Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!

Data: 2011-12-06 21:18:20
Autor: oY!stair
Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!
Miejsce pierwsze, bezapelacyjnie zajął Heniek Skalimojsiejewicz, za notoryczne chwalenie się podpierdalaniem innych użytkowników (ech, ta przeszłość), podszywanie i zaśmiecanie grupy swoimi klonami-podszywańcami, różnymi leprosiakami, dominikami itp. idiotami oraz wypisywanie głupot, pogróżek (ktoś sie przejmuje? ;-) ) pod wpływem alkoholu

Miejsce drugie - (a tak niewiele brakowało!) zajął tajny współpracownik "racjonalizdów" i jawny korespondent terenowy TVN i GWna: Jacuś Kawecki - za permanentne zaśmiecanie grupy bezmyślnymi kopiami artykułów z w/wym źródeł, nieumiejętność czytania i rzeczowego odpowiadania na argumenty. (czyt.: dostaje szału i piany na gębie, jak go o coś zapytać - na przykład dlaczego głosował na PiS? :-) )

Miejsce trzecie, emerytowany mistrz grochówy, kwaśnicy, kiszonej kapusty i cebuli, o mentalności gimnazjalnego szczyla: Stefek Pietrzykowski alias "pitol Walasiewiczówny" za dopluwanie, dopierdywanie, dosmarkiwanie, przyklejanie "kóz z nosa" do postów. Nie stwierdzono, ani jednego logicznego zdania sformułowanego przez tego użytkownika.

Bez was ta grupa nie byłaby tym czym jest.

Data: 2011-12-06 21:35:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-06 21:18, oY!stair pisze:
[...]

Powiedzmy prosto i bez ogródek - poza kilkoma odosobnionymi przypadkami nie ma na psp orłów intelektu..

Data: 2011-12-07 04:46:35
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 21:35:12 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Poza tobą oczywiście.

--
stevep

Data: 2011-12-07 10:14:28
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jblu9q$q80$1node2.news.atman.pl...
[...]

OprĂłcz ciebie? ;)

BBR

Data: 2011-12-07 22:23:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-07 10:14, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Powiedzmy prosto i bez ogródek - poza kilkoma odosobnionymi przypadkami nie ma na psp orłów intelektu..

OprĂłcz ciebie? ;)

BBR

Nic podobnego - wcale nie pretenduję do miana intelektualisty.

Data: 2011-12-08 04:50:56
Autor: stevep
Dnia 07-12-2011 o 22:23:31 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-12-07 10:14, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Powiedzmy prosto i bez ogródek - poza kilkoma odosobnionymi  przypadkami nie ma na psp orłów intelektu..

Oprócz ciebie? ;)

BBR

Nic podobnego - wcale nie pretenduję do miana intelektualisty.

Ale do miana dobroczyńcy ludzkości już tak i takich najbardziej trzeba się  wystrzegać bo nikt cię tak nie urządzi jak dobroczyńca z gębą pełną  komunałów.

--
stevep

Data: 2011-12-07 04:46:06
Autor: stevep
Dnia 06-12-2011 o 21:18:20  napisał(a):

[...]

Ujadaj azorku, ujadaj bez twojego wycia psp dawno by już zeszła na psy.

--
stevep

Data: 2011-12-07 09:57:53
Autor: oY!stair
Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 06-12-2011 o 21:18:20  napisa=B3(a):

> Miejsce pierwsze, bezapelacyjnie zaj=B1=B3 Heniek Skalimojsiejewicz, z=
a  =

> notoryczne chwalenie si=EA podpierdalaniem innych u=BFytkownik=F3w (ec=
h, ta  =

> przesz=B3o=B6=E6), podszywanie i za=B6miecanie grupy swoimi  =

> klonami-podszywa=F1cami, r=F3=BFnymi leprosiakami, dominikami itp. idi=
otami  =

> oraz wypisywanie g=B3upot, pogr=F3=BFek (kto=B6 sie przejmuje? ;-) ) p=
od wp=B3ywem  =

> alkoholu
>
> Miejsce drugie - (a tak niewiele brakowa=B3o!) zaj=B1=B3 tajny wsp=F3=B3=
pracownik  =

> "racjonalizd=F3w" i jawny korespondent terenowy TVN i GWna: Jacu=B6 Ka=
wecki  =

> - za permanentne za=B6miecanie grupy bezmy=B6lnymi kopiami artyku=B3=F3=
w z w/wym  =

> =BCr=F3de=B3, nieumiej=EAtno=B6=E6 czytania i rzeczowego odpowiadania =
na argumenty.  =

> (czyt.: dostaje sza=B3u i piany na g=EAbie, jak go o co=B6 zapyta=E6 -=
 na  =

> przyk=B3ad dlaczego g=B3osowa=B3 na PiS? :-) )
>
> Miejsce trzecie, emerytowany mistrz groch=F3wy, kwa=B6nicy, kiszonej k=
apusty  =

 =

> alias "pitol Walasiewicz=F3wny" za dopluwanie, dopierdywanie,  =

> dosmarkiwanie, przyklejanie "k=F3z z nosa" do post=F3w. Nie stwierdzon=
o, ani  =

> jednego logicznego zdania sformu=B3owanego przez tego u=BFytkownika.
>
> Bez was ta grupa nie by=B3aby tym czym jest.

Ujadaj azorku, ujadaj bez twojego wycia psp dawno by ju=BF zesz=B3a na p=
sy.

Ach to ten rAzor! Ten durny kundel z Wałbrzycha! Zmyliła mnie jego nowa
ksywka! To jełop żebrający pod Realem! --

Data: 2011-12-07 06:26:40
Autor: Grzegorz Z.
oY!stair napisał:

Miejsce pierwsze, bezapelacyjnie zajął Heniek Skalimojsiejewicz

Na drugie miejsce nominuję ex aequo twojego psa i młodszą córkę.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-07 09:58:47
Autor: oyster
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
oY!stair napisał:

> Miejsce pierwsze, bezapelacyjnie zajął Heniek Skalimojsiejewicz

Na drugie miejsce nominuję ex aequo twojego psa i młodszą córkę.

Wciąż piszecie o córce rAzora. O co tu chodzi?

Data: 2011-12-07 10:16:18
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:f6ze2yilo6i7$.5pyso4dedf1j.dlg40tude.net...
oY!stair napisał:

Miejsce pierwsze, bezapelacyjnie zajął Heniek Skalimojsiejewicz

Na drugie miejsce nominuję ex aequo twojego psa i młodszą córkę.

Właśnie, o co chodzi z tą córką? Pisano tu różne historie na temat związku jakiegoś Heńka z rodziną (?) oY!staira-a aka rAzor. Kogo w końcu ten "Hjeniek" wydymał?

BBR

Data: 2011-12-07 10:00:08
Autor: oyster
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]

Właśnie, o co chodzi z tą córką? Pisano tu różne historie na temat związku jakiegoś Heńka z rodziną (?) oY!staira-a aka rAzor. Kogo w końcu ten "Hjeniek" wydymał?

Ach, to w tym jest cały dowcip. Już przypominam. "Hjenio" zmajstrował
dzieciaka rAzorowi! To ta młodsza córka, tak?

Data: 2011-12-07 16:28:06
Autor: Przemysław W
[...]

Też.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-07 17:59:23
Autor: Buba
Dnia Wed, 7 Dec 2011 16:28:06 +0100, Przemysław W napisał(a):

[...]

O w morde! Ależ musi być chłopisko nienasycony! Mówcie powaznie! O co tu
chodzi? Who is