Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.

Data: 2021-01-23 18:17:24
Autor: Robert Tomasik
Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.
W dniu 23.01.2021 o 15:24, Zbynek Ltd. pisze:

Taką zagwozdkę mam.
Załóżmy, że przybyłem do miejscowości wczasowej do i z której jest 1 PKS
na dobę. Już szedłem na autobus powrotny, ale jakiś lokalny protest
uniemożliwił mi dotarcie na przystanek w zakładanym czasie. Autobus
odjechał.
Jest zima i mróz. Muszę przenocować w budynku, nie na ziemi przy słupku
PKS-u. Nie łapię się na wyjątek z reżimowego zakazu udostępniania
noclegu. Nikt mi nie udzieli go, bo będzie się bał reakcji siepaczy
władzy. Dzwonić na 997, żeby mnie przenocowali? Jak zgodnie z prawem
przetrwać?
No i potem pozywać organizatorów protestu? Jeśli nie ma organizatora,
tylko ludzie się skrzyknęli przez Internet, to kto odpowiada za
wyrządzenie szkody? Chyba nie sołtys, bo co on winien, że zebrała się
grupa oszołomów?

Wydaje mi sie, ze mógłbyś wziąć taksówkę i dojechać, gdzie tam chcesz, a
potem od organizatora protestu domagać się odszkodowania.

--
Robert Tomasik

Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.