Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini

Data: 2014-12-30 14:02:45
Autor: Ircys
Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
W jaki sposób mogę przenieść książkę adresową z Sony Ericsson C702i na Sammsung Galaxy S4 mini? Zapisywanie ich na karcie SIM robi straszną sieczkę.

Ircys

Data: 2014-12-31 00:20:16
Autor: Mirosław Kotliński
On 2014-12-30 22:02:45 +0000, Ircys said:

W jaki sposób mogę przenieść książkę adresową z Sony Ericsson C702i na Sammsung Galaxy S4 mini? Zapisywanie ich na karcie SIM robi straszną sieczkę.

Ircys

Spróbuj zapisac na karte pamieci. W c702i z pewnością sie da je wyeksportowac w postaci pliku

Data: 2014-12-31 01:42:56
Autor: Ircys
W dniu środa, 31 grudnia 2014 00:20:17 UTC+1 użytkownik Mirosław Kotliński napisał:
> [...]

Spróbuj zapisac na karte pamieci. W c702i z pewnością sie da je wyeksportowac w postaci pliku

Sęk w tym, że nie widzę takiej opcji w telefonie. Nie ma możliwości
robienia czegokolwiek z książką adresową zbiorczo tzn. zaznaczam sobie
wszystkie kontakty w książce i mogę im tylko... wysłać wiadomość SMS zbiorczo, nic więcej. Ściągnąłem też aplikację Sony Ericsson PC Suite i w niej mam dostęp do książki
adresowej w telefonie, mogę ją edytować, ale... nie ma możliwości zapisu jej zbiorczo np. w formie pliku. :(

Ircys

Data: 2014-12-31 12:28:30
Autor: Irokez
W dniu 2014-12-31 o 10:42, Ircys pisze:
[...]

Tu piszą o exporcie do gmaila i imporcie z gmaila do androida, oraz za pomocą MyPhone Explorer
http://android.stackexchange.com/questions/4309/how-to-import-contacts-from-old-sony-ericsson-c702-to-xperia-x10
http://www.dobreprogramy.pl/MyPhoneExplorer,Program,Windows,12937.html

--
Irokez

Data: 2014-12-31 13:54:36
Autor: MichaelDataÂŽ
Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
Ircys wydumał(a) w
news:6554b06a-507d-4e1f-ac7f-e131087fa5e0googlegroups.com :
Kotliński napisał:
[...]

Opowiadasz :) Mozna wysłać hurtem przez BT. Sam to robiłem. Ściagnij sobie mobiledit jak masz problem z wysyłką przez BT i zrób to "kabelkami" http://www.mobiledit.com/downloads

 Ĺšciągnąłem teĹź aplikację Sony Ericsson PC Suite i
w niej mam dostęp do książki adresowej w telefonie, mogę ją edytować,
ale... nie ma możliwości zapisu jej zbiorczo np. w formie pliku. :(

Też możesz...synchronizować PC Suite np z Outlook a Outlook z czymkolwiek.

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-12-31 05:29:58
Autor: ircys
W dniu środa, 31 grudnia 2014 13:54:54 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]
> robienia czegokolwiek z książką adresową zbiorczo tzn. zaznaczam sobie
> wszystkie kontakty w książce i mogę im tylko... wysłać wiadomość SMS

Nie mam żadnych problemów z wysyłką przez BT pojedynczych kontaktów, ale
nigdzie nie widzę możliwości wysyłki zbiorczo. Jak twierdzisz, że to jest wykonalne to podaj dokładnie jak.

Dzięki sprawdzę

Ircys

Data: 2014-12-31 14:53:08
Autor: MichaelDataÂŽ
Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
ircys@post.pl wydumał(a) w
news:f3ddf9e0-01bd-44de-af48-81d9410ef37egooglegroups.com :
[...]
Nie mam żadnych problemów z wysyłką przez BT pojedynczych kontaktów, ale
nigdzie nie widzę możliwości wysyłki zbiorczo. Jak twierdzisz, że to
jest wykonalne to podaj dokładnie jak.

Po prostu NIE wchodź do folderu "kontakty", lecz wejdź we własciwosci CAŁEGO folderu i tam w opcjach maz mozliwość wysyłki :)

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-12-31 06:27:24
Autor: Ircys
W dniu środa, 31 grudnia 2014 14:53:54 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]

Po prostu NIE wchodź do folderu "kontakty", lecz wejdź we własciwosci CAŁEGO folderu i tam w opcjach maz mozliwość wysyłki :)

Teoretyzujesz, czy się wygłupiasz? Pisałem, że nie można wejść we właściwości
całego folderu, a tym samym coś z nim ZBIORCZO zrobić... Przypominam, że mówimy o telefonie Sony Ericsson 702i, ja mam go właśnie w ręce, a Ty?

Ircys

Data: 2014-12-31 16:32:10
Autor: MichaelDataÂŽ
Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
Ircys wydumał(a) w
news:e6314872-9885-4879-8b1a-9775b6ac531dgooglegroups.com :
napisał:
[...]

Też :) Niestety nie mam go "pod reką" ale wiem co robiłem :)
Możliwe też że bylo odwrotnie, tzn wejśc w folder i tam w ustawieniach (ztcp powyżej listy kontaktów) jest taka możliwość. Jedynym problemem może być inny standard przyjmowania kontaktów, jako "zbiorczych" w Samsungu. Gdyby nie było tak jak piszesz, to zobacz sobie ten wątek:
http://forum.pcformat.pl/Jak-skopiowac-ksiazke-z-C702-do-Omnii-II-t i tekst:
"Z Ericssona mogę przesyłać po BT pojedyncze kontakty do Omni ale kiedy zaznaczam opcję wyślij wszystkie - to owszem wysyła ,a Omnia daje komunikat " Zapisanie nie powiodło się - część danym może nie działać poprawnie" i tak jest."

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2015-01-01 10:55:47
Autor: Ircys
W dniu środa, 31 grudnia 2014 16:32:54 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]

Możliwe też że bylo odwrotnie, tzn wejśc w folder i tam w ustawieniach (ztcp powyżej listy kontaktów) jest taka możliwość.

Dokładnie jest tak jak piszesz, tzn. jednak trzeba wejść w folder i dopiero tam -- > Więcej-- > Zaawansowane-- > Wyślij wsz. kontakty-- > Przez Bluetooth i poszło :)
Dzięki za informację.

Ircys

Data: 2015-01-02 08:05:24
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 31 Dec 2014 06:27:24 -0800 (PST), Ircys wrote:
[...]

A ja po niego poszedłem.

Contacts/Options/More/Advanced/Send all contacts/Via Bloutooth.

Nie ma za co.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2015-01-02 09:06:52
Autor: Ircys
W dniu piątek, 2 stycznia 2015 09:05:25 UTC+1 użytkownik Michal Tyrala napisał:
> [...]

A ja po niego poszedłem.
Contacts/Options/More/Advanced/Send all contacts/Via Bloutooth.

No tak, ale koledzy już wcześniej "rozpykali" ten problem, więc
dzięki za fatygę.

Ircys

Data: 2015-01-02 19:42:34
Autor: Mirosław Kotliński
On 2015-01-02 08:05:24 +0000, Michal Tyrala said:

[...]

i tak samo mozna zapisac na karte pamieci

Data: 2015-01-02 14:45:34
Autor: ircys
Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
W dniu piątek, 2 stycznia 2015 19:42:35 UTC+1 użytkownik Mirosław Kotliński
> Contacts/Options/More/Advanced/Send all contacts/Via Bloutooth.

i tak samo mozna zapisac na karte pamięci

Tak, potwierdzam, dzięki

Ircys

Data: 2014-12-31 19:43:58
Autor: Mirosław Kotliński
On 2014-12-31 09:42:56 +0000, Ircys said:

[...]

Jak ci mowie ze sie da to sie da. Mialem niejeden SE i wszedzie sie dało.
Zaraz naladuje jeden z nich i ci napisze

Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini