Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Konkurencja dla S-maxa

Konkurencja dla S-maxa

Data: 2011-02-13 19:55:19
Autor: Gabriel'wilk'
Konkurencja dla S-maxa
W dniu 2011-02-12 20:38,  A. pisze:
Witam,
nurtuje mnie ostatnio pytanie, czy Ford S-max posiada jakąś konkurencję? :)
Wychodzi mi z oglądu, że teoretyczni konkurenci są albo pół klasy niżej
(Mazda 5, Grand Picaso, Grand Scenic, 5008 itd.) albo pół klasy wyżej
(Galaxy, Sharan itd.). A może czegoś nie dojrzałem na rynku i jednak ktoś
oferuje samochód odpowiadający S-maxowi?
S-Max'a kilka tygodni temu kupił mój kolega i jak autko stoi przy Galaxy to z boku nie widać zbyt dużej różnicy za to w środku już tak na plus dla Galaxy.
S-Maxowi bliżej do Grand Scenica czy Grand C4 niż do Alhambry/Galaxy/Sharana czy puga 807.
pozdrawiam



--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2011-02-13 19:31:29
Autor: Waldek Godel
Konkurencja dla S-maxa
Dnia Sun, 13 Feb 2011 19:55:19 +0100, Gabriel'wilk' napisał(a):

S-Max'a kilka tygodni temu kupił mój kolega i jak autko stoi przy Galaxy to z boku nie widać zbyt dużej różnicy za to w środku już tak na plus dla Galaxy.
S-Maxowi bliżej do Grand Scenica czy Grand C4 niż do Alhambry/Galaxy/Sharana czy puga 807.

Po pierwsze to S-maxowi bliżej do Mondeo

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-02-13 20:09:26
Autor: e^x/dx
Konkurencja dla S-maxa
Po pierwsze to S-maxowi bliżej do Mondeo

Technicznie także i nowemu Galaxy. Ta sama płyta podłogowa.
Myślę, że problem trzeba inaczej potraktować:
znaleźć wszystkie obecnie dostępne vany klasy
standard segmentu D. Fakt, S-max to taka przejściowa
wersja między Mondeo a Galaxy (jakby dla kogoś Galaxy
był za duży). O mało tego nie kupiłem w zeszłym roku.
Niktórzy nie mają wyboru. To najmiejszy van, do którego
można zamontować trzy duże dziecięce foteliki na tylnych
siedzeniach :-).

Pozdrawiam,
e^x/dx --


Data: 2011-02-13 12:25:59
Autor: Laisar
Konkurencja dla S-maxa
On 13 Lut, 21:09, " e^x/dx" <dummy...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[S-max] To najmiejszy van, do którego można zamontować
trzy duże dziecięce foteliki na tylnych siedzeniach :-).

A jakiej szerokości są te "duże foteliki"? Bo znam jedno jeszcze
mniejsze auto, gdzie też się mieszczą trzy foteliki grupy II/III -
które uznałbym za duże - ale być może różnią się jednak rozmiarem...

(Inna rzecz, że podawany przez producenta rozmiar jest większy niż
rzeczywisty).

Data: 2011-02-13 21:01:27
Autor: Waldek Godel
Konkurencja dla S-maxa
Dnia Sun, 13 Feb 2011 20:09:26 +0000 (UTC), e^x/dx napisał(a):

Niktórzy nie mają wyboru. To najmiejszy van, do którego
można zamontować trzy duże dziecięce foteliki na tylnych
siedzeniach :-).

A ja wciąż uparcie prostestuję przeciwko nazywaniu S-maxa vanem.
To podwyższone kombi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-02-14 08:48:07
Autor:
Konkurencja dla S-maxa
A ja wciąż uparcie prostestuję przeciwko nazywaniu S-maxa vanem.
To podwyższone kombi.

To nic nie zmieni. Jest tak klasyfikowany - jako standard van D.

Pozdrawiam,
e^x/dx --


Data: 2011-02-14 09:37:23
Autor: Waldek Godel
Konkurencja dla S-maxa
Dnia Mon, 14 Feb 2011 08:48:07 +0000 (UTC), dummywst@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

A ja wciąż uparcie prostestuję przeciwko nazywaniu S-maxa vanem.
To podwyższone kombi.

To nic nie zmieni. Jest tak klasyfikowany - jako standard van D.


oficjalnie tak, co nie zmienia faktu, że wnętrze ma normalnej osobówki a
nie vana. Van to nie tylko wysokość, ale również możliwości wnętrza.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-02-14 09:30:51
Autor: omega_fan
Konkurencja dla S-maxa
S-Max'a kilka tygodni temu kupił mój kolega i jak autko stoi przy Galaxy
to z boku nie widać zbyt dużej różnicy za to w środku już tak na plus> dla Galaxy.

Oczywiście zakładam że porównujesz do aktualnego Galaxy, nie
poprzedniego....

S-Maxowi bliżej do Grand Scenica czy Grand C4 niż do
Alhambry/Galaxy/Sharana czy puga 807.

Bzdura. S-max do drugiego rzędu siedzeń włącznie nie różni się od
(nowego) Galaxy. Dopiero dalej w tył jest różnica.

Niemniej, jako posiadacz Galaxy MK2 stwierdzam, że nowy Sharan jak i
nowy Galaxy (więc i S-max) jest ciut ciaśniejszy w środku, biorąc pod
uwagę przód i drugi rząd siedzeń.

Dalej do tyłu to już różnica jest oczywista, szczególnie jak mamy S-maxa
w wersji 7 osobowej, jednak te składane fotele zajmują trochę miejsca.

Odpowiadając na pytanie wątkotwórcy - masz rację, S-max nie ma
konkurencji - no, może Peugeot 5008, ale przyznam, że nie macałem - z
zewnątrz wydaje się duży.

Wszystko inne, Zafira, Touran, Mazda 5 itp jest mniejsze niż smax.

Konkurencja dla S-maxa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona