupasmowka w terenie niezabudowanym i ograniczenie do 50km/h (oczywiscie wszyscy jada 70km/h lub wiecej). Super miejsce do lapanki radarowej ;)

Data: 2014-05-30 10:29:24
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu pi±tek, 30 maja 2014 18:26:42 UTC+2 u¿ytkownik AL napisa³:
On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

> U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa³ w

> wiadomo¶ci news:5388376b$0$2153$65785112news.neostrada.pl...

> Polak potrzebuje wisz±cego nad nim bata, aby je¼dziæ zgodnie z PORD.

> Ciekawe, ¿e nigdy nie widzia³em za granicami Polski (Niemcy, Austria,

> Szwajcaria) naszych kierowców jad±cych niezgodnie z obowi±zuj±cymi tam

> limitami prêdko¶ci. Lepiej zabijaæ przestrzegaj±cych przepisy kierowców

> lub pieszych?

chyba za ma³o je¿dzisz za granica :)

[...]

ograniczenie wcale nie musi byæ zwi±zane z wypadkowo¶ci±. W £odzi po remoncie ulicy przelotowej przez miasto na pewnym jej odcinku by³o  50. Dziennikarze siê dopytali czemu tylko 50. Odpowied¼ by³a mniej wiêcej taka. Ulica zosta³a oddana do u¿ytku. Ale zgodnie z przepisami brakuje ekranów ochronnych. Dok±d ich nie postawi± bêdzie 50. Kto¶ kiedy¶ napisa³ na grupie ¿e w jego mie¶cie jest ograniczenie prêdko¶ci bo przy ulicy jest szpital. Ograniczenie jest po to ¿eby chorzy ludzie mieli ciszej.

Data: 2014-06-03 09:21:53
Autor: AL
On 2014-06-02 21:24, Poldek wrote:
kogutek444@gmail.com wrote:

Problem u nas jest taki, ze przyjete ograniczenia predkosci na

niektorych drogach sa bez sensu, np. dwupasmowka w terenie

niezabudowanym i ograniczenie do 50km/h

Gdzie tak jest?

przyk³ad 1szy z brzegu: obwodnica Piekar ¦l±skich

Data: 2014-06-03 09:32:58
Autor: radekp@konto.pl
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Mon, 02 Jun 2014 21:24:28 +0200, w
<538ccf6b$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <puilares@interia.pl>
napisa³(-a):

kogutek444@gmail.com wrote:

Gdzie tak jest?

Pe³no takich miejsc. Wroc³aw, ul. Kleciñska, Hallera -- w zasadzie ca³a
obwodnica ¶ródmiejska.

Data: 2014-06-03 09:59:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Hello Radekp,

Tuesday, June 3, 2014, 9:32:58 AM, you wrote:

> [...]
      ^^^^^^^^^^^^^^
Gdzie tak jest?
Pe³no takich miejsc. Wroc³aw, ul. Kleciñska, Hallera -- w zasadzie ca³a
obwodnica ¶ródmiejska.

Mowa o NIEzabudowanym.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-03 02:51:16
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
RoMan Mandziejewicz wydumał(a) w
news:969705814.20140603095942pik-net.pl.invalid :
[...]
Pełno takich miejsc. Wrocław, ul. Klecińska, Hallera -- w zasadzie cała
obwodnica śródmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.

http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/901457,poznan-wiadukt-w-antoninku-maszynka-do-zarabiania-pieniedzy,id,t.html?cookie=1 znam więcej takich miejsc. Zwykłe "maszynki" do zarabiania kasy.

--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 10:40:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Hello MichaelData®,

Tuesday, June 3, 2014, 2:51:16 AM, you wrote:

[...]
obwodnica œródmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/901457,poznan-wiadukt-w-antoninku-maszynka-do-zarabiania-pieniedzy,id,t.html?cookie=1
znam wiêcej takich miejsc. Zwyk³e "maszynki" do zarabiania kasy.

Po raz kolejny: NIEZABUDOWANY!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-03 03:19:46
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancj¹ dla piratów przekraczaj¹cych prêdkoœæ o 1 km/h!!
RoMan Mandziejewicz wyduma³(a) w
news:1565134711.20140603104036pik-net.pl.invalid :
[...]
maszynka-do-zarabiania-pieniedzy,id,t.html?cookie=1 znam wiêcej takich
miejsc. Zwyk³e "maszynki" do zarabiania kasy.
Po raz kolejny: NIEZABUDOWANY!

OK, pstryknê Ci fotê przy okazji, gdzie nie ma terenu zabudowanego a stoi sobie B-33 z 50, bo tak. Na drugiej stronie tego arta jest zdanie w którym kierowca zdziwiony pisze i¿ droga przez las...jest terenem zabudowanym. A to dlatego ¿e nie ma znaku D-43 odwo³ujacego, pomimo ¿e to odcinek kilkukilometrowy. Dawniej definicja terenu zabudowanego brzmia³a inaczej i nadal wiele osób tak to traktuje. Nie mniej, sa to czêsto obszary pozbawione jakiejkolwiek zabudowy w promieniu kilkuset metrów/kilometrów ale radar w krzakach musi byc.
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-03 11:19:07
Autor: MichaelData®
Koniec z tolerancj¹ dla piratów przekraczaj¹cych prêdkoœæ o 1 km/h!!
RoMan Mandziejewicz wyduma³(a) w
news:1565134711.20140603104036pik-net.pl.invalid :

K Maæ :) Jakieœ "wiri" mi godzinê w kompie zmieni³o :/

Data: 2014-06-03 10:14:44
Autor: radekp@konto.pl
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Tue, 3 Jun 2014 09:59:42 +0200, w
<969705814.20140603095942@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa³(-a):

      ^^^^^^^^^^^^^^
> Pe³no takich miejsc. Wroc³aw, ul. Kleciñska, Hallera -- w zasadzie ca³a
> obwodnica ¶ródmiejska.

Mowa o NIEzabudowanym.

Kleciñska to w zasadzie niezabudowany :).

Data: 2014-06-03 10:28:25
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 3, 2014, 10:14:44 AM, you wrote:

> [...]
> obwodnica ¶ródmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.
Kleciñska to w zasadzie niezabudowany :).

A formalnie?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-03 10:40:24
Autor: radekp@konto.pl
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Tue, 3 Jun 2014 10:28:25 +0200, w
<1832410997.20140603102825@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa³(-a):

> Kleciñska to w zasadzie niezabudowany :).

A formalnie?

A od kiedy u nas stan formalny jest zbie¿ny z rzeczywistym?

Data: 2014-06-03 22:12:09
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa³ w wiadomo¶ci
Hello Radekp,
> [...]
> obwodnica ¶ródmiejska.
Mowa o NIEzabudowanym.
Kleciñska to w zasadzie niezabudowany :).

A formalnie to mamy we Wroclawiu i eksterytorialna autostrade, i jedna ulice wydzielona z terenu zabudowanego, ale nie, Klecinska nie - tam obowiazuje 50.
Tylko czemu swiatla ustawione na 100 czy wiecej.

A po obu stronach budynkow ze hoho - tysiace ... altanek na dzialkach.

J.

Data: 2014-06-03 14:46:00
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 22:12:09 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
U�ytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa� w wiadomo�ci

Hello Radekp,

> [...]

Tylko czemu swiatla ustawione na 100 czy wiecej.

A po obu stronach budynkow ze hoho - tysiace ... altanek na dzialkach.

Wystosuj zapytanie do ratusza. Musz± odpowiedzieæ. Kto¶ musi w koñcu pokazaæ drogê jak za³atwiaæ tego typu sprawy. Jak odpisz± to podziel siê informacjami.

Data: 2014-06-05 07:11:56
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
Dnia Tue, 3 Jun 2014 14:46:00 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 22:12:09 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
Klecinska to w zasadzie niezabudowany :).
[...]

Odpowiedza bez klopotu. Ze bezpieczenstwo, ze polityka miasta ...
Jakby chcieli podniesc, to by podniesli bez pisma. J.

Data: 2014-06-12 04:49:34
Autor: kogutek444
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 07:11:56 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
> [...]

Odpowiedza bez klopotu. Ze bezpieczenstwo, ze polityka miasta ...

Jakby chcieli podniesc, to by podniesli bez pisma. J.

Nie ukrywam ¿e mam cie za idiotê. Ale nie przypuszcza³em ¿e jeste¶ a¿ tak wielkim idiot±. Tacy jak ty nigdy nie napisz± o wyja¶nienie czegokolwiek. Mocni w pysku s³abi na boisku.

Data: 2014-06-13 00:58:27
Autor: J.F.
Koniec z tolerancj± dla piratów przekraczaj±cych prêdko¶æ o 1 km/h!!
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

Nie ukrywam ¿e mam cie za idiotê. Ale nie przypuszcza³em ¿e jeste¶ a¿ tak wielkim idiot±. Tacy jak ty nigdy nie napisz± o wyja¶nienie czegokolwiek. Mocni w pysku s³abi na boisku.

No coz, mamy wolnosc pogladow.
Ale co w tej konkretnej sytuacji mialoby dac moje pismo, zeby sie mial wysilac i je pisac ?

J.

Data: 2014-05-30 22:43:41
Autor: Jacek
W dniu 2014-05-30 18:26, AL pisze:
[...]
Pełna zgoda. Problem jest jednak taki, że mamy dyskusję "co było pierwsze: jajko, czy kura?"
Czy najpierw dostosować ograniczenia do rzeczywistych potrzeb, a potem brać się za ich rzetelne przestrzeganie/egzekwowania, czy też odwrotnie - najpierw przestrzeganie, a potem ewentualnie poluzowanie kagańca.
Ja bym wybrał opcję 1, ale co jak tam wiem.
Jacek

Data: 2014-05-30 23:57:26
Autor: mk4
On 2014-05-30 17:47, TM wrote:

[...]

Juz to kiedys rozwijalem - naszych tam nie widac bo nie sa u siebie. Za to localsi jakos do tych przepisow sie rygorystycznie nie stosuja - ciekawe czemu.

--
mk4

Data: 2014-06-02 21:26:22
Autor: Poldek
mk4 wrote:

Juz to kiedys rozwijalem - naszych tam nie widac bo nie sa u siebie. Za
to localsi jakos do tych przepisow sie rygorystycznie nie stosuja -
ciekawe czemu.

Oj stosują. W każdym razie na pewno bardziej niż My Polacy u siebie na wiosce.

Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!