Konkurs na imie syna ziobry.

Data: 2011-06-09 17:42:04
Autor: cirrus
Konkurs na imie syna ziobry.
# Zbigniew Ziobro jeszcze w tym roku będzie ojcem. Okazało się, że wcześniej w sekrecie poślubił swoją wybrankę - Patrycję Kotecką. Jak to z dziećmi bywa, pojawił się problem jak nazwać syna. Ziobro ma pomysł, ale może nasi czytelnicy będą mieli lepszy?

Czytaj więcej o sprawie: Oto największy sekret Ziobry - dlaczego to zataił?

 Jaś - tak według informacji "Faktu" ma nazywać się pierworodny syn byłego ministra sprawiedliwości i Patrycji Koteckiej. My podchodzimy do tego z rezerwą. nie dlatego, że nie wierzymy w doniesienia medialne, lecz bardziej z powodu ludzkiej zmienności. Dziś może imię Jan wydawać się najlepszym wyborem, jutro Stefan, a pojutrze Markulf - kto wie. W końcu i tak pewnie zwycięży Jarosław.

 Pokrótce przedstawimy nasze typy.

Jan - takie imię miałby potomek Ziobry, gdyby przyszedł dziś na świat. Z hebrajskiego oznacza Bóg (Jahwe) jest łaskaw. Znanych Janów było tylu, że nie mamy nawet miejsca o tym pisać. Po niemiecku Jan to Hans - jak Kloss.

Markulf - był jeden, ale za to jaki! Święty i eremita. Wspomina się go pierwszego maja, co jest niewątpliwym atutem. Ciężko zapomnieć o urodzinach syna, gdy za oknem Napieralski organizuje pochód.

Stefan - czyli z greki znak zwycięstwa. Fajne i takie ludowe.

Lechosław - czyli Lech i Jarosław w jednym, na cześć braci założycieli. A i imię staropolskie. Dodatkowo nosił je twórca Reksia (Lechosław Marszałek). Przeciwko przemawia wspomnienie Lechosława G., seksuologa, który molestował pacjentki. Każdy doktor G. jest bowiem w tej rodzinie skazany na starcie.

Jarosław - tego nie trzeba tłumaczyć. Wystarczy jedno słowo - Kaczyński.

Zbigniew jr. - tak po amerykańsku, że pójdzie w ślady taty.

Zerko - na cześć fikcyjnego bohatera podręczników do matematyki autorstwa Władimira Łowszyn Zerko żeglarza. Tatę premier Miller tytułował per "zero", a tutaj byłoby tak ładnie i pieszczotliwie. No i mądrze, bo Zerko miał głowę na karku!

 W kuluarach padła także germańsko brzmiąca propozycja - Tannenbaum. niestety, lubimy jodły, sosny i innej maści choinki, ale to już lekka przesada. Poza tym kojarzy się z Andrzejem Sośnierzem, a on obecnie nie jest najbliższym przyjacielem Zbigniewa Z. Mimo to dodamy ją, tak dla żartu.

 To tyle z naszych propozycji - teraz czas na Was.

 Organizujemy więc plebiscyt na imię dla dziecka Zbigniewa Ziobry. Zachęcamy do głosowania w naszej ankiecie, a także wysyłanie na naszą skrzynkę kontaktową swoich propozycji z uzasadnieniem wyboru. My postaramy się dokonać wstępnej selekcji i wspólnie z Wami przyjść z odsieczą państwu Ziobro.

Naczelny Politykier Kraju #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf1qt

--
stevep

Data: 2011-06-08 07:28:42
Autor: pluton
Konkurs na imie syna ziobry.
 Jaś - tak według informacji "Faktu" ma nazywać się pierworodny syn byłego
ministra sprawiedliwości i Patrycji Koteckiej.

Ale ma biedaczek przeje*ne...

Nullification

Data: 2011-06-09 17:31:18
Autor: Hans Kloss
Konkurs na imie syna ziobry.
On 9 Cze, 17:42, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Zbigniew Ziobro jeszcze w tym roku b dzie ojcem.

Jak dziecię będzie miało na imię to wyłącznie sprawa jego rodziców.
Ale  srać mogłoby w pieluszki z napisem  "bronek" a sikac do nocniczka
z napisem stefania. A jak mu kiedyś kupią psa to koniecznie powinien
się on wabić donald.
J-23

Data: 2011-06-08 07:31:23
Autor: pluton
Konkurs na imie syna ziobry.
[...]

A jak kota, to jaroslaw.

