Konkurencja dla NaviExpert

Data: 2011-06-07 23:31:49
Autor: f
Konkurencja dla NaviExpert

Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości news:islpuv$2qe$1inews.gazeta.pl...
Czy jest jakas konkurencja dla nawigacji NaviExpert? Czyli jakas

Nokia Maps lepiej działa i jest darmo dla posiadaczy telefonów Nokia

Data: 2011-06-08 07:47:22
Autor: ALEX
W dniu Wt 7 06 2011 23:31, f pisze:

Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości
Czy jest jakas konkurencja dla nawigacji NaviExpert? Czyli jakas

Nokia Maps lepiej działa i jest darmo dla posiadaczy telefonów Nokia

Ovi Maps raczej. Z tą darmowością NM różnie bywało.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-06-08 10:36:23
Autor: !sp

Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isn2dh$e85$2inews.gazeta.pl...
Czy jest jakas konkurencja dla nawigacji NaviExpert? Czyli jakas
Nokia Maps lepiej działa i jest darmo dla posiadaczy telefonów Nokia
Ovi Maps raczej. Z tą darmowością NM różnie bywało.

Na Motorola  Milestone 1 Ovi(Nokia) nie zadziaÅ‚a.
Inne niż Ovi, darmowe alternatywy naviexperta są beznadziejne
http://maps.ovi.com/?cid=nokiamaps-fw-ilc-ovisuite-acq-na-ovisuite-g0-0-1#|54.4312154|20.8448398|9|0|0|normal.day?
..

Data: 2011-06-08 11:12:50
Autor: ATA
Konkurencja dla NaviExpert

Nokia Maps lepiej dzia³a i jest darmo dla posiadaczy telefonów Nokia

moze i lepiej ale prowdzi pod prad i wybiera fatalne drogi

jak na nokie to tylko garmin
darmowa mapa bardzo fajna
http://ump.waw.pl/wszystkie.html

lub pogrzebac w necie i wgrac pirata ale to juz sprawa osobista jak kogos sumienie nie bêdzie gryz³o

ja obecnie uzywam androida i ubolewam, ze nie ma garmina albo automapy

IGO raz jak mnie poprowadzilo, to juz wiecej go nie uzywam

Data: 2011-06-08 13:40:03
Autor: !sp
Konkurencja dla NaviExpert

U¿ytkownik "ATA" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:isneem$n5l$1inews.gazeta.pl...
moze i lepiej ale prowdzi pod prad i wybiera fatalne drogi

Tak to chyba maj± wszystkie. Zale¿y co siê nastawi, gdzie i kiedy siê trafi :-(

Data: 2011-06-08 14:15:49
Autor: ATA
Konkurencja dla NaviExpert
> Tak to chyba maj± wszystkie. Zale¿y co siê nastawi, gdzie i kiedy siê trafi
:-(
sporo jezdze z navi po  polsce az tyle b³edów nie ma automapa i garmin

Data: 2011-06-08 15:33:05
Autor: radekp@konto.pl
Konkurencja dla NaviExpert
Wed, 8 Jun 2011 11:12:50 +0200, w <isneem$n5l$1@inews.gazeta.pl>, "ATA"
<didotomSPAM@gazeta.pl> napisa³(-a):

IGO raz jak mnie poprowadzilo, to juz wiecej go nie uzywam

Nie ma takich map jak "IGO".

Data: 2011-06-08 15:41:25
Autor: J.F.
Konkurencja dla NaviExpert
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w
Wed, 8 Jun 2011 11:12:50 +0200, w <isneem$n5l$1@inews.gazeta.pl>, "ATA"
IGO raz jak mnie poprowadzilo, to juz wiecej go nie uzywam

Nie ma takich map jak "IGO".

Alez sa. Moze i pochodza od innego dostawcy, ale przeciez nie masz jego oryginalnych plikow.

J.

Data: 2011-06-08 18:12:21
Autor: radekp@konto.pl
Konkurencja dla NaviExpert
Wed, 8 Jun 2011 15:41:25 +0200, w <isnu5r$ept$1@news.onet.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w

>Nie ma takich map jak "IGO".

Alez sa. Moze i pochodza od innego dostawcy, ale przeciez nie masz jego oryginalnych plikow.

Je¿eli swój tekst przekonwertujê z Worda na OO, to bêdzie to nadal mój tekst
czy ju¿ tekst OO? :)

Data: 2011-06-08 18:33:14
Autor: J.F.
Konkurencja dla NaviExpert
On Wed, 08 Jun 2011 18:12:21 +0200,  radekp@konto.pl wrote:
Wed, 8 Jun 2011 15:41:25 +0200,  "J.F."
> [...]

Je¿eli swój tekst przekonwertujê z Worda na OO, to bêdzie to nadal mój tekst

W zaleznosci od szczescia - moze sie okazac ze to juz tylko tekst OO,
nie majacy wiele wspolnego z oryginalem :-)

W szczegolnosci gdy sie okaze ze drobne szczegoly sa istotne :-)

J.

Konkurencja dla NaviExpert