Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska

Data: 2011-02-16 06:09:07
Autor: u2
Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska
... klawo jak cholera :

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/322330,koniec-zartow-komisarz-przylatuje-rozliczyc-tuska.html

"Do Warszawy przylatuje dziś Olli Rehn, komisarz ds. gospodarczo-
walutowych. Ma się spotkać z premierem Donaldem Tuskiem i ministrem
finansów Jackiem Rostowskim.

Rozmowy będą dotyczyć planów reform, które mają ograniczyć deficyt
Polski do 3 proc. PKB do końca 2012 r. Takie są wymagania wynikające z
Paktu Stabilności i Wzrostu wynikające z wszczęcia przeciwko Polsce w
2007 roku procedury nadmiernego deficytu.

- Nie widzę potrzeby wydłużenia terminu z 2012 r. do 2013 r. Polska
miała
raczej dobre wyniki gospodarcze podczas kryzysu - stwierdził wczoraj
Olli Rehn. Z kolei minister Rostowski podkreślał, że rozmowy w tej
sprawie z Komisją Europejską wciąż trwają. - Chodzi o to, czy mamy
osiągnąć pułap 3 proc. relacji deficytu do dochodu
narodowego w przyszłym roku, czy dopiero w 2013. Dyskutujemy z Komisją
Europejską na zasadach partnerskich, jak najlepiej do tego podejść.

Rehn wciąż nie otrzymał od ministra Rostowskiego odpowiedzi na list,
który skierował do niego kilka tygodni temu. Komisarz domagał się od
polskiego szefa resortu finansów, aby na piśmie przedstawił mu plan
reform, które doprowadzą do obniżenia deficytu finansów. Rehna
interesuje zwłaszcza reforma OFE."

Data: 2011-02-16 15:26:26
Autor: WW
W dniu 2011-02-16 15:09, u2 pisze:
[...]

I z czego się cieszysz ?.
Że przylatuje mianowany urzędas i opierdala  wybranego premiera Twojego i mojego kraju?

Gratuluje wesołości.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-16 16:31:37
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

I z czego się cieszysz ?.
Że przylatuje mianowany urzędas i opierdala  wybranego premiera Twojego i mojego kraju?

przeciez U2, wcale sie nie cieszy. Czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
wielbicielu mordercy, jenerala Jaruzelskiego?

Data: 2011-02-16 17:37:18
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijgu59$3cc$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

przeciez U2, wcale sie nie cieszy. Czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
wielbicielu mordercy, jenerala Jaruzelskiego?

Brakło w Chujni kasy na niebieskie dragi?
Będzie kara, oj będzie...

Data: 2011-02-16 16:56:50
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Brakło w Chujni kasy na niebieskie dragi?
Będzie kara, oj będzie...

Pan tez ma problemy ze zrozumieniem tekstow? Moze za duzo czerwonych pigulek Pan uzywa? --

Data: 2011-02-16 09:30:32
Autor: Marek
On Feb 16, 5:56 pm, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Panslavista <prawu...@interia.pl> napisa (a):

> [...]
> B dzie kara, oj b dzie...

Pan tez ma problemy ze zrozumieniem tekstow? Moze za duzo czerwonych pigulek

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Czy jest na tej grupie jakis farmaceuta ?

Co to sa "niebieskie dragi", a co "czerwone pigulki" ?

Data: 2011-02-16 19:17:31
Autor: obserwator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Czy jest na tej grupie jakis farmaceuta ?

Co to sa "niebieskie dragi", a co "czerwone pigulki" ?

...po co farmaceuta? wystarczy umiejetnosc czytania ze zrozumieniem i
logicznego rozumowania.

a ten niemiecki serwer z ktorego piszesz, to tani jest ?

Data: 2011-02-16 19:33:33
Autor: zinek
Koniec zartów! Komisarz przylatuje rozliczyc Tuska

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:3451bd88-5301-43f4-94a4-cedb8502efefj11g2000yqh.googlegroups.com...

normalnie prawie matrix.:)
ciekawe jak rostowski z tego wybrnie.

Data: 2011-02-16 19:21:54
Autor: obserwator
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):
normalnie prawie matrix.:)
ciekawe jak rostowski z tego wybrnie.

 a po co robisz sobie matrix? przeciez to wszytko proste jak drut..

A tak w ogole, to o co ci chodzi na tej grupie? Niby narzekasz i krytykujesz
PO, ale nigdy nie piszesz kogo popierasz. --

Data: 2011-02-16 16:59:31
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 15:26, WW pisze:
I z czego się cieszysz ?.
Że przylatuje mianowany urzędas i opierdala  wybranego premiera Twojego
i mojego kraju?

Przecież ty jesteś z Niemiec, a ja z Polski. Dwa różne kraje o różnych
historiach.

Data: 2011-02-16 18:21:42
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:236fd93f-e770-4b1f-8306-826eec926e02k7g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Ta UE jest nam potrzebna jak na fiucie pryszcz.

JanKos

Data: 2011-02-16 20:08:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 18:21, Rudy 102 pisze:

Ta UE jest nam potrzebna jak na fiucie pryszcz.

JanKos

Teraz po zniszczeniu naszej gospodarki jesteśmy na nią skazani.

Data: 2011-02-16 20:26:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh7al$ln5$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-16 18:21, Rudy 102 pisze:

Ta UE jest nam potrzebna jak na fiucie pryszcz.

JanKos

Teraz po zniszczeniu naszej gospodarki jesteśmy na nią skazani.

A co zostało zniszczone?

Data: 2011-02-16 20:42:39
Autor: jadrys
[...]

Wszystko, rodzimej produkcji już w naszym kraju nie ma. Nawet czajników do gotowania już nie produkuje polska firma.

Data: 2011-02-16 20:47:55
Autor: u2

http://www.neo24.pl/agd-drobne/przygotowywanie-potraw/czajniki,mv2064185192,od27do306.fhtml

Data: 2011-02-16 20:59:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 20:47, u2 pisze:
[...]

Co to za maszkara jest? Tego przecież nie da się postawić na gazie..

Data: 2011-02-16 20:32:27
Autor: obserwator
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> http://www.neo24.pl/agd-drobne/przygotowywanie-potraw/czajniki,mv2064185192,o
d27do306.fhtml

Co to za maszkara jest? Tego przecież nie da się postawić na gazie..

..bo to jest na prad, a nie na gaz. Bardzo dobry zreszta czajnik.

Data: 2011-02-16 21:03:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh9dd$uuc$1news.onet.pl...

[...]

I wszyscy są na zasiłku?

"Z podanych danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w 2009 r. numer REGON miało ponad 3,7 mln firm, w tym 2,8 mln osób fizycznych. Natomiast z danych resortu gospodarki wynika, że firm jest ok. 1,7 mln." - i te firmy produkują, importują, eksportują, przewożą, przerabiają, montują, budują powietrze?

Data: 2011-02-17 15:55:42
Autor: jadrys
[...]

Rola Polaków w swoim kraju ogranicza się do drobnej drobnej wytwórczości, usług i także drobnego handlu, no i najemnej pracy w zagranicznych firmach. Te regony to stąd że tu jeden na wsi chciał się przyjąć do prawy w firmie ochroniarskiej, oczywiście przyjęli go dopiero po zarejestrowaniu przez niego działalności gospodarczej, - stad te REGON-y.

Data: 2011-02-16 21:06:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Koniec ???art???w! Komisarz przylatuje rozliczy??? Tuska
środa, 16 lutego 2011 15:09. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

.. klawo jak cholera :

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/322330,koniec-zartow-komisarz-
przylatuje-rozliczyc-tuska.html

Komissar prijechał. Zaczystka budiet???

Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska