Konkurs!

Data: 2009-08-10 23:42:07
Autor: _Slnt_
Konkurs!
Nagród nie ma, ale zachęcam do udziału :)

Pytanie konkursowe:

Czy Jan Dudziński na sekcie to Yeti? Jeśli tak, to dlaczego?

Na odpowiedzi macie dwa dni, do środy 12/08/09 do godz. 18:30 CEST.

Uruchomcie wyobraźnię! :)

Data: 2009-08-10 16:56:40
Autor: Pszemol
Konkurs!
Czemu mają służyć takie wątki na grupie???
Przecież to ewidentne trollowanie...
Zaczepki personalne - czy to sposób grupowania się
"my" kumple i ci "oni" co nie są my więc ich nie lubimy?

Data: 2009-08-11 00:47:56
Autor: Lot
Konkurs!
On 2009-08-10 23:42:07 +0200, _Slnt_ <po@co.komu.to> said:

Nagród nie ma, ale zachęcam do udziału :)

Pytanie konkursowe:

Czy Jan Dudziński na sekcie to Yeti? Jeśli tak, to dlaczego?

Może nie na temat ale...

Tak jak jest pewne że Yeti jest mitem, tak pewne jest to, że dudzinski jest mitomanem.
Ye...bniętem i to zdrowo.
I to "Ye" jest chyba jedyną wspólną cechą obu kreatur.

Lot.

Data: 2009-08-11 09:05:44
Autor: SHARMDIVER.PL
Miły offtop będzie gdybyśmy zobaczy li twoją klepsydrę, zejdziesz - pisze p rzyjaciel J. Kurzątkowskiego z Crazy Sha rk
Lot wrote:
> Miły offtop będzie gdybyśmy zobaczyli twoją klepsydrę.
>
> Stawiam orzeszki przeciwko browarowi, że zejdziesz.

Hmm, jak to rozumieć? Co planujecie z J.Kurzątkowskim z Crazy Shark?

Coś nie wyszła działalność w Sharm el Sheikh?

Poprawnie wytypujcie w którym ujęciu występuje Lot - kumpel szefa bazy Crazy Shark

http://www.youtube.com/watch?v=fRR2N7kE-BM&feature=related

Data: 2009-08-11 13:05:26
Autor: Krzysztof B
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Lot wrote:
 > Miły offtop będzie gdybyśmy zobaczyli twoją klepsydrę.

Dlaczego jako cytat wpisujesz coś czego przedmówca w tym wątku nie napisał?
Troll żeś jak Twój nowy kumpel z US!!!
Lubisz wspomnienia? Przypomnij sobie porzuconego na morzu lub ksywkę nadaną
Tobie jakieś 5 lat temu przez grupę z Poznania: Jasiu "Dupa" Dudziński.
Jesteś żałosny z promocją swojej osoby, btw. cóż takiego się stało żeś już od
paru lat nie najlepszy w SSI? Czyżby nad M. Czerwonym było już 2 instruktorów
SSI? Ciesz się - cały czas jesteś na podium - jak bedzie 4 to się martw ...
bedziesz czwarty - poza pudłem.
Szkoda mi Cię - lata lecą a Ty coraz głupszy jesteś!

Data: 2009-08-11 08:27:33
Autor: Pszemol

Lot wrote:
 > Miły offtop będzie gdybyśmy zobaczyli twoją klepsydrę.

Dlaczego jako cytat wpisujesz coś czego przedmówca w tym wątku nie napisał?

Też się zdziwiłem, ale potem znalazłem wypowiedz od Lota
z takimi słowami. Lot wysłał takie "miłe" słowa 16 lipca.

Niezłe tu macie klimaty na grupie...

Troll żeś jak Twój nowy kumpel z US!!!

Po co te zaczepki, Krzysiu??? Masz coś do mnie, personalnie?
To może załatwimy to sobie twarzą w twarz a nie takie obgadywanki za moimi plecami, co?

Data: 2009-08-11 14:36:35
Autor: Krzysztof B
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Troll żeś jak Twój nowy kumpel z US!!!

Po co te zaczepki

Sądziłem, że w US mieszka ponad 300 000 000 ludzi. Dziwne, że zdanie jw. to Ty
jeden bierzesz do siebie ... Czyżbyś się poczuwał?

Data: 2009-08-11 09:46:40
Autor: Pszemol
"Krzysztof B" <movano@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h5rvlj$ea5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Sądziłem, że w US mieszka ponad 300 000 000 ludzi. Dziwne, że zdanie
jw. to Ty jeden bierzesz do siebie ... Czyżbyś się poczuwał?

Owszem, poczuwam się do "bycia kumplem" rozumiane dosyć luźno.
Mniej więcej tak samo jak do bycia Twoim kumplem - po prostu
mamy wspólne hobby i piszemy na tą samą grupę.

Ale OK, rozumiem że mówiłeś o kimś innym że jest troll. W porządku!

Data: 2009-08-11 16:14:48
Autor: Zboj
[...]

A to ciekawe!
Jak swego czasu zaproponowałem Ci spotkanie twarzą w twarz w podobnym celu, to zaraz zacząłeś krzyczeć, że Ci się krzywda pewnie stanie. Moje zaproszenie jest ciągle aktualne mały wirtualny trollu. Skoro proponujesz to innym, to rusz dupsko i spotkaj się ze mną. Masz odwagę, czy znowu tylko na kolejną osobę szczekasz pekińczyku?

Jaki to świat jest czasem przewrotny.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-11 09:23:59
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:h5rucs$l0i$1news2.ipartners.pl...
[...]

Nie zrozumiałeś, Zbóju... znowu nie zrozumiałeś.
Nie lubię gdy się o mnie mówi za moimi plecami - miej odwagę
powiedzieć co myślisz o mnie w czasie rozmowy ze mną a nie
z kimś innym o mnie. Teraz kapujesz?

Data: 2009-08-11 16:58:23
Autor: Zboj

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h5rdbf.hv0.0poczta.onet.pl...
[...]

Nieee.... cytuję:
"To może załatwimy to sobie twarzą w twarz"
To nie zaproszenie, do wymiany zdań na sekcie, a spotkania twarzą w twarz.

Ja bardzo dobrze rozumiem to, co ktoś napisze. Intencja mnie mniej interesuje w Twoim przypadku.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-11 10:30:48
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:h5s0ui$m32$1news2.ipartners.pl...
[...]

A to niestety złe podejście bo najistotniejsze jest to co autor
CHCIAŁ napisać a nie to co Ty wyczytałeś z jego słów...

Twoja wypowiedź sugerowała że chcę się z nim spotkać aby
mu wybić parę górnych zębów a ja nie miałem takich zamiarów
w tym konkretnym przypadku.

Czy jeszcze coś jest niejasne? Chętnie wytłumaczę jakby co... ;-)

Data: 2009-08-11 17:05:53
Autor: krokodyl73

Lot wrote:
> [...]

To może załatwimy to sobie twarzą w twarz a nie takie obgadywanki za  moimi plecami, co?

Krzych, sory ze sie wtracam, ale gdyby ta gnida sie pokazala w PL,  pamietaj ze jestem pierwszy zeby obic mu te durna gebe. Pozdrawiam;)

Data: 2009-08-11 10:32:08
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.uyh6v8x88otvtadell-4d5dd60030...
[...]

No widzisz - Zbój - i tu masz wyraźnie napisane co i jak.
W mojej wypowiedzi nie było wyraźne i za dużo sobie dopowiedziałeś.

Ale widzę że klimaciki tu macie prawdziwie polskie, nie ma co.

Data: 2009-08-11 15:27:32
Autor: Daniel
Jasiu "Dupa" Dudziński
Krzysztof B pisze:
Lubisz wspomnienia? Przypomnij sobie porzuconego na morzu lub ksywkę nadaną
Tobie jakieś 5 lat temu przez grupę z Poznania: Jasiu "Dupa" Dudziński.

chetnie uslysze jakies dodatkowe info na ten temat.. moze sam zainteresowany cos opowie?

pozdro

Daniel

Data: 2009-08-12 00:48:40
Autor: Lot
On 2009-08-11 09:05:44 +0200, "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> said:

Lot wrote:
 > Miły offtop będzie gdybyśmy zobaczyli twoją klepsydrę.
 >
 > Stawiam orzeszki przeciwko browarowi, że zejdziesz.

Hmm, jak to rozumieć? \

Rozum to jak chcesz o mistrzu ciętego cytatu i tępego rozumu.
Jeśli zdechniesz z obojętnie jakiego powodu - gorączki krwotocznej bądź odwodnienia spowodowanego waleniem konia na sekcie - to wprowadzisz mnie w miły nastrój. Ot i tyle.

