Konina w wolowinie

Data: 2013-02-28 19:51:29
Autor: u2
Konina w wolowinie
.... sprawe bada prokurwatura...-;)

Data: 2013-02-28 14:07:37
Autor: brat_olin
Konina w wolowinie
u2 <u...@o2.pl> wrote:

... sprawe bada prokurwatura...-;)

Czy badali na obecnosc wolowiny w koninie?
Zaryzykuje teze, ze by sie zdziwli.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-02-28 16:01:45
Autor: Stachu Chebel
Konina w wolowinie
On 28 Lut, 19:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... sprawe bada prokurwatura...-;)
--

Mam nadziejê, ¿e doprawiali sol± drogow±..

Data: 2013-03-01 02:30:43
Autor: Bezznaczenia
Konina w wolowinie
W dniu 2013-03-01 01:01, Stachu Chebel pisze:
On 28 Lut, 19:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... sprawe bada prokurwatura...-;)
--

Mam nadziejê, ¿e doprawiali sol± drogow±..

Dobrze ze te debilne muzulmany w ladku nie wiedza co im polacy serwuja do zarcia.

:):):)

Data: 2013-02-28 19:57:32
Autor: Bezznaczenia
Konina w wolowinie
W dniu 2013-02-28 19:51, u2 pisze:
... sprawe bada prokurwatura...-;)

To moze obstawiamy co bedzie nastepne ?

Data: 2013-02-28 20:53:52
Autor: Chiron
Konina w wolowinie

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:512fa732$0$1303$65785112news.neostrada.pl...
... sprawe bada prokurwatura...-;)

Niech ¿yje wegetarianizm!!!
:-)

--

Chiron

Data: 2013-02-28 21:20:01
Autor: Bezznaczenia
Konina w wolowinie
W dniu 2013-02-28 20:53, Chiron pisze:
U�ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci
... sprawe bada prokurwatura...-;)

Niech �yje wegetarianizm!!!
:-)

--

Chiron

taa tylko pewnie nie wiesz o tym ze rosliny wchlaniaja i to bardzo dobrze wszelkie toksyny ze srodowiska.

Data: 2013-02-28 21:35:11
Autor: u2
Konina w wolowinie
W dniu 2013-02-28 21:20, Bezznaczenia pisze:

taa tylko pewnie nie wiesz o tym ze rosliny wchlaniaja i to bardzo
dobrze wszelkie toksyny ze srodowiska.

A ty pewnie nie wiesz, ze rosliny posidaja t.zw. swiadomosc swojego istnienia. Co wiecej posiadaja t.zw. uczucia.

Data: 2013-02-28 22:15:49
Autor: Bezznaczenia
Konina w wolowinie
W dniu 2013-02-28 21:35, u2 pisze:
[...]

I co w zwiazku z tym mam plakac nad ich bytem ?

Data: 2013-02-28 22:25:37
Autor: u2
Konina w wolowinie
W dniu 2013-02-28 22:15, Bezznaczenia pisze:
W dniu 2013-02-28 21:35, u2 pisze:
W dniu 2013-02-28 21:20, Bezznaczenia pisze:

taa tylko pewnie nie wiesz o tym ze rosliny wchlaniaja i to bardzo
dobrze wszelkie toksyny ze srodowiska.

A ty pewnie nie wiesz, ze rosliny posiadaja t.zw. swiadomosc swojego
istnienia. Co wiecej posiadaja t.zw. uczucia.

I co w zwiazku z tym mam plakac nad ich bytem ?

Zemsta roslin jest taka, ze sam w koncu stajesz sie roslina. Ale to bez znaczenia.

Konina w wolowinie