Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska

Data: 2011-02-16 18:21:42
Autor: Rudy 102
Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:236fd93f-e770-4b1f-8306-826eec926e02k7g2000yqj.googlegroups.com...
... klawo jak cholera :

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/322330,koniec-zartow-komisarz-przylatuje-rozliczyc-tuska.html

"Do Warszawy przylatuje dziś Olli Rehn, komisarz ds. gospodarczo-
walutowych. Ma się spotkać z premierem Donaldem Tuskiem i ministrem
finansów Jackiem Rostowskim.

Ta UE jest nam potrzebna jak na fiucie pryszcz.

JanKos

Data: 2011-02-16 20:08:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 18:21, Rudy 102 pisze:

Ta UE jest nam potrzebna jak na fiucie pryszcz.

JanKos

Teraz po zniszczeniu naszej gospodarki jesteśmy na nią skazani.

Data: 2011-02-16 20:26:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh7al$ln5$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-16 18:21, Rudy 102 pisze:

Ta UE jest nam potrzebna jak na fiucie pryszcz.

JanKos

Teraz po zniszczeniu naszej gospodarki jesteśmy na nią skazani.

A co zostało zniszczone?

Data: 2011-02-16 20:42:39
Autor: jadrys
[...]

Wszystko, rodzimej produkcji już w naszym kraju nie ma. Nawet czajników do gotowania już nie produkuje polska firma.

Data: 2011-02-16 20:47:55
Autor: u2

http://www.neo24.pl/agd-drobne/przygotowywanie-potraw/czajniki,mv2064185192,od27do306.fhtml

Data: 2011-02-16 20:59:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 20:47, u2 pisze:
[...]

Co to za maszkara jest? Tego przecież nie da się postawić na gazie..

Data: 2011-02-16 20:32:27
Autor: obserwator
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> http://www.neo24.pl/agd-drobne/przygotowywanie-potraw/czajniki,mv2064185192,o
d27do306.fhtml

Co to za maszkara jest? Tego przecież nie da się postawić na gazie..

..bo to jest na prad, a nie na gaz. Bardzo dobry zreszta czajnik.

Data: 2011-02-16 21:03:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh9dd$uuc$1news.onet.pl...

[...]

I wszyscy są na zasiłku?

"Z podanych danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w 2009 r. numer REGON miało ponad 3,7 mln firm, w tym 2,8 mln osób fizycznych. Natomiast z danych resortu gospodarki wynika, że firm jest ok. 1,7 mln." - i te firmy produkują, importują, eksportują, przewożą, przerabiają, montują, budują powietrze?

Data: 2011-02-17 15:55:42
Autor: jadrys
[...]

Rola Polaków w swoim kraju ogranicza się do drobnej drobnej wytwórczości, usług i także drobnego handlu, no i najemnej pracy w zagranicznych firmach. Te regony to stąd że tu jeden na wsi chciał się przyjąć do prawy w firmie ochroniarskiej, oczywiście przyjęli go dopiero po zarejestrowaniu przez niego działalności gospodarczej, - stad te REGON-y.

Data: 2011-02-17 16:39:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijjct4$mb6$1news.onet.pl...

[...]

No i co z tego?

Koniec ?artów! Komisarz przylatuje rozliczy? Tuska