Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...

Data: 2015-02-24 23:59:50
Autor: Hinek
Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
Najbardziej debilną rzeczą jest fakt, że na modem tkwiący w
routerze przez ponad rok przychodziły smsy premium.
Modem razem z "internetem" był kupiony w Orange i okazało
się że już kilka godzin po aktywacji te smsy zaczęły przychodzić...
Ponieważ tkwił w modemie nikt żadnych smsów tam nie sprawdzał.
Wychodziło to coś około 100 zł/miesięcznie, a że numerów jest
osiem nikt nie zwrócił uwagi na wzrost opłat.  Sprawa rypła się w
styczniu. Zablokowałem smsy premium i łaskawie zwrócono
150 zł za jeden miesiąc.
Ale to nie koniec :)
W zeszłym tygodniu coś mnie tknęło i sprawdzam...
No i co?  Zgadnijcie....Tak, dalej przychodzą. No i tu dochodzę do
tego co piszesz. W Orange możesz tylko "zawiesić "subskrypcję
smsów premium...a ona się odwiesza.
Generalnie ostrzegam przed korzystaniem z modemów w Orange.
A jeśli już - to trzeba codziennie sprawdzać spam który tam
przychodzi.

--
Hinek

Data: 2015-02-25 10:49:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup
W zeszłym tygodniu coś mnie tknęło i sprawdzam...
No i co?  Zgadnijcie....Tak, dalej przychodzą. No i tu dochodzę do
tego co piszesz. W Orange możesz tylko "zawiesić "subskrypcję
smsów premium...a ona się odwiesza.

A nie ma tak, ze trzeba umozliwic klientowi zablokowanie tego paskudztwa ?

Generalnie ostrzegam przed korzystaniem z modemów w Orange.
A jeśli już - to trzeba codziennie sprawdzać spam który tam
przychodzi.

Ja bym tam raczej reklamacje pisal. Usluga niezamowiona, to niech sie sami rozliczaja :-)

J.

Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...