Konkurs ery z Mercami

Data: 2009-04-21 21:01:29
Autor: gasper
Konkurs ery z Mercami
Użytkownik "slud" <sludar@op.pl> napisał w wiadomości news:6929.00000060.49ee11b6newsgate.onet.pl...
Era naciaga kilentów mamiąc ich wysokimi nagrodami,ale okazuje sie że nie ma

Ci co wysyłają powinni być karani za głupote...

Data: 2009-04-21 21:55:41
Autor: brum
Konkurs ery z Mercami
Ci co wysyłają powinni być karani za głupote...

jesli mam ochote wyslac, to wysylam i to wylacznie moja sprawa
a ze sens udzialu w tym konkursie jest co najmniej problematyczny, to juz sprawa kazdego uzytkownika
swoja droga, warto sie przyjrzec z jakich miast pochodza dotychczasowi zwyciezcy - o dziwo widac tam pewien klucz...

Konkurs ery z Mercami