Konkurs Multibanku.

Data: 2012-05-10 10:45:00
Autor: Kamil Jońca
Konkurs Multibanku.

Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=58813

KJ
PS. nie mam nic wspólnego z multibankiem poza tym, że jestem ich
klientem :)

Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2012-05-10 10:51:32
Autor: neoniusz
Konkurs Multibanku.
W dniu 10.05.2012 10:45, Kamil Jońca pisze:
[...]

A w mBąku 21 rozdali. LOL.

Data: 2012-05-10 11:07:18
Autor: Wojciech Bancer
Konkurs Multibanku.
On 2012-05-10, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=58813

Mi nie chcą karty dać. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-10 03:46:03
Autor: luc
Konkurs Multibanku.
On 2012-05-10, Kamil Jońca <kjo...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

> Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
> to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
> [...]

Łączę się w bólu. A myk ze zmianą typu karty nie przejdzie :-(

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-05-10 14:22:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konkurs Multibanku.

"Wojciech Bancer" slrnjqn1a6.2oqi.proteus@pl-test.org

Mi nie chcą karty dać. :)

Chcą dać ci K3G.

  http://swiatczytnikow.pl/darmowy-internet-na-kindle-3g-16-pytan-i-odpowiedzi/

Data: 2012-05-10 15:34:47
Autor: neoniusz
Konkurs Multibanku.
W dniu 10.05.2012 11:07, Wojciech Bancer pisze:
[...]

[...]

Mnie tez nie chcieli. Juz prawie zrezygnowalem. Zlozylem dzis n-ty wniosek i przeszedl z automatu. Kindelku przybywaj! :)

Data: 2012-05-10 15:52:50
Autor: Wojciech Bancer
Konkurs Multibanku.
On 2012-05-10, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

[...]

No tylko ja nie mam teraz możliwości wypełnienia wniosku o kartę poprzez
OdC. Jak dostałem odmowę, to mi ta opcja zniknęła. :( Chyba się przejadę
i pogadam z kimś z mojego oddziału. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-10 15:58:37
Autor: neoniusz
Konkurs Multibanku.
W dniu 10.05.2012 15:52, Wojciech Bancer pisze:
[...]

To jest wlasnie ciekawe, bo mnie tez kiedys znikaly. A teraz w ciagu miesiaca (odkad ta promocja sie pojawila) zlozylem hmmm... 5 wnioskow i procedura uproszczona dalej wisiala, nawet kwoty i daty sie zmienialy. Jakis tydzien temu zniknela na 2 dni i znow sie pojawila. Dzis dostalem odmowe z przedwczorajszego wniosku, po 5 minutach zlozylem nowy wniosek, ktory przeszedl ;) Ale przeszedl tylko dlatego, ze nareszcie wysoki limit VP przestal mi tak bardzo obciazac zdolnosc. Szczegoly opisalem w watku osy ponizej. Szkoda, ze tyle im z tym zeszlo, bo zalapalbym sie jeszcze na te ture...

Data: 2012-05-11 10:05:13
Autor:
Konkurs Multibanku.
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=58813

Chętnie skorzystałbym z tej promocji - czy potrzebne jest konto Aquarius żeby
zawnioskować o kartę?

Data: 2012-05-11 15:20:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konkurs Multibanku.

<arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> joio8p$ple$1@inews.gazeta.pl

Biorąc pod uwagę, że w pierwszej turze było 100 czytników do rozdania,
to chyba konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem :)
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=58813

  Oto lista szczęśliwców, którzy zamówili kartę World MasterCard Aquarius
  i wysłali najszybciej SMSa w odpowiedzi na Konkurs nie z tego świata:

  MICHAŁ DANIEL APANOWICZ - WARSZAWA
  TOMASZ MAREK BRYJA - WROCŁAW
  MATEUSZ ŁUKASZ DZIAŁAK - SUCHEDNIÓW
  MARCIN BOGDAN FILIPEK - SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
  BARTŁOMIEJ RYSZARD INSZCZAK - BYDGOSZCZ
  PAWEŁ JAROCKI - GDYNIA
  REMIGIUSZ SŁAWOMIR JAROS - BOGUMIŁOWICE
  MARCIN AUGUSTYN JAWOREK - SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
  KAMIL ŁUKASZ JOŃCA - WARSZAWA
  JACEK JÓZEF KACZMAREK - PRUSZKÓW
  RAFAŁ BŁAŻEJ KANTEL NAJDER - POZNAŃ
  SEBASTIAN KORZEKWA - GLIWICE
  JAROSŁAW ADAM KOTUŁA - LUBLIN
  ADRIAN JAKUB KUROWSKI - WARSZAWA
  KILLION MUNZELE MUNYAMA - KAMIENIEC POZNAŃSKI
  PIOTR ADAM WORONOWICZ - BYDGOSZCZ
  TOMASZ MARIUSZ WOŹNIAK - CZĘSTOCHOWA
  DARIUSZ ZBIGNIEW ZACHARIASZ - SOSNOWIEC

  Gratulujemy i zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych edycjach!
  Najbliższy dzień wysyłania SMSów już 14.05.2012r.

Chętnie skorzystałbym z tej promocji - czy potrzebne jest konto
Aquarius żeby zawnioskować o kartę?

Ja bym wolał, aby dawali Kindle z 3G.

  http://swiatczytnikow.pl/darmowy-internet-na-kindle-3g-16-pytan-i-odpowiedzi/

A najlepiej -- z 3G i dotykowym ekranem.

Konkurs Multibanku.