Konieczna nagonka na Nowaka

Data: 2014-11-10 08:31:16
Autor: MarkWoydak
Konieczna nagonka na Nowaka
GNIDA podpisuj膮ca si臋 "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com
u偶ywaj膮cy czytnika: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0)
Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26 to suwalski kundel u2.

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m3pjhb$1jc$4dont-email.me...
Do艣膰 tej nagonki na Nowaka - prosz膮 politycy PO. Nie, nie do艣膰.

Musz臋 si臋 do czego艣 przyzna膰. Nie jest mi 偶al S艂awomira Nowaka. Pr贸buj臋, staram si臋, podchodz臋 do tego z r贸偶nych stron, ale nijak nie mog臋 si臋 zdoby膰 na t臋 empati臋. Nie pomagaj膮 nawet sugestie polityk贸w PO o trudnej sytuacji finansowej by艂ego ministra, ani skuteczne zwykle oskar偶anie medi贸w o nagonk臋 na biednego polityka. Nie pomaga nawet dzisiejsza wypowied藕 pos艂anki 艢ledzi艅skiej- Katarasi艅skiej, kt贸ra w nast臋puj膮cy zach臋ca艂a nas do zaj臋cia si臋 bardziej powa偶nymi tematami:

    Wczoraj odby艂o si臋 pierwsze czytanie bud偶etu. Zosta艂 zg艂oszony idiotyczny wniosek, by go odrzuci膰 i wieczorem g艂osowali艣my przeciwko niemu. Podejmowane s膮 te偶 ustawy, kt贸re maja naprawi膰 sytuacj臋 w g贸rnictwie. A pa艅stwo od dw贸ch dni bez przerwy rozmawiacie o Nowaku. To jest szukanie tematu, kt贸ry w powodzi wa偶niejszych kwestii jest naprawd臋 nieistotny

Wybaczcie, nie trafia to do mnie. Nie tylko, 偶e nie trafia: uwa偶am, 偶e obowi膮zkiem - ba, misj膮 - dziennikarzy jest jeszcze wi臋ksze nag艂a艣nianie tematu.  Nawet kosztem niezajmowania si臋 kwesti膮 bud偶etu czy g贸rnik贸w (cho膰 jest dla wszystkich oczywiste, 偶e jedno nie wyklucza przecie偶 drugiego). Z trzech powod贸w (co najmniej):

1) Mamy do czynienia z cz艂owiekiem, kt贸ry zapl膮tany jest w nie jedn膮, lecz co najmniej trzy - prosz臋 wybaczy膰 eufemizm - niejasne sytuacje. Pal licho ju偶 nawet niezg艂oszone zegarki i jego clubbing z biznesmenami wygrywaj膮cymi przetargi na zam贸wienia publiczne. To nic w por贸wnaniu z tym, co wysz艂o w aferze ta艣mowej i w jego jednoznacznie skandalicznej rozmowie z Andrzejem Parafianowiczem. 呕e si臋 pos艂u偶臋 cytatami:

    Poprosi艂em o spotkanie, bo mam pro艣b臋, problem. Aktualnie do mojej 偶ony wchodzi kontrola z Urz臋du Skarbowego. Chc膮 j膮 trzepa膰. Ca艂y 2012 r. Chc膮 najpierw wzi膮膰 rachunek bankowy (...) Mam nadziej臋, 偶e to dotyczy tylko jej dzia艂alno艣ci, a nie b臋d膮 chcieli crossowa膰 tego z moim rachunkiem.

Fakt, 偶e po ujawnieniu tej rozmowy jakikolwiek polityk mo偶e dalej cieszy膰 si臋 przywil i reprezentowa膰 swoich wyborc贸w. Niezajmowanie si臋 i niepi臋tnowanie takich patologii by艂oby nie tylko dzia艂aniem wbrew dziennikarskiej misji, ale te偶 na szkod臋 pa艅stwa

2) Ju偶 w czerwcu Nowak obieca艂, 偶e zrezygnuje z mandatu i odejdzie z partii. Nawet je艣li to cz臋sto nie przynosi efekt贸w, to polityk贸w z obietnic nale偶y rozlicza膰.

3) Sprawa jest skandaliczna nawet podchodz膮c do sprawy z czysto ludzkiego podej艣cia. Od czasu afery ta艣mowej pan niestety-wci膮偶-pose艂 Nowak wykazuje si臋 nieprawdopodobn膮 wr臋cz - nawet na polskie warunki - arogancj膮. Oto, jak t艂umaczy艂 si臋 do tej pory z niewywi膮zania si臋 ze swojej

    Dla mnie miesi臋czne uposa偶enie to rata kredytu do banku

- t艂umaczy艂 w sierpniu

    TVN24: Czy z艂o偶y pan mandat poselski?

    Nowak: A pani mi go dawa艂a?

- m贸wi艂 we wrze艣niu

    Nie czuj臋 takiego ci艣nienia i takiej presji na sobie. Zw艂aszcza ze strony wyborc贸w

- m贸wi艂 wczoraj. Najwy偶szy czas, aby j膮 poczu艂. I dlatego w艂a艣nie trzeba o tym nieustannie m贸wi膰.

PS

Swoj膮 drog膮, patrz膮c na ca艂膮 wspomnian膮 rozmow臋 z pose艂 Katarasi艅sk膮, z jej wypowiedzi Katarsi艅skiej a偶 wyziera za偶enowani i czu膰 jest, 偶e t艂umaczy si臋 za Nowaka, bo musi. To oczywiste, bo sprawa Nowaka jest skandaliczna nawet dla sympatyk贸w PO i z punktu widzenia partii powinno Platformie zale偶e膰, by pozby膰 si臋 wizerunkowego obci膮偶enia.

Czy to jest przyja藕艅, czy mo偶e tylko haki?

Konieczna nagonka na Nowaka