Koniec z艂udze艅

Data: 2011-12-23 19:46:13
Autor: jadrys
Koniec z艂udze艅

Do czego zmierza ta rz膮dz膮ca klika...

http://wyborcza.pl/1,75248,10866948,Anna_Strezynska_odchodzi_ze_stanowiska_prezesa_UKE.html

Dymisja jednego z najlepszych urz臋dnik贸w pa艅stwowych jednoznacznie pokazuje czym jest i czym si臋 kieruje tan rz膮d.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-12-23 19:53:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec z艂udze艅

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd2i8n$df3$1node2.news.atman.pl...

[...]

Przecytaj link i nie o艣mieszaj si臋. Nie dymisja, o najm膮drzejszy!

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-23 19:58:34
Autor: jadrys
Koniec z艂udze艅

[...]

Odwo艂anie= dymisja.

Data: 2011-12-23 20:25:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec z艂udze艅

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd2jal$eem$1node2.news.atman.pl...

[...]

A Kadencja? Co to takiego: "kadencja"? S艂ysza艂e艣 o czym艣 takim?
Nie zosta艂a odwo艂ana. Nie zosta艂a zdymisjonowana. Sko艅czy艂a si臋 jej kadencja. Kropka. Koniec dyskusji.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-23 23:32:09
Autor: jadrys
Koniec z艂udze艅

Odwo艂anie= dymisja.

A Kadencja? Co to takiego: "kadencja"? S艂ysza艂e艣 o czym艣 takim?
Nie zosta艂a odwo艂ana. Nie zosta艂a zdymisjonowana. Sko艅czy艂a si臋 jej kadencja. Kropka. Koniec dyskusji.

Kadencja ko艅czy si臋 w maju. I nikt wtedy nie musia艂by  dymisjonowa膰/odwo艂ywa膰.

Data: 2011-12-24 00:03:55
Autor: Condor
Koniec z艂udze艅

Kadencja ko艅czy si臋 w maju. I nikt wtedy nie musia艂by dymisjonowa膰/odwo艂ywa膰.

Czytaj dok艂adniej. Kadencja zako艅czy艂a si臋 w maju 2011 r. Tak wi臋c 偶adnej dymisji nie ma.

Data: 2011-12-24 00:14:08
Autor: jadrys
Koniec z艂udze艅
W dniu 2011-12-24 00:03, Condor pisze:

Kadencja ko艅czy si臋 w maju. I nikt wtedy nie musia艂by dymisjonowa膰/odwo艂ywa膰.

Czytaj dok艂adniej. Kadencja zako艅czy艂a si臋 w maju 2011 r. Tak wi臋c 偶adnej dymisji nie ma.

Dowiedzia艂a si臋 偶e nie b臋dzie d艂u偶ej prezesem.. Jak to rozumie膰? Kto艣, jaki艣 dobry duszek jej przypomnia艂 w ten spos贸b 偶e w艂a艣nie si臋 ko艅czy kadencja?

Data: 2011-12-24 13:51:47
Autor: pluton
Koniec z硊dze

> Czytaj dok砤dniej. Kadencja zako馽zy砤 si w maju 2011 r. Tak wi阠
> 縜dnej dymisji nie ma.

Dowiedzia砤 si 縠 nie b阣zie d硊縠j prezesem.. Jak to rozumie? Kto,
jaki dobry duszek jej przypomnia w ten spos骲 縠 w砤秐ie si ko馽zy
kadencja?

Ktos musial jej przypomniec. Kwaczorek do dzis sadzi, ze jest premierem,
bo nikt mu nie przypomnial, ze przesral szoste czy siodne z rzedu wybory.

Nullification

Data: 2011-12-24 14:28:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec z硊dze

U縴tkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:jd4i12$5fa$1inews.gazeta.pl...

> [...]

bo nikt mu nie przypomnial, ze przesral szoste czy siodne z rzedu wybory.

Nie do舵 tego. S眃zi, 縠 tak縠 jest prezydentem.

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2011-12-25 11:04:43
Autor: jadrys
Koniec z艂udze艅
W dniu 2011-12-24 13:51, pluton pisze:
[...]

Nikt nie musia艂/nie powinien tego robi膰.  A skoro zrobi艂 to jej prze艂o偶ony to nale偶y to postrzega膰 jako dymisj臋.
I nie mieszaj do tego "Kwaczorka".

