Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze

Data: 2009-10-28 19:56:35
Autor: andreas
Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze
Użytkownik "Rafał K." <r.kowalczyk.gamedev@gmail.com> napisał w wiadomości news:d4571165-82eb-473d-9118-1da6f32c00f6z3g2000prd.googlegroups.com...
O ile dobrze mi wiadomo to nie ma obowiązku by sprzedawca (niezależnie
czy jest z Polski, z innego kraju UE, czy spoza UE) i nabywca
wystawiali na fakturze pieczątkę i podpis:
http://tinyurl.com/yzc5h3c
http://tinyurl.com/yz4e6ts

Tymczasem byłem dzisiaj w Urzędzie Pracy rozliczyć się z dotacji i
Urzędniczka stanowczo stwierdziła, że na fakturach muszą być
koniecznie pieczątki. Wszystkie faktury które posiadam mają pieczątki,
oprócz dwóch:
- za serwer WWW zakupiony w Polsce (rozmawiałem już ze sprzedawcą tego
serwera i On również zapewniał mnie, że nie ma żadnego obowiązku
wystawiania pieczątki i podpisu na fakturach, dlatego ich nie
wystawił)
- za program komputerowy w wersji elektronicznej zakupiony z USA

Co mógłbym teraz zrobić, żeby bronić swoich praw? Najpierw powołam się...

Najpierw poproś urzędniczke o podstawę prawną jej wymogów.

--
andreas

Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze