Konkretny plan nurkowania

Data: 2011-11-27 18:13:47
Autor: jacekplacek
Konkretny plan nurkowania
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Proste nurkowanie: 45m/powietrze/BT=25minut/deco: ean 50+oxy. Może spółka Czarnecki/Zachara zaprezentuje porównawcze profile: RDesowane/RDwersjaGUE/NOF/wyliczenia własne i na konkretach pokaże
przesycenia
i wykaże porównawczy konserwatyzm ww metod. Wiem, że nieraz prośba o konkrety spotykała się jedynie z obraźliwymi atakami Czarneckiego, ale może tym razem pokaże klasę i umiejętność realnego zastosowania swoich pomysłów. Bo w końcu każde wyliczenie, prędzej czy później zweryfikuje woda. To jak, mają Panowie jaja i wiedzę, by takie plany wygenerować? Czy tylko będziecie szczuć i
judzić?

Panie Czarnecki, możesz Pan przestać w końcu ubliżać i podać konkretne plany na poparcie swoich pomówień? Czy dalej będziesz Pan uprawiał czczą demagogię, kłamstwa i obelgi? Nękasz pan ludzi przez internet. Ja dzięki temu Pana nękaniu mam konkretne straty finansowe, jak wszyscy których Pan nękasz i którym bez powodu Pan ubliżasz. Używasz Pan mojego nazwiska wyłącznie w formie pejoratywnej. Ja wiem, że śmiejesz się Pan z Polskiego prawa i drwisz z niego, ale proponuję jednak się z nim liczyć bo uporczywe nękanie jest karalne. Pan nie masz najmniejszej wiedzy ani o moim poziomie wyszkolenia ani jak szkolę. Naruszasz Pan nie tylko moje dobro ale i organizacji której jestem instruktorem.

Data: 2011-11-27 19:19:17
Autor:
Konkretny plan nurkowania
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Panie Jacku Biernacki szkalował Pan Jacka Kurządkowskiego, do tego stopnia że człowiek zamknął bazę.
Dodatkowo posługuję się w postach pańskimi wypowiedziami. Jest cytat z Forum Nuras, w którym jestem oczerniany.
"Kraków od Wawy daleko, na drogach korki - więc nawet jak kto wsiądzie w auto, to mu po drodze przejdzie i kanalii gęby nie obije." to z FN. Tego roczny.

[...]

Panie Jacku Biernacki przykład dekompresji którą zaproponowałem może pan obliczyć. Trudne to nie jest. Co do organizacji to więcej osób z TDI/SDI nie liczy dekompresji w modelach, bo to za trudne. Już zrobiłem sprawdzenie.

pozdrawiam rc

Tu przykład kultury osobistej instruktora TDI/SDI Jacka Biernackiego.
Nie umie obliczyć zaproponowanego problemu. Nie umiał rok temu. "Re: Konkretny plan nurkowania
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 27-11-2011, 13:27:20
+ pokaż cały nagłówek
> [...]
> Czyli jest jak zwykle: Czarnecki ubliża. Najpierw insynuuje, judzi, ubliża a poproszony o konkrety: ubliża jeszcze intensywniej a agresja narasta.
Mogliści
e panie Czarnecki i panie Zachara pokazać, że znacie RD, znacie NOF i na podstawie tej wiedzy pokazać ich niedoskonałość. Ale lepiej szczekać i ubliżać, niż pokazać konkrety. Pan Czarnecki zamiast odpowiedzi nie tylko ubliża, ale próbuje zmienić temat: nurkowania helioksowe... Dlaczego panie Czarnecki nurkowania helioksowe, których się prawie nie wykonuje? Wie pan przynajmniej dlaczego się ich prawie nie wykonuje? Oczywiście odpowiedzią
będą
kolejne obelgi. Forum "Krab" to zdaje się środowisko AGH - jednej z
czołowych
światowych uczelni. Przynosicie jej wstyd "Panowie".

"Kraków od Wawy daleko, na drogach korki - więc nawet jak kto wsiądzie w auto, to mu po drodze przejdzie i kanalii gęby nie obije."

Jacku Biernacki to Twój wpis, na forum na którym nie działam (dostałem w e-
mailu). Jest w Twoim stylu, bezpodstawne czepianie się i poziom kultury jak zwykle.
Dodatkowo wykorzystujesz metody Włodzia propagandysty, zostawiasz swoją wypowiedź i dopisujesz kolejną. Czyste cenzorskio-ubeckie metody.
Przykłady podobnych profili jakich się domagasz zostały policzone na forum Krab, w różnych modelach. Dodatkowo jest opracowany materiał który doskonale obrazuje miałkość NOF przejazd od bardzo dużego konserwatyzmu do żadnego. to nie jest bezpieczne zwłaszcza przy możliwym wychłodzeniu w polskich wodach.

Tego problemu który Tobie dedykuję nie możesz policzyć, bo się na tym nie znasz, podobnie jak twój "guru" Paweł Poręba.

pozdrawiam rc

Ty tylko tyle umiesz obliczeniowo:

"
jacekplacek
Wyświetl profil   Więcej opcji 28 Lip 2010, 11:34
  <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie ilorazy ciśnień mają sens, bo ilości inertu rozpuszczone są proporcjonalne do ciśnień.

czarnecki, jesteś idiotą, jesteś kompletnym imbecylem. Miałem się tu nie odzywać, ale już nie wytrzymałem. Po cholerę zabierasz tu głos nie znając tak podstawowych rzeczy, jak "od czego zależy ilość rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to są kompletne podstawy.
Wiesz zbyt długo uciekasz od odpowiedzi, żebym czekał dalej.

A kogo to głupku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Bełkotaj dalej sam ze sobą na forum in_fora a tu się nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest właściwe dla ciebie miejsce.
Tak nie odpowiedzialnie wpisałeś zalecenie wyjścia z 1,6 ata w 0,4 ata że kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania źródeł.

Gdzie głąbie wyczytałeś takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie ogólnie dostępnych i ogólnie przyjętych modeli pokazane zakończenie dekompresji. Nie ma żadnych "zaleceń". Nigdzie nie widzę, żeby ktoś komuś cokolwiek "zalecał". Chcesz, to sobie nurkuj na wróżbach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkować a nie tylko świecić zasranymi majtami. A przede wszystkim, skończ idioto zasrywać forum nurkowe swoimi psychozami na punkcie kilku ludzi, którzy jak większość mają cię za niezrównoważone gówno.
Masz zalecenie od którejkolwiek organizacji? nie MASZ. To spierdalaj z takim zaleceniem, do kubu morderców Marka Macnera.

Ktoś zamordował Marka Mecnera? Pierwsze słyszę. Naucz się pisać głąbie.
Pytałem o tabele dekompresyjne i rekompresyjne, czyli coś sprawdzonego i zalecanego także do terapii.

Pokaż mi tabele dekompresyjne i rekompresyjne dla RD Andrew Georgitsisa - nurkuje się na tym z powodzeniem. A metoda Pawła jest z tym zbieżna, często bardziej konserwatywna. Załaduj dowolny profil z NOF do dowolnego dekoplanera a potem pyskuj.
NIE masz nic, nawet sprawdzenia na własnej skórze. To kurewstwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne !

Jeszcze raz: gdzie ty psychopato widzisz zalecenia? I jakie nie sprawdzenie? Nurkowań w oparciu o NOF wykonano już kilka tysięcy w tym długie i głębokie. Najtrudniejsze z nich, najbardziej wymagające i zarazem obarczone największym ryzykiem wykonał sam autor - Paweł Poręba. Wiele nurkowań powtórzeniowych, wielokrotnie bezpośrednio po nich celowy duży wysiłek fizyczny. I co? I Nic, kompletnie nic, nawet śladu DCS 876 kategorii. To po prostu działa.
Problem ilorazu ciśnień dotyczy dekompresji tlenowej jaką zaleciłeś, też podawałem przykład dekompresji tlenowej. Więc stosujesz łajdactwo
dyskusyjne i
odpowiadasz na nie zadane pytanie. Stosujesz często taką taktykę, to klasyka "IANTD Żabierek" Nie posiadasz takiego zalecenia z ilorazem ciśnień 4, to osobiste
wydurnienie.
Nie miał takiego zalecenia Michał Brajta nurkując w Himalajach. Również była stosowana dekompresja tlenowa. Było to pod nadzorem DAN Polska i
specjalistów
z Gdyni.

Było to pod nadzorem? Jakim nadzorem? Na miejscu był lekarz, komora, badania dopplerem? Co ty bredzisz gościu. Opracowano sposób wyjścia, zapytano jak poszło.
Znasz ich, dlaczego boisz się weryfikacji tego zalecenia ? Podawałem osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, też się boisz sprawdzić.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie"

Data: 2011-11-28 11:08:11
Autor:
instruktor nurkowania Jacek Biernacki, oceń sam
[...]

"jacekplacek  Stopień: Adv Ean
Kraj:

Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 715
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30-09-2011, 10:58      andrzej4380 napisał/a:
ale co w tym takiego niezwykłego ??
że nie odpyskował tylko odpowiedział??

Nic niezwykłego: czai się skubany. Ja mam tylko nadzieję, że Paweł ani Murena się nie odezwie a chłopaki podyskutuja we własnym gronie - mają sobie tak wiele do powiedzenia  Co do "grzeczności" smoka - to tylko kwestia czasu. Ten gość musi bluzgać, bo taka jego smocza natura. A Kraków od Wawy daleko, na drogach korki - więc nawet jak kto wsiądzie w auto, to mu po drodze przejdzie i kanalii gęby nie obije. jacekplacek"

"
Stopień: Adv Ean
Kraj:

Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 773
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-10-2011, 09:45      piotrkw napisał/a:
Jak widać nie tylko w moich oczach, był partnerem do dyskusji .

Alez ja nie neguję, że dla kogoś smok może być partnerem i to nie tylko do dyskusji. Jak widać, dla Jacka Zachary jest nie tylko partnerem, ale i autorytetem w dziedzinie dekompresji, którego warto do poważnych dyskusji zapraszać - inna sprawa, że do dyskusji które już wielokrotnie się odbyły i w których smok NIGDY nie udowodnił nic, poza umiejętnością bluzgania. Z resztą ten gość w dowolnym temacie to potrafi: mnie uczył geodezji, mechanika okrętowego-mechaniki, fotografa-fotografii, instruktorów nurkowania-
nurkować... I za każdym razem kończyło się ubliżaniem, bo wiedza smoka sprowadza się do kilku kartek dowolnego podręcznika, lub praktyk sprzed 20 z górą lat.

jaros4 napisał/a:
pamietam kiedys post kol.majkiego ktory spotkal smoka gdzies na nurkowisku,opisujac go pozytywnie

W Jastarni tez był milutki. Dla Poręby był milutki - dla każdego w realu podobno jest milutki. Dopiero monitor wyzwala w nim prawdzie ego. I nie łódź się: to że Ciebie nie zaatakował, to nie kwestia Jego kultury, czy zbieżności poglądów a wyłącznie kwestia ilości celów w zasięgu. Kiedy kolejne mu się kończą, obiera dowolny kolejny i jest mu obojętne kim jesteś i jakie to pociągnie skutki. Rok temu nakłamał na sekcie, że na Zatoce sa kiepskie warunki, woda skażona, wizura słaba... akurat wtedy byłem i widziałem ilu ludzi odwołało przyjazdy. Nakłamał, bo nie lubi Poręby a odwołali u Poręby, Sali, Akademii, Dziurdziubla... Żałosny gość i tyle."

Jacku Biernacki kłamiesz, woda w zatoce śmierdziała, Kłamiesz że nie nurkuję. o Geodezji to piękne łgarstwo, Włodzimierz Kołacz ratował Twoją skórę nie miałeś elementarnej wiedzy o opracowywaniu mam, np w Programie Erdas. Ja uczestniczyłem w opracowaniu "Satelitarnej Mapy Obrazowej Tatr".

"waterman  Stopień: D-Diver
Kraj:

Wiek: 47
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2011, 08:41      ...
Nurkować też potrafi, mimo że wielu myśli że nie i dużo o tym pisze
_________________
pozdrawiam Jarek"

Jacku Biernacki Twoim koronnym argumentem jest to że nie nurkuję, Włodzimierz Kołacz również stosuje takie kłamstwo, jako linia ostatecznej obrony jak merytorycznie wysiada.

To typowe zachowanie instruktora Jacka Biernackiego SDI/TDI, http://www.grupy.banzaj.pl/Sprzedam,Mares,Proton,Ice,V32,z,CWD,kit,18,206003,2
010_11.html

Data: Listopad 03 2010 18:23:51
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. Gdzie ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez szacunku, Jacek.

Data: Listopad 03 2010 20:42:27
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
pawel pawel <papcio56@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a): > Dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że nie potrafisz opisać > żadnego pakietu nurkowań porównawczych nawet na dwóch automatach, o
których

> piszesz. Pośrednio - że nie znasz ich budowy, a przynajmniej budowy
jednego

> [...]

ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez szacunku, Jacek.

No i zrobiło się miło...........

A jak się miało zrobić, skoro jakiś lokalny, wsiowy filozof wpierdziela mi się w market ze swoimi zboczonymi pseudo teoriami? Jak gdzie, kiedy z kim, na jakich automatach i po co nurkuję, gówno wnosi w treść ogłoszenia i jest komuś potrzebne co najwyżej do jego sektowej masturbacji. A już pytanie "dlaczego sprzedaję", jest tak infantylne jak cała ta nieszczęsna zakompleksiona postać. Ale jak już musi być powód, to czy fakt, że wqrwia mnie jego pedaslki, durny, niedorobiony niebieski kolor jest wystarczającym powodem? Na głupie pytanie taka sama odpowiedź.

Autor: Tomek Sienicki t-sienicki@WYTNIJ.gazeta.pl
Re: Sprzedam Mares Proton Ice + V32 z CWD kit
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Wszystko co wyżej.

Jackuplacku Twój powrót do aktywnego uczestnictwa  w forach nurkowych jest wg mnie niezbyt udany..., i właściwie na tym chciałem zakończyć swój krótki przekaz, ponieważ lubię ważyć słowa. Jednak dodam: stary, całkowicie  Ci się w dyni pojebało...

tomek Sienicki "

To najlepsza recenzja działalności merytorycznej Jacka Biernackiego.

Który nie umie policzyć dekompresji którą zaproponowałem, jako wyzwany. Dodam że ten temat założył Jacek Biernacki, po to żeby sam siebie szkalować, według własnej pokrętnej logiki, kultury osobistej z rynsztoka.
Gratuluję TDI/SDI znamienitego instruktora który również mieszał z błotem Leszka Nowaka IT TDI, dotyczyło to forum rebreathers.pl

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-28 20:05:25
Autor:
"Pizda z waści i tyle" autorecenzja ???
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  > Panie Czarnecki, możesz Pan przestać w końcu ubliżać i podać konkretne
> [...]
szkolę.
> Naruszasz Pan nie tylko moje dobro ale i organizacji której jestem > instruktorem.

Wyświetl profil   Więcej opcji 5 Lis 2010, 20:50
Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a): - Ukryj cytowany tekst -
> A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym > zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. > Gdzie > ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją > czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie > wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek. Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz? A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku,
którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz
udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.

..powiedziało gówno, czepiając się buta. --
"

To bardzo wyrazisty obraz Instruktora TDI/SDI, swoje słowa kieruje do innego członka tej organizacji o wyższych kwalifikacjach.
Bardzo dziękuję za instrukcję jakim słownictwem wolno posługiwać się ze znamienitym kulturalnym instruktorem TDI/SDI Jackiem Biernackim.
Ponieważ takie słowa nikogo nie obrażają, to również bez żadnych ograniczeń można je kierować do tego instruktora, jego nie mogą obrażać słowa wypowiadane z miłością bliźniego. Skierowane do niego.

Jacku Biernacki nie pozostało tobie nic innego jak grzecznie przeprosić za takie zachowania, to takie minimum, żeby mówić o poszanowaniu. Tyle że takiej klasy nie masz. Nawet nie umiesz taktycznie zagrać w ten sposób.

Umiesz policzyć przykład który Tobie dedykowałem ?
Wiem że NIE.

pozdrawiam rc

--

Konkretny plan nurkowania