Koniec złudzeń

Data: 2011-12-23 19:53:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec złudzeń

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd2i8n$df3$1node2.news.atman.pl...

Do czego zmierza ta rządząca klika...

http://wyborcza.pl/1,75248,10866948,Anna_Strezynska_odchodzi_ze_stanowiska_prezesa_UKE.html

Dymisja jednego z najlepszych urzędników państwowych jednoznacznie pokazuje czym jest i czym się kieruje tan rząd.

Przecytaj link i nie ośmieszaj się. Nie dymisja, o najmądrzejszy!

Data: 2011-12-23 20:25:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec złudzeń

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd2jal$eem$1node2.news.atman.pl...

[...]

A Kadencja? Co to takiego: "kadencja"? Słyszałeś o czymś takim?
Nie została odwołana. Nie została zdymisjonowana. Skończyła się jej kadencja. Kropka. Koniec dyskusji.

Data: 2011-12-23 23:32:09
Autor: jadrys
Koniec złudzeń

Odwołanie= dymisja.

A Kadencja? Co to takiego: "kadencja"? Słyszałeś o czymś takim?
Nie została odwołana. Nie została zdymisjonowana. Skończyła się jej kadencja. Kropka. Koniec dyskusji.

Kadencja kończy się w maju. I nikt wtedy nie musiałby  dymisjonować/odwoływać.

Data: 2011-12-24 00:03:55
Autor: Condor
Koniec złudzeń

Kadencja kończy się w maju. I nikt wtedy nie musiałby dymisjonować/odwoływać.

Czytaj dokładniej. Kadencja zakończyła się w maju 2011 r. Tak więc żadnej dymisji nie ma.

Data: 2011-12-24 00:14:08
Autor: jadrys
Koniec złudzeń
W dniu 2011-12-24 00:03, Condor pisze:

Kadencja kończy się w maju. I nikt wtedy nie musiałby dymisjonować/odwoływać.

Czytaj dokładniej. Kadencja zakończyła się w maju 2011 r. Tak więc żadnej dymisji nie ma.

Dowiedziała się że nie będzie dłużej prezesem.. Jak to rozumieć? Ktoś, jakiś dobry duszek jej przypomniał w ten sposób że właśnie się kończy kadencja?

Data: 2011-12-24 13:51:47
Autor: pluton
Koniec zudze

> Czytaj dokadniej. Kadencja zakoczya si w maju 2011 r. Tak wic
> adnej dymisji nie ma.

Dowiedziaa si e nie bdzie duej prezesem.. Jak to rozumie? Kto,
jaki dobry duszek jej przypomnia w ten sposb e wanie si koczy
kadencja?

Ktos musial jej przypomniec. Kwaczorek do dzis sadzi, ze jest premierem,
bo nikt mu nie przypomnial, ze przesral szoste czy siodne z rzedu wybory.

Nullification

Data: 2011-12-24 14:28:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec zudze

Uytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jd4i12$5fa$1inews.gazeta.pl...

> [...]

bo nikt mu nie przypomnial, ze przesral szoste czy siodne z rzedu wybory.

Nie do tego. Sdzi, e take jest prezydentem.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-25 11:04:43
Autor: jadrys
Koniec złudzeń
W dniu 2011-12-24 13:51, pluton pisze:
[...]

Nikt nie musiał/nie powinien tego robić.  A skoro zrobił to jej przełożony to należy to postrzegać jako dymisję.
I nie mieszaj do tego "Kwaczorka".

Data: 2011-12-25 11:52:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec złudzeń

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd6t12$os1$3node2.news.atman.pl...
[...]

Dlaczego ma nie mieszać? To jest doskonały i rzeczywisty przykład.
Do tej pory także jego czciciele nie zauważyli, że preziu nie jest już dawno premierem i mówią do niego "panie premierze", jednocześnie do istniejącego od czterech czy pięciu lat rzeczywistego premiera zwracają się per "Tusk", a nie "premierze Tusk".

Data: 2011-12-24 02:08:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec złudzeń

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd30l5$ste$2node2.news.atman.pl...

[...]

Jadryś. Czytaj ze zrozumieniem. Jej kadencja upłynęła w maju. UPŁYNĘŁA.
8 maja 2006 r. premier Kazimierz Marcinkiewicz powołał ją na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Zgubiłeś link:
http://www.infor.pl/prawo/artykuly/578786,anna-strezynska-przestanie-byc-prezesem-uke.html

Data: 2011-12-24 06:06:03
Autor: stevep
Koniec zudze
Dnia 24-12-2011 o 02:08:59 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:jd30l5$ste$2node2.news.atman.pl...

Odwoanie= dymisja.

A Kadencja? Co to takiego: "kadencja"? Syszae o czym takim?
Nie zostaa odwoana. Nie zostaa zdymisjonowana. Skoczya si jej  kadencja. Kropka. Koniec dyskusji.

Kadencja koczy si w maju. I nikt wtedy nie musiaby  dymisjonowa/odwoywa.

Jadry. Czytaj ze zrozumieniem. Jej kadencja upyna w maju. UPYNʣA.
8 maja 2006 r. premier Kazimierz Marcinkiewicz powoa j na stanowisko  prezesa Urzdu Komunikacji Elektronicznej.
Zgubie link:
http://www.infor.pl/prawo/artykuly/578786,anna-strezynska-przestanie-byc-prezesem-uke.html

Nie wymagaj za wiele od osobnika ociaego umysowo wyraaj to  dyplomatycznie.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-25 11:04:24
Autor: jadrys
Koniec złudzeń

[...]

Z przykrością stwierdzam że mimo tego że nie jesteś już młody i swoje przeżyłaś, to jednak nie rozumiesz wielu pojęć i znaczeń.

Data: 2011-12-25 11:47:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Koniec złudzeń

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd6t11$os1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nieprawda! Jestem młoda piękna i wszystko rozumiem, w przeciwieństwie do ciebie!

Data: 2011-12-24 05:04:13
Autor: HaMMeR
Koniec zudze
On 23 Gru, 19:53, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomocinews:jd2i8n$df3$1node2.news.atman.pl...

> Do czego zmierza ta rzdzca klika...

>http://wyborcza.pl/1,75248,10866948,Anna_Strezynska_odchodzi_ze_stano...

> Dymisja jednego z najlepszych urzdnikw pastwowych jednoznacznie
> pokazuje czym jest i czym si kieruje tan rzd.

Przecytaj link i nie omieszaj si. Nie dymisja, o najmdrzejszy!

Sam 'psecytaj' infantylu i sie nie osmieszaj!!

'Anna Streyska zostaa dzi poinformowana,
e nie bdzie duej prezesem Urzdu Komunikacji Elektronicznej -
 dowiedziaa si wyborcza.biz. W imieniu premiera wiadomo
 przekaza jej minister Administracji i Cyfryzacji Micha Boni.'

Rozumiesz?! Sam 'tajny wspolpracownik', minister Boni sie
pofatygowal...

Data: 2011-12-25 04:45:20
Autor: stevep
Koniec zudze
Dnia 24-12-2011 o 14:04:13 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa(a):

> [...]

 przekaza jej minister Administracji i Cyfryzacji Micha Boni.'

Rozumiesz?! Sam 'tajny wspolpracownik', minister Boni sie

13.55 wigilia, a ty opuszczony, sam na sam z kompem, wspczuje.