Konkurs dla idiotów.

Data: 2009-08-04 10:25:06
Autor: wiatrak
Konkurs dla idiotów.
Orange i mbank są siebie warci.
http://media2.pl/telekomunikacja/54464-orange:-gotowka-za-doladowanie.html

wiatrak

Data: 2009-08-04 18:45:58
Autor: ToMasz
Konkurs dla idiotów.
wiatrak pisze:
Orange i mbank są siebie warci.
http://media2.pl/telekomunikacja/54464-orange:-gotowka-za-doladowanie.html

wiatrak
dlaczego dla idiotów? O ile dobrze rozumiałem (nie trzeba doładowywać
SWOJEGO numeru) nagrody zgarną hurtownicy z allegro...

ToMasz

Data: 2009-08-04 18:29:07
Autor:
Konkurs dla idiotów.
ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):
wiatrak pisze:
> Orange i mbank są siebie warci.
> http://media2.pl/telekomunikacja/54464-orange:-gotowka-za-doladowanie.html
SWOJEGO numeru) nagrody zgarną hurtownicy z allegro...

naprawdę myślisz że hurtownicy kupią doładowanie przez mbank po cenie
nominalnej i sprzedadzą 5-10% taniej na allegro??

Data: 2009-08-04 23:28:14
Autor: ToMasz
Konkurs dla idiotów.
wiatrak pisze:
[...]

masz racje. nie pomyślałem ze "normalnie" zarobią tak czy siak wiecej

ToMasz

Data: 2009-08-06 07:19:06
Autor: travis
Konkurs dla idiotów.
jak dla mnie ok że w ogóle coś się dzieje, przecież nikt nie ma
obowiązku brać w tym udziału, a sam fakt pojawiania się wszelkich
bonusów nie jest zły. Ja nie skorzystam bo konta w mbanku nie mam ale
na podwójne doładowanie w prepaidzie się załapie.

Konkurs dla idiotów.