Konieczny jest bojkot GW

Data: 2010-05-03 14:01:55
Autor: abc
Konieczny jest bojkot GW
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" (Agora) w roku 2009 wyniosła 327 287
egz. Jest to wynik o 20 proc. słabszy niż w maju 2008 roku - to najgorszy
wynik 'Gazety Wyborczej' w ostatnich latach..

Gdyby takie tempo spadku sprzedaży utrzymało się, to po pięciu latach GW
powinna zniknąć z rynku. Ale te pięć lat to stanowczo za długo.

GW u normalnie myślącego czytelnika budzi instynktowne uczucie odrazy i
obrzydzenia. Dlatego można powiedzieć, że wszyscy namiętni czytelnicy tego
brukowca są w stanie głębokiego duchowego i moralnego rozkładu.

Czyż to nie jest znak daleko posuniętej patologii, kiedy ktoś, kupując
i czytając ten brukowiec, ochoczo oddaje się współopluwaniu własnej
Ojczyzny, Kościoła i siebie samego?

Data: 2010-05-03 08:22:04
Autor: J-23
Konieczny jest bojkot GW
On 3 Maj, 14:01, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Masz na uwadze periodyk o tytule "Gosc niedzielny"? Zgadzam sie z Toba
ze nie go warto kupowac.

J-23 itede...

Data: 2010-05-03 18:02:15
Autor: abc
Konieczny jest bojkot GW
[...]

Warto. I dlatego sprzedaż Gościa Niedzielnego rośnie:
http://media2.pl/badania/52677-zkdp:-rosnie-sprzedaz-katolickich-tygodnikow-opinii.html

Data: 2010-05-03 20:34:50
Autor: Grzegorz Z.
Konieczny jest bojkot GN
Warto. I dlatego sprzedaż Gościa Niedzielnego rośnie:
http://media2.pl/badania/52677-zkdp:-rosnie-sprzedaz-katolickich-tygodnikow-opinii.html

Rosła. Rok temu. Teraz mają sprzedaż o prawie połowę niższą niż wówczas.

Data: 2010-05-03 20:58:08
Autor: abc
Konieczny jest bojkot GW
Warto. I dlatego sprzedaż Gościa Niedzielnego rośnie:
http://media2.pl/badania/52677-zkdp:-rosnie-sprzedaz-katolickich-tygodnikow-opinii.html

Aktualnie Gość Niedzielny wyprzedził Politykę i jest liderem wśród
tygodników opinii
http://ekai.pl/wydarzenia/x28370/gosc-niedzielny-nadal-liderem-wsrod-tygodnikow-opinii/

Data: 2010-05-03 22:25:00
Autor: awe
Konieczny jest bojkot GW

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bdf1cc5$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

-- -- -- -- -- -- -
no to cudownie, zwlaszcza ze nie sa dodatkiem do garnkow jak GW
awe

Data: 2010-05-03 23:05:03
Autor: J-23
Konieczny jest bojkot GW
On 3 Maj, 20:58, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
>http://media2.pl/badania/52677-zkdp:-rosnie-sprzedaz-katolickich-tygo...

Aktualnie Gość Niedzielny wyprzedził Politykę i jest liderem wśród

Takiego "Goscia..", to ja do domu nie wpusze nie tylko w niedziele.

J-23 itede...

Data: 2010-05-03 12:59:49
Autor: Eulalia Browarek
Konieczny jest bojkot GW

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bdebb3a$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" (Agora) w roku 2009 wyniosła 327 287
egz. Jest to wynik o 20 proc. słabszy niż w maju 2008 roku - to najgorszy
wynik 'Gazety Wyborczej' w ostatnich latach..

I bojkot debili pochwalających bicie małych dzieci, przez wypasione zakonnice.

Zennon

Data: 2010-05-03 15:44:00
Autor: cyc
Konieczny jest bojkot GW

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hrmhc5$6ro$1tioat.net...

[...]

..........za co panstwo placi im ciezkie pieniadze !!.

cyc

Data: 2010-05-03 08:35:12
Autor: Antenka
Konieczny jest bojkot GW
On 3 Maj, 15:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
> [...]

> zakonnice.

> Zennon

.........za co panstwo placi im ciezkie pieniadze !!.

A tobie powinno odebrać emeryturę :- /

Antenka

Data: 2010-05-03 18:20:35
Autor: cyc
Konieczny jest bojkot GW

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bbc194ae-220f-43bc-b7fe-e6ab7ee26940r11g2000yqa.googlegroups.com...
On 3 Maj, 15:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

> zakonnice.

> Zennon

.........za co panstwo placi im ciezkie pieniadze !!.

I oddac Rydzykowi i reszcie nierobow ? .

cyc

Data: 2010-05-03 22:24:12
Autor: awe
Konieczny jest bojkot GW

On 3 Maj, 15:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

A tobie powinno odebrać emeryturę :- /

Antenka

I oddac Rydzykowi i reszcie nierobow ? .

no tak wy to sie napracowalscie
awe

Data: 2010-05-03 19:31:04
Autor: Krzysztof
Konieczny jest bojkot GW

GW u normalnie myślącego czytelnika budzi instynktowne uczucie odrazy i
obrzydzenia. Dlatego można powiedzieć, że wszyscy namiętni czytelnicy tego
brukowca są w stanie głębokiego duchowego i moralnego rozkładu.
Normą jest ogół, a nie margines , więc nie pisz mi tu bredni o "normalności'.

Czyż to nie jest znak daleko posuniętej patologii, kiedy ktoś, kupując
i czytając ten brukowiec, ochoczo oddaje się współopluwaniu własnej
Ojczyzny, Kościoła i siebie samego?
Patologią są te twoje "prawdy" nawiedzone - na szczęście Polska to nie ciemnogród.

Przenieś się do Watykanu, tam nie będziesz się "rozdzielał", a "monarchię" będziesz mieć na miejscu.
K.

Konieczny jest bojkot GW