Konkurencja dla S-maxa

Data: 2011-02-13 12:29:49
Autor: e^x/dx
Konkurencja dla S-maxa
W Europie S-Max ma tylko dwóch konkurentów:
 Seat Alhambra    VW Sharan

Każdy z nich ma jakieś zalety i wady. To już kwesia gustu
i indywidualnych preferencji. Różnice są niewielkie
o wyborze decyduje raczej wyposażenie i końcowa cena.
Niektórzy lubią mieć np. podgrzewaną przednią szybę...

Pozdrawiam,
e^x/dx

Data: 2011-02-13 07:56:15
Autor: PJ
Konkurencja dla S-maxa
może Mitsubishi Grandis ? ale poszukaj gdzieś bezpośredniego
porównania, sam jestem ciekaw jak to wychodzi ...

P.

Data: 2011-02-13 18:17:55
Autor: A.
Konkurencja dla S-maxa
mo=BFe Mitsubishi Grandis ? ale poszukaj gdzie=B6 bezpo=B6redniego
por=F3wnania, sam jestem ciekaw jak to wychodzi ...

No ale nowego Grandisa może być kłopot kupić, w sytuacji gdy od 2 lat bodajże nie jest produkowany :)

pozdrawiam
Adam

Data: 2011-02-13 18:18:58
Autor: A.
Konkurencja dla S-maxa
W Europie S-Max ma tylko dwóch konkurentów:
 Seat Alhambra    VW Sharan

Chyba nie do końca - dla tych aut bezpośrednią konkurecją ze strony Forda jest model Galaxy.

pozdrawiam
Adam

--

Konkurencja dla S-maxa