Konkurencja dla S-maxa

Data: 2011-02-12 21:46:40
Autor: Adam Krawczyk
Konkurencja dla S-maxa
Dnia Sat, 12 Feb 2011 19:38:49 +0000 (UTC), użytkowmik A. napisał(a):

A może czegoś nie dojrzałem na rynku i jednak ktoś oferuje samochód odpowiadający S-maxowi?

Może Verso?

--
Pozdrawiam
Adam Krawczyk - Ruda Śląska

Data: 2011-02-12 20:56:56
Autor: A.
Konkurencja dla S-maxa
> A może czegoś nie dojrzałem na rynku i jednak ktoś > oferuje samochód odpowiadający S-maxowi?

Może Verso?

Za dawnych czasów pewnie Avensis Verso byłby konkurentem dla S-maxa. Współczesne Verso to tylko nieco rozdęta Corolla, a więc pół klasy poniżej S-
maxa (podobnie jak np. Mazda 5).
Generalnie jest sporo "uvanionych" kompaktów, ale z "uvanionej" klasy średniej chyba tylko S-max się ostał... A (z mojej perspektywy) szkoda :(

pzdr
A.

--

Konkurencja dla S-maxa