Konkurs VISA - artykuł na blogu SAMCIKA

Data: 2014-01-11 13:08:27
Autor: aa
Konkurs VISA - artykuł na blogu SAMCIKA
Witam
oto link do artykułu
http://samcik.blox.pl/2014/01/Dziwny-konkurs-Visy-dlaczego-tablety-i-kase.html

i do strony ze zwyciężcami konkursu SOCHI
https://www.visa.pl/visa_w_polsce/zlota_strefa/promocje/sochi2014/winners.aspx

jakby to powiedzieć 'botom' gratulujemy wygranych :)
i do tego zobaczcie przestali publikować zwycięzcó osttani wpis to 03.12.2013 - chyba wtedy własnie właczyli 'captcha'

Jakie macie czasy wprowadzania ?
- Pytania się powtarzają mój max to 8 sekund - ale trzeba przeczytać pytanie zaznaczyć i OK
- Na głupiego Jasia bez czytania tylko klikanie to 4 sekundy
To jakie czasy wykręcają wygrywający tego jestem ciekaw.

pozdrawiam

Konkurs VISA - artykuł na blogu SAMCIKA