Konkurent Rydzyka

Data: 2012-05-26 18:37:14
Autor: Przemysław W
Konkurent Rydzyka
Kościół wciąż ma problem z księdzem Piotrem Natankiem. Kontrowersyjny duchowny, słynący ze swoich kazań publikowanych w internecie, pomimo zakazu hierarchów wciąż przemawia do wiernych. Teraz tworzy Armię Boga, która ma walczyć ze złem - pisze "Super Express".

Ksiądz Natanek po serii kontrowersyjnych kazań, które pojawiły się w sieci, miał zakaz zwracania się do wiernych. Duchowny się tym nie przejął i dalej prowadzi swoją działalność w małopolskiej Grzechyni. Co więcej, ostatnio zaczął tworzyć "wojsko" - Armię Boga. Duchowny rekrutuje "rycerzy" i każe im walczyć ze złem. A złem dla niego jest praktycznie wszystko, łącznie z polskim Kościołem i Episkopatem.

Kardynał Stanisław Dziwisz z coraz większym niepokojem patrzy na poczynania księdza Natanka. Kardynał uważa, że Natanek "bezprawnie podejmuje próby tworzenia własnych struktur". Natomiast Dariusz Pietrek z Centrum Informacji o Sektach i Grupach Psychomanipulacyjnych uważa, że ruch Natanka zamienia się w sektę.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/kosciol-ma-problem-z-ks-natankiem-tworzy-armie-bog,1,5142655,region-wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-26 19:20:04
Autor: pluton
Konkurent Rydzyka

Kościół wciąż ma problem z księdzem Piotrem Natankiem.

Ano ma. Kilkaset albo może nawet kilka tysięcy owiec oddaje welne natankowi
zamiast biskupom. A to juz calkiem pokazna kasa.

Kardynał Stanisław Dziwisz z coraz większym niepokojem patrzy na
poczynania
księdza Natanka. Kardynał uważa, że Natanek "bezprawnie podejmuje próby
tworzenia własnych struktur".

Jak to bezprawnie ? Jest jakies prawo ktore mowi,
ze wlascicielem pambuka i owiec jest episkopat ?

Natomiast Dariusz Pietrek z Centrum Informacji
o Sektach i Grupach Psychomanipulacyjnych uważa, że ruch Natanka zamienia
się w sektę.

Nie zmienia sie, tylko jest. Odlam sekty jest sektą.

Nullification

Data: 2012-05-26 20:25:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Konkurent Rydzyka
sobota, 26 maja 2012 18:37. carbon entity '' <%EMAIL>

Natomiast Dariusz Pietrek z
Centrum Informacji o Sektach i Grupach Psychomanipulacyjnych uwaĹźa, Ĺźe
ruch Natanka zamienia się w sektę.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/kosciol-ma-problem-z-ks-
natankiem-tworzy-armie-bog,1,5142655,region-wiadomosc.html

Czy to jest Pietrek z tej piosenki:
http://marando.wrzuta.pl/audio/0zU25j7XyVV/osrodkiantysektowe
??????

Paranoja antysektowa pełną parą i pełną noją :))))))

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-05-27 10:31:21
Autor: mkarwan
Konkurent Rydzyka

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jpr0ru$r9s$1inews.gazeta.pl...
Natomiast Dariusz Pietrek z Centrum Informacji o Sektach i Grupach Psychomanipulacyjnych uważa, że ruch Natanka zamienia się w sektę.

Sadząc po tym co piszesz ty tez prawdopodobnie należysz do jakiejś sekty.

Data: 2012-05-28 17:23:38
Autor: jadrys
Konkurent Rydzyka
W dniu 2012-05-26 18:37, Przemysław W pisze:
Kościół wciąż ma problem z księdzem Piotrem Natankiem.

Przemek

Kościół? Czyżby?, bo ja odnoszę wrażenie że większy problem z prawdą głoszoną przez ks Natanka mają media w typie "Gazeta" czy Onet...

Data: 2012-05-28 17:59:53
Autor: Przemysław W
Konkurent Rydzyka

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq05a9$k4b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poważnie? To Gzeta czy Onet nałozyły na Natanka "zakaz zwracania się do wiernych"?

Przemek

Data: 2012-05-29 13:13:18
Autor: White Power
Konkurent Rydzyka
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Poważnie? To Gzeta czy Onet nałozyły na Natanka "zakaz zwracania się do wiernych"?

Jak by onet i gazeta miały w swoich szeregach kogoś kto działa jak Natanek to w mgnieniu oka wyleciał by na zbity pysk.

Data: 2012-05-29 14:57:02
Autor: jadrys
Konkurent Rydzyka
W dniu 2012-05-28 17:59, Przemysław W pisze:

[...]

Słowa krytyki docierają (pośrednio)do mnie przede wszystkim a tych dwu podmiotów medialnych.. Jak to rozumieć..? Mam oczywiście swoją teorię na ten temat, ale ona jest zbyt daleko idąca żebym ją ujawnił już teraz.

Data: 2012-05-29 18:02:04
Autor: Przemysław W
Konkurent Rydzyka

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq2h3d$agg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kościół ukarał Natanka zapewne nie z tego  powodu  co pisała Gazeta czy Onet.

Przemek

Data: 2012-05-29 18:21:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Konkurent Rydzyka

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jq2rtt$8jj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kościół ukarał Natanka, bo on twierdził, że ma bezpośrednie łącze do Boga, a przecież powszechnie wiadomo, że to hierarchowie kościelni mają bezpośrednią linię do Boga.

Data: 2012-05-30 22:01:59
Autor: jadrys
Konkurent Rydzyka
W dniu 2012-05-29 18:02, Przemysław W pisze:

Słowa krytyki docierają (pośrednio)do mnie przede wszystkim a tych dwu podmiotów medialnych.

Kościół ukarał Natanka zapewne nie z tego  powodu  co pisała Gazeta czy Onet.

Przemek

Widać że kościół boi się prawdy na równi z wymienionymi mediami.

Data: 2012-05-30 22:33:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Konkurent Rydzyka

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq5uc5$88d$2inews.gazeta.pl...
[...]

Że Natanek ma bezpośrednie łącze do Boga? Zaiste! Mają się czego bać, bo Natanek, w razie czego natychmiast nakabluje Bogu!

Data: 2012-05-29 18:57:54
Autor: Filozof
Konkurent Rydzyka
[...]

To nie jest grupa do dyskusji o sutannach. Przenieś się na własciwą!

Data: 2012-05-29 21:25:52
Autor: Przemysław W
Konkurent Rydzyka

Użytkownik " Filozof" <bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

To nie jest grupa do dyskusji o sutannach. Przenieś się na własciwą!

Przeniosę się na właściwą jak sutanny wyniosą się z polityki.

Przemek

Data: 2012-05-29 22:05:06
Autor: kefirh
Konkurent Rydzyka
W dniu 2012-05-29 21:25, Przemysław W pisze:
[...]
Przeniosę się na właściwą jak sutanny wyniosą się z polityki.
[...]

To jest twoje miejsce na ziemi, ten te forum.
Tak TRWAJ.
Kawetzky! Jesteś wielki.
Przetrwałeś tyle plwocin w ten sowiecki ryj.
I nadal trwasz...

k.

Konkurent Rydzyka