Konkubent a odbior dziecka w szkole

Data: 2011-02-15 17:51:52
Autor: mvoicem
Konkubent a odbior dziecka w szkole
(15.02.2011 17:45), XY wrote:
Pytanie czy konkubent mojej bylej moze odbierac moje dziecko ze szkoly bez mojego pozwolenia ?

Dodam ze w tej chwili w trakcie jest postepowanie o przyznanie mi opieki nad dzieckiem (ja o to wnioslem), szanse pewnie znikome. Nie bylo by problemu z odebraniem dziecka przeze mnie lub tez dziadkow (mych rodzicow). Nie mam ograniczonej wladzy rodzicielskiej.

Pytanie pomocnicze, acz retoryczne.

Czy opiekunka zatrudniona przez twoją żonę może odbierać dziecko ze
szkoły bez twojego pozwolenia? Jeżeli tak (a zakładam że tak), to jaka
różnica czy twoja żona powierzy odebranie dziecka opiekunce czy
konkubentowi?

p. m.

Data: 2011-02-15 17:50:30
Autor: XY
[...]

I znow pytanie nie powiniennem na to udzielic zgody ? Dodam jeszcze ja chce go odbierac i mam mozliwosc (dziecko tez chce bym je odbieral), natomiast utrudnia mi sie to.

Przemo

Data: 2011-02-15 12:26:54
Autor: witek
On 2/15/2011 10:50 AM, XY wrote:
[...]

Nie,
ty i zona macie oboje prawa rodzicielskie i oboje samodzielnie mozecie decydowac kto odbiera dziecko ze szkoły.
Tak jak ty możesz decydować samodzielnie tak i ona.

Dodam jeszcze ja chce
go odbierac i mam mozliwosc (dziecko tez chce bym je odbieral), natomiast
utrudnia mi sie to.

bez znaczenia, ze ty chcesz.
zona tez chce, ale czegos innego.

jak dziecko chce, to niech powie nauczycielce w szkole, ze nie chce z tym panem wychodzic i niech nie wyjdzie.

Konkubent a odbior dziecka w szkole