Co do sporów kompetencyjnych to nie podjmuję się, wolę wybierać kocie gówienka z kuwety.

Zatem rozwijaj skrzydełka i leć w pizdu, albo gdziekolwiek dalej.
Alleluja!

Data: 2009-08-11 08:13:23
Autor: jacekplacek
Konkurs!
_Slnt_ <po@co.komu.to> napisał(a):
[...]

Dlaczego Yeti? Sądząc po postach zawiedzionych klientów, postać aż za bardzo realna.

Data: 2009-08-11 11:37:53
Autor: Zboj
Konkurs!

[...]

Widać trudną zagadkę tutaj postawiono. Uproszczę.
A ktoś Dudzińskiego z realnych bywalców listy widział? Poza równie wirtualnym przydupasem Koliną w kilku odsłonach?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-11 09:50:39
Autor:
Konkurs!
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):
A ktoś Dudzińskiego z realnych bywalców listy widział? Poza równie wirtualnym przydupasem Koliną w kilku odsłonach?

Nurkowałem z jegomościem który nurkował z Dudzińskim. Pisał o tym na sekcie,
jest znany.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-11 10:03:29
Autor: jacekplacek
Konkurs!
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a): > A ktoś Dudzińskiego z realnych bywalców listy widział? Poza równie > wirtualnym przydupasem Koliną w kilku odsłonach?

Nurkowałem z jegomościem który nurkował z Dudzińskim. Pisał o tym na sekcie,
jest znany.

Również z tym "jegomościem" nurkowałem. I ON pierwszy powiedział mi, że $$mok jest nurkiem. Potwierdził też, że zna Jana z Szarmu :) --

Data: 2009-08-11 12:00:45
Autor: Daniel
Konkurs!
Zboj pisze:
Widać trudną zagadkę tutaj postawiono. Uproszczę.
A ktoś Dudzińskiego z realnych bywalców listy widział? Poza równie wirtualnym przydupasem Koliną w kilku odsłonach?

ja widzialem, po tym jak mnie wyciulal i zmarnowal dzien nurkowy.

fakt jedno i drugie ciezko spotkac, ale Yeti przynajmniej nic nie obiecuje ;) .. poza tym z grubsza sie zgadza - duza, dwunozna istota o wyprostowanej postawie, itp, itd..

pozdro

Daniel

Data: 2009-08-11 12:22:49
Autor: ~BitPump
Konkurs!
Widać trudną zagadkę tutaj postawiono. Uproszczę.
A ktoś Dudzińskiego z realnych bywalców listy widział? Poza równie wirtualnym przydupasem Koliną w kilku odsłonach?

Ja kilka lat temu wykonałem 2 nurkowania z Jankiem na Ras Mohammed.
Niestety, nie z mojej winy, nie dane mi było zanurkować z nim więcej na tamtym wyjeździe.

~BitPump

Data: 2009-08-11 14:27:52
Autor: Zboj
Konkurs!
OKI, powiązanie z Yeti pozostaje więc dla mnie nieznane. ;-) Znalazł się ktoś, kto nie słyszał o nurkowaniu (o Yeti też wielu słysząło od kogoś), a z nim nurkował. Ciekaw jestem rozwiązania zagadki.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-08-12 20:57:19
Autor: Jan Werbiński
Konkurs!
Użytkownik "Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał w wiadomości news:h5re5l$dmr$1news2.ipartners.pl...
Widać trudną zagadkę tutaj postawiono. Uproszczę.
A ktoś Dudzińskiego z realnych bywalców listy widział? Poza równie wirtualnym przydupasem Koliną w kilku odsłonach?

Ja widziałem i piąteczke przybiłem. Wrażenia w 100% pozytywne, choć nie nurkowałem z nim.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-11 12:15:06
Autor: Włodzimierz Kołacz
Konkurs!

Użytkownik "_Slnt_" <po@co.komu.to> napisał w wiadomości news:h5q4pv$8gv$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Yeti wiecznie żywy :-)
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-08-12 20:33:23
Autor: _Slnt_
Konkurs!
Witam ponownie :)

Otóż, Jan Dudziński na sekcie jest jak Yeti, gdyż:

- Wszyscy wiedzą, że istnieje

- Wielu mówi i dyskutuje na jego temat /nie z nim!/

- Nikt* go jeszcze nie widział! :D

*Bit Pump nieco namieszał, ale, że to było dawno, nie biorę pod uwagę ;)

--

Konkurs!