Data: 2011-12-25 11:52:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec z艂udze艅

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd6t12$os1$3node2.news.atman.pl...
[...]

Dlaczego ma nie miesza膰? To jest doskona艂y i rzeczywisty przyk艂ad.
Do tej pory tak偶e jego czciciele nie zauwa偶yli, 偶e preziu nie jest ju偶 dawno premierem i m贸wi膮 do niego "panie premierze", jednocze艣nie do istniej膮cego od czterech czy pi臋ciu lat rzeczywistego premiera zwracaj膮 si臋 per "Tusk", a nie "premierze Tusk".

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-24 02:08:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec z艂udze艅

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd30l5$ste$2node2.news.atman.pl...

[...]

Jadry艣. Czytaj ze zrozumieniem. Jej kadencja up艂yn臋艂a w maju. UP艁YN臉艁A.
8 maja 2006 r. premier Kazimierz Marcinkiewicz powo艂a艂 j膮 na stanowisko prezesa Urz臋du Komunikacji Elektronicznej.
Zgubi艂e艣 link:
http://www.infor.pl/prawo/artykuly/578786,anna-strezynska-przestanie-byc-prezesem-uke.html

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-24 06:06:03
Autor: stevep
Koniec z硊dze
Dnia 24-12-2011 o 02:08:59 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

U縴tkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i  news:jd30l5$ste$2node2.news.atman.pl...

Odwo砤nie= dymisja.

A Kadencja? Co to takiego: "kadencja"? S硑sza砮 o czym takim?
Nie zosta砤 odwo砤na. Nie zosta砤 zdymisjonowana. Sko馽zy砤 si jej  kadencja. Kropka. Koniec dyskusji.

Kadencja ko馽zy si w maju. I nikt wtedy nie musia砨y  dymisjonowa/odwo硑wa.

Jadry. Czytaj ze zrozumieniem. Jej kadencja up硑n瓿a w maju. UPN剩A.
8 maja 2006 r. premier Kazimierz Marcinkiewicz powo砤 j na stanowisko  prezesa Urz阣u Komunikacji Elektronicznej.
Zgubi砮 link:
http://www.infor.pl/prawo/artykuly/578786,anna-strezynska-przestanie-byc-prezesem-uke.html

Nie wymagaj za wiele od osobnika oci昕a砮go umys硂wo wyra縜j辨 to  dyplomatycznie.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-25 11:04:24
Autor: jadrys
Koniec z艂udze艅

[...]

Z przykro艣ci膮 stwierdzam 偶e mimo tego 偶e nie jeste艣 ju偶 m艂ody i swoje prze偶y艂a艣, to jednak nie rozumiesz wielu poj臋膰 i znacze艅.

Data: 2011-12-25 11:47:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec z艂udze艅

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd6t11$os1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nieprawda! Jestem m艂oda pi臋kna i wszystko rozumiem, w przeciwie艅stwie do ciebie!

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-24 05:04:13
Autor: HaMMeR
Koniec z硊dze
On 23 Gru, 19:53, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U縴tkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomo禼inews:jd2i8n$df3$1node2.news.atman.pl...

> Do czego zmierza ta rz眃z眂a klika...

>http://wyborcza.pl/1,75248,10866948,Anna_Strezynska_odchodzi_ze_stano...

> Dymisja jednego z najlepszych urz阣nik體 pa駍twowych jednoznacznie
> pokazuje czym jest i czym si kieruje tan rz眃.

Przecytaj link i nie o秏ieszaj si. Nie dymisja, o najm眃rzejszy!

Sam 'psecytaj' infantylu i sie nie osmieszaj!!

'Anna Stre縴駍ka zosta砤 dzi poinformowana,
縠 nie b阣zie d硊縠j prezesem Urz阣u Komunikacji Elektronicznej -
 dowiedzia砤 si wyborcza.biz. W imieniu premiera wiadomo舵
 przekaza jej minister Administracji i Cyfryzacji Micha Boni.'

Rozumiesz?! Sam 'tajny wspolpracownik', minister Boni sie
pofatygowal...

Data: 2011-12-25 04:45:20
Autor: stevep
Koniec z硊dze
Dnia 24-12-2011 o 14:04:13 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa(a):

> [...]

 przekaza jej minister Administracji i Cyfryzacji Micha Boni.'

Rozumiesz?! Sam 'tajny wspolpracownik', minister Boni sie

13.55 wigilia, a ty opuszczony, sam na sam z kompem, wsp蟪czuje.