Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.

Data: 2021-01-26 17:05:20
Autor: J.F.
Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:600c31fa$0$552$65785112@news.neostrada.pl...
Taką zagwozdkę mam.
Załóżmy, że przybyłem do miejscowości wczasowej do i z której jest 1 PKS na dobę. Już szedłem na autobus powrotny, ale jakiś lokalny protest uniemożliwił mi dotarcie na przystanek w zakładanym czasie. Autobus odjechał.

A propos - ktos mi wlasnie podpowiedzial
AirBNB. Oni nie maja zakazu :-)

W takiej wczasowej miejscowosci jest chyba szansa, ze cos sie znajdzie, ale w takiej co ma jeden PKS na dobe ... moze nie :-(

J.

Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.