Koniec ze spaniem na dziko w Bieszczadach.

Data: 2014-11-10 13:30:30
Autor: Zbynek Ltd.
Koniec ze spaniem na dziko w Bieszczadach.
Elo

Koniec ze spaniem na dziko w Bieszczadach.
Szczególnie w pobliżu granicy z Ukrainą. Wieże obserwacyjne w podczerwieni, drony... Permanentna inwigilacja...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zmiany-w-Strazy-Granicznej,wid,17022255,wiadomosc.html

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-13 09:26:00
Autor: Marek
Zbynek Ltd. napisał:

Wieże obserwacyjne w podczerwieni, drony... Permanentna inwigilacja...

No, to unia się uszczelnia. A tymczasem na ukraińsko - rumuńskiej granicy tylko psy dupami szczekają.
Ta "permanentna inwigilacja" wkurza także w środku Ojczyzny. Służby leśne widocznie nie oszczędzają na fotopułapkach, bo coraz więcej w lasach tabliczek "Teren monitorowany": http://tiny.pl/qv84w . Co wrażliwsi mogą się w outdoorze zaburzeń układu wydalniczego nabawić. Z lęku, że po laniu lub kupczeniu na dłonie Natury swój przedni lub tylny detal intymny gdzieś na You Tube zobaczą.

--
Marek

Data: 2014-11-14 09:19:34
Autor: Olin
Dnia Thu, 13 Nov 2014 09:26:00 -0800 (PST), Marek napisał(a):

 Służby leśne widocznie nie oszczędzają na fotopułapkach, bo coraz więcej w lasach tabliczek "Teren monitorowany":

Trzeba podziękować rodakom, którzy mają zwyczaj wyrzucać śmieci do lasu.
Już wolę kamerki, niż widok starych telewizorów albo gruzu na łonie
przyrody.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-11-14 12:24:33
Autor: Titus Atomicus
Koniec ze spaniem na dziko w Bieszczadach.
In article <10dm2pi75w3q0.1r4ur5oeohhfu$.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

Dnia Thu, 13 Nov 2014 09:26:00 -0800 (PST), Marek napisał(a):

>  Służby leśne widocznie nie oszczędzają na fotopułapkach, > bo coraz więcej w lasach tabliczek "Teren monitorowany": Trzeba podziękować rodakom, którzy mają zwyczaj wyrzucać śmieci do lasu.
Już wolę kamerki, niż widok starych telewizorów albo gruzu na łonie
przyrody.

O, wlasnie.
W moje Gory Falenickie robie wypady tylko w zimie kiedy snieg maskuje te wysypiska.
--
TA

Data: 2014-11-14 12:44:11
Autor: Zbynek Ltd.
Olin napisał(a) :
[...]

I nie tylko Ty wolisz kamerki. Blisko natury wielu lubi być.
W tym roku w Nadleśnictwie Gdańsk zarejestrowano nagiego gościa biegnącego leśną drogą. Był nawet filmik w Necie :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-14 12:45:38
Autor: Zbynek Ltd.
Zbynek Ltd. napisał(a) :
W tym roku w Nadleśnictwie Gdańsk zarejestrowano nagiego gościa biegnącego leśną drogą. Był nawet filmik w Necie :-)

O, jest i notatka
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Lesna-wideopulapka-przylapala-biegacza-golasa-n82430.html

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-14 13:59:40
Autor: Olin
Dnia Fri, 14 Nov 2014 12:44:11 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

W tym roku w Nadleśnictwie Gdańsk zarejestrowano nagiego gościa biegnącego leśną drogą.

Z tych kamer są same pożytki. Trzeba tylko pamiętać, żeby samemu nie dłubać
w nosie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-11-16 18:02:28
Autor: rAzor
Koniec ze spaniem na dziko w Bieszczadach.
W dniu 2014-11-13 o 18:26, Marek pisze:
Zbynek Ltd. napisał:

WieĹźe obserwacyjne w
[...]

http://www.polityka.pl/galerie/1599381,25,banksy-- mocny-glos-pokolenia.read

Koniec ze spaniem na dziko w Bieszczadach.