Konkurs na imie syna ziobry.

Data: 2011-06-09 22:10:47
Autor: wekon
Konkurs na imie syna ziobry.
"cirrus"  wrote in message news:isqpkd$a9g$1news.vectranet.pl...

# Zbigniew Ziobro jeszcze w tym roku będzie ojcem. Okazało się, że wcześniej
w sekrecie poślubił swoją wybrankę - Patrycję Kotecką. Jak to z dziećmi
bywa, pojawił się problem jak nazwać syna. Ziobro ma pomysł, ale może nasi
czytelnicy będą mieli lepszy?

--
stevep

Nie wiem co cię boli Stefek, czy to, że Ziobro może a ty nie, czy to że założył normalną rodzinę, ma ładną żonę a ty nie? Wolę nie wnikać. W ramach rekompensaty ogłaszam konkurs na imię dla twojego partnera czy kozy (znowu wolę nie wnikać). Proponuję Grzesio.

wekon

Data: 2011-06-09 22:22:47
Autor: raff
Konkurs na imie syna ziobry.

[...]