Konkurs ery z Mercami

Data: 2009-04-23 15:12:56
Autor: gasper
Konkurs ery z Mercami
dziś dostałem takiego smsa od nich (mimo, że zastrzegałem, że nie chce takich bzdur otrzymywać):
ERA: Jestes 1 z niewielu, ktorzy moga wygrac od ERY 1 ze 100 Mercedesow !
Informacja: wyslij GRAM na 7404 i wygraj swego za 3 dni ! (4,88zl)

czy to nie jest próba oszustwa? chodzi mi głównie o to stwierdzenie, że jestem 1 z niewielu

Data: 2009-04-23 15:32:25
Autor: tomaa33
Konkurs ery z Mercami
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał

czy to nie jest próba oszustwa? chodzi mi głównie o to stwierdzenie, że jestem 1 z niewielu

A nie jesteś? Przecież jest tylko 100 szczęśliwców, którzy mogą wygrać, a ty możesz być jednym z nich. Musisz czytać ze zrozumieniem, celowo w smsie nie napisali słownie, że jesteś "jednym", tylko dali cyfrę 1, żebyś pomyślał, że jesteś "jedynym z niewielu".
Jak widać ERA nie pomyliła się i trafiają się osoby źle interpretujące proste smsy.

Data: 2009-04-23 17:00:28
Autor: gasper
Konkurs ery z Mercami
Użytkownik "tomaa33" <tomaa33@wp.pl> napisał w wiadomości news:gspql8$he$1news.wp.pl...
[...]

błąd logiczny w Twojej wypowiedzi,  wygrać może wielu ale niewielu wygra !

Data: 2009-04-23 22:00:41
Autor: sd
Konkurs ery z Mercami
dokladnie o to mi chodzi,cały ten konkurs odbywa sie na zasadach niedomówien lub świadomego wprowadzania w błąd,co z tego ze na necie jest regulamin,esy przychodzą na komórkę i nie kazdy musi grzebać w necie wtedy.Ponadto czy nie jest tak że przy kazdym esmsie powinna być podana cena?, a tu cena jest przy pierwszym który jest nazwany wejściem do gry,natomiast przy następnych nie ma ceny i wcale nie jest to już takie jednoznaczne,można to różnie rozumiec,natomiast era pobiera za kazdy 4,80zł- czy aby to nie jest oszustwo?

Data: 2009-04-24 07:40:49
Autor: Dominik & Co
Konkurs ery z Mercami
gasper napisał(a):

czy to nie jest próba oszustwa? chodzi mi głównie o to stwierdzenie, że jestem 1 z niewielu

Oszustwo nie, ale IMO możesz walnąć doniesienie o popełnieniu
wykroczenia z Art 24 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Era rozsyła te wiadomości- nie jest tylko pośrednikiem świadcząc
usługę telekomunikacyjną- bez Twojej zgody). Niech im dowalą grzywnę :-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Konkurs ery z Mercami