Nullification

Data: 2011-06-10 13:28:40
Autor: Hans Kloss
Konkurs na imie syna ziobry.
On 8 Cze, 07:31, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

A jak kota, to jaroslaw.
 Rozumiem Pluto, masz prawo czuć się urażony. Faktycznie pies powinien
się nazywać tak jak ty. Kot nie żaden Jarosław tylko Sylwester. A
donald niech się nazywa ziobrowa WC kaczka- i wtedy wszystko będzie
jak w bajce ;)
J-23

Data: 2011-06-10 21:49:33
Autor: pluton
Konkurs na imie syna ziobry.
A jak kota, to jaroslaw.
 Rozumiem Pluto, masz prawo czuć się urażony.

A czym mam sie czuc urazony ? Ja jestem tolerancyjny
i naprawde mi nie przeszkadza, ze jaroslaw wali kota.

Nullification

Data: 2011-06-10 22:48:47
Autor: u2
Konkurs na imie syna ziobry.
W dniu 2011-06-10 21:49, pluton pisze:
A czym mam sie czuc urazony ? Ja jestem tolerancyjny
i naprawde mi nie przeszkadza, ze jaroslaw wali kota.

Wzrost  rosyjskich przywĂłdcĂłw:
Dmitrij Miedwiediew  162 cm do 166 cm
Wladimir Putin 167 -170 cm
Włodzimierz Lenin 164 cm
JĂłzef  Stalin 162-164 cm
Nikita Chruszczow 160 – 166 cm
Leonid BreĹźniew 176 cm
Michaił  Gorbaczow 175 cm
Borys Jelcyn  188 cm

 :)

Data: 2011-06-09 20:48:44
Autor: Kaczysta
Konkurs na imie syna ziobry.
[...]
A co - zazdrość bierze, że Ziorbo spuszcza się w jedną z najładnieszych lasek w Polsce i że w rezultacie bedzie miał syna?
AZ

Data: 2011-06-09 21:06:51
Autor: raff
Konkurs na imie syna ziobry.

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> wrote in message news:4df11591$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]
A co - zazdrość bierze, że Ziorbo spuszcza się w jedną z najładnieszych lasek w Polsce i że w rezultacie bedzie miał syna?

Stefkowi juz nie staje i stad ta zawisc.

R.

Data: 2011-06-09 21:12:24
Autor: u2
Konkurs na imie syna ziobry.
W dniu 2011-06-09 21:06, raff pisze:

[...]

Nie rozumiem o co ta zawisc, no chyba ze kalecki to pedal :)

To tlumaczyloby m.in. tę jego nienawisc do kleru.

Data: 2011-06-10 03:32:13
Autor: cirrus
Konkurs na imie syna ziobry.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:isr5kl$dn$1news.onet.pl...
[...]

Hmm, gdzie tu widzisz zawiść kretynie, a co dostawania to pewnie coś wiesz o tym.

--
stevep

Data: 2011-06-10 03:30:52
Autor: cirrus
Konkurs na imie syna ziobry.
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4df11591$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]
A co - zazdrość bierze, że Ziorbo spuszcza się w jedną z najładnieszych lasek w Polsce i że w rezultacie bedzie miał syna?
AZ

Ależ skąd, przynajmniej wiadomo, że nie pedzio.

--
stevep

Data: 2011-06-10 12:30:03
Autor: jadrys
Konkurs na imie syna ziobry.
W dniu 2011-06-10 03:30, cirrus pisze:
[...]

Wyczuwam nutę żalu w twoim poście...

Data: 2011-06-10 15:01:44
Autor: cirrus
Konkurs na imie syna ziobry.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:issrtn$up8$2news.onet.pl...
[...]

Hmm, ja mam dwóch synów, więc dlaczego miałbym zazdrościć jednego.

--
stevep

Data: 2011-06-10 17:32:45
Autor: jadrys
Konkurs na imie syna ziobry.
W dniu 2011-06-10 15:01, cirrus pisze:
[...]

Nie, nie to miałem na myśli. Chodziło mi o to że pewnie przykro ci się zrobiło ze kolejny domniemany gej okazał się być heterykiem. Ale głowa do gory Stefan - może to tylko poza. Wielu z was się żeni z konieczności z kobietami a później się rozwodzi i wraca do starych upodobań.

Data: 2011-06-10 17:34:20
Autor: u2
Konkurs na imie syna ziobry.
W dniu 2011-06-10 17:32, jadrys pisze:
[...]

Calkiem mozliwe, cyrkusa podnieca tylko trollowanie na psp. :)

Data: 2011-06-11 03:52:16
Autor: cirrus
Konkurs na imie syna ziobry.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:istddq$7uo$1news.onet.pl...
[...]

Skąd, żeby tak jeszcze Jaruś poszedł w jego ślady.

--
stevep

Data: 2011-06-09 22:10:47
Autor: wekon
Konkurs na imie syna ziobry.
"cirrus"  wrote in message news:isqpkd$a9g$1news.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiem co cię boli Stefek, czy to, że Ziobro może a ty nie, czy to że założył normalną rodzinę, ma ładną żonę a ty nie? Wolę nie wnikać. W ramach rekompensaty ogłaszam konkurs na imię dla twojego partnera czy kozy (znowu wolę nie wnikać). Proponuję Grzesio.

wekon

Data: 2011-06-10 00:51:42
Autor: Zennon
Konkurs na imie syna ziobry.
Emanuel ;)

Bardzo jestem ciekaw, kto jest dawcą spermy ;)))

Zennon

Data: 2011-06-10 03:32:41
Autor: cirrus
Konkurs na imie syna ziobry.
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201106092251.UTC.isriqa$ck2$1tioat.net...
Emanuel ;)
Bardzo jestem ciekaw, kto jest dawcą spermy ;)))
Zennon

Osioł.

--
stevep

Data: 2011-06-10 00:56:48
Autor: Jaksa
Konkurs na imie syna ziobry.
On Thu, 09 Jun 2011 17:42:04 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

# Zbigniew Ziobro jeszcze w tym roku będzie ojcem. Okazało się, Ĺźe  wcześniej w sekrecie poślubił swoją wybrankę - Patrycję Kotecką. Jak to  z dziećmi bywa, pojawił się problem jak nazwać syna. Ziobro ma pomysł,  ale moĹźe nasi czytelnicy będą mieli lepszy?

Czytaj więcej o sprawie: Oto największy sekret Ziobry - dlaczego to  zataił?

 Jaś - tak według informacji "Faktu" ma nazywać się pierworodny syn  byłego ministra sprawiedliwości i Patrycji Koteckiej. My podchodzimy do  tego z rezerwą. nie dlatego, Ĺźe nie wierzymy w doniesienia medialne,  lecz bardziej z powodu ludzkiej zmienności. Dziś moĹźe imię Jan wydawać  się najlepszym wyborem, jutro Stefan, a pojutrze Markulf - kto wie. W  końcu i tak pewnie zwycięży Jarosław.

 PokrĂłtce przedstawimy nasze typy.

Jan - takie imię miałby potomek Ziobry, gdyby przyszedł dziś na świat. Z  hebrajskiego oznacza BĂłg (Jahwe) jest łaskaw. Znanych JanĂłw było tylu,  Ĺźe nie mamy nawet miejsca o tym pisać. Po niemiecku Jan to Hans - jak  Kloss.

Markulf - był jeden, ale za to jaki! Święty i eremita. Wspomina się go  pierwszego maja, co jest niewątpliwym atutem. Ciężko zapomnieć o  urodzinach syna, gdy za oknem Napieralski organizuje pochĂłd.

Stefan - czyli z greki znak zwycięstwa. Fajne i takie ludowe.

Lechosław - czyli Lech i Jarosław w jednym, na cześć braci załoĹźycieli.  A i imię staropolskie. Dodatkowo nosił je twĂłrca Reksia (Lechosław  Marszałek). Przeciwko przemawia wspomnienie Lechosława G., seksuologa,  ktĂłry molestował pacjentki. KaĹźdy doktor G. jest bowiem w tej rodzinie  skazany na starcie.

Jarosław - tego nie trzeba tłumaczyć. Wystarczy jedno słowo - Kaczyński.

Zbigniew jr. - tak po amerykańsku, że pójdzie w ślady taty.

Zerko - na cześć fikcyjnego bohatera podręcznikĂłw do matematyki  autorstwa Władimira Łowszyn Zerko Ĺźeglarza. Tatę premier Miller  tytułował per "zero", a tutaj byłoby tak ładnie i pieszczotliwie. No i  mądrze, bo Zerko miał głowę na karku!

 W kuluarach padła takĹźe germańsko brzmiąca propozycja - Tannenbaum.  niestety, lubimy jodły, sosny i innej maści choinki, ale to juĹź lekka  przesada. Poza tym kojarzy się z Andrzejem Sośnierzem, a on obecnie nie  jest najbliĹźszym przyjacielem Zbigniewa Z. Mimo to dodamy ją, tak dla  Ĺźartu.

 To tyle z naszych propozycji - teraz czas na Was.

Benito. Albo Francisco. No, moze byc tez Miklos, Ian albo Corneliu.
Mam tez wiele innych typow.

Jaksa

Konkurs na imie syna ziobry.