Konkurs i wykorzystanie prac

Data: 2011-03-15 12:17:02
Autor: mz
Konkurs i wykorzystanie prac
Witam
Jest sobie urząd, który ogłasza konkurs na wykonanie rewitalizacji parku. Chce w nim wystartować ale obawiam się, że po konkursie urząd ten na podstawie mojej pracy konkursowej wykonana tę rewitalizacje. I tu mam pytanie czy będzie mógł wykorzystać moją pracę jako projekt do wykonania rewitalizacji parku czy też będzie musiał mi osobno zlecić jeszcze projekt tej rewitalizacji ?

Pozdrawiam

Data: 2011-03-15 12:29:22
Autor: smerf
On 2011-03-15 12:17, mz wrote:
Witam
[...]

Wydaje mi sie ze powinines przeczytac regulamin tego konkursu.

Data: 2011-03-15 13:15:17
Autor: mz

Użytkownik "smerf" <smerf@akcesoria.home.pl> napisał w wiadomości news:4d7f4dc6$1news.home.net.pl...
On 2011-03-15 12:17, mz wrote:
Witam
[...]

a jak nie ma regulaminu ? Powiedziane jest tylko, że prace nalezy składać do ..... w ....... i tyle.

Data: 2011-03-15 09:41:46
Autor: witek
On 3/15/2011 7:15 AM, mz wrote:
a jak nie ma regulaminu ? Powiedziane jest tylko, że prace nalezy
składać do .... w ....... i tyle.

to nie brac w nim udziału.
regulamin pewnie gdzies jest, ale ty narazie przeczytales tylko ogłoszenie o konkursie, a nie regulamin.

Data: 2011-03-15 19:56:10
Autor: ąćęłńóśźż
Konkurs i wykorzystanie prac
Urzędu bym się bał mniej, niż jakiegoś prywatnego piśmidła, portalu czy inwestora.

-- -- -

Data: 2011-03-16 21:54:34
Autor: KRZYZAK
Dnia Tue, 15 Mar 2011 12:17:02 +0100, mz napisał(a):

[...]

Dlaczego sie boisz? Zamierzasz przedstawic takie badziewie?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Konkurs i wykorzystanie prac