Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska

Data: 2011-02-16 15:26:26
Autor: WW
Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska
W dniu 2011-02-16 15:09, u2 pisze:
.. klawo jak cholera :

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/322330,koniec-zartow-komisarz-przylatuje-rozliczyc-tuska.html

"Do Warszawy przylatuje dzi¶ Olli Rehn, komisarz ds. gospodarczo-
walutowych. Ma się spotkać z premierem Donaldem Tuskiem i ministrem
finansów Jackiem Rostowskim.

I z czego się cieszysz ?.
Że przylatuje mianowany urzędas i opierdala  wybranego premiera Twojego i mojego kraju?

Gratuluje wesoło¶ci.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-02-16 16:31:37
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

I z czego się cieszysz ?.
Że przylatuje mianowany urzędas i opierdala  wybranego premiera Twojego i mojego kraju?

przeciez U2, wcale sie nie cieszy. Czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
wielbicielu mordercy, jenerala Jaruzelskiego?

Data: 2011-02-16 17:37:18
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijgu59$3cc$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

przeciez U2, wcale sie nie cieszy. Czytac ze zrozumieniem nie potrafisz
wielbicielu mordercy, jenerala Jaruzelskiego?

Brakło w Chujni kasy na niebieskie dragi?
Będzie kara, oj będzie...

Data: 2011-02-16 16:56:50
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Brakło w Chujni kasy na niebieskie dragi?
Będzie kara, oj będzie...

Pan tez ma problemy ze zrozumieniem tekstow? Moze za duzo czerwonych pigulek Pan uzywa? --

Data: 2011-02-16 09:30:32
Autor: Marek
On Feb 16, 5:56 pm, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Panslavista <prawu...@interia.pl> napisa (a):

> [...]
> B dzie kara, oj b dzie...

Pan tez ma problemy ze zrozumieniem tekstow? Moze za duzo czerwonych pigulek

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Czy jest na tej grupie jakis farmaceuta ?

Co to sa "niebieskie dragi", a co "czerwone pigulki" ?

Data: 2011-02-16 19:17:31
Autor: obserwator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Czy jest na tej grupie jakis farmaceuta ?

Co to sa "niebieskie dragi", a co "czerwone pigulki" ?

...po co farmaceuta? wystarczy umiejetnosc czytania ze zrozumieniem i
logicznego rozumowania.

a ten niemiecki serwer z ktorego piszesz, to tani jest ?

Data: 2011-02-16 19:33:33
Autor: zinek
Koniec zartów! Komisarz przylatuje rozliczyc Tuska

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:3451bd88-5301-43f4-94a4-cedb8502efefj11g2000yqh.googlegroups.com...

normalnie prawie matrix.:)
ciekawe jak rostowski z tego wybrnie.

Data: 2011-02-16 19:21:54
Autor: obserwator
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):
normalnie prawie matrix.:)
ciekawe jak rostowski z tego wybrnie.

 a po co robisz sobie matrix? przeciez to wszytko proste jak drut..

A tak w ogole, to o co ci chodzi na tej grupie? Niby narzekasz i krytykujesz
PO, ale nigdy nie piszesz kogo popierasz. --

Data: 2011-02-16 16:59:31
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 15:26, WW pisze:
I z czego się cieszysz ?.
Że przylatuje mianowany urzędas i opierdala  wybranego premiera Twojego
i mojego kraju?

Przecież ty jeste¶ z Niemiec, a ja z Polski. Dwa różne kraje o różnych
historiach.

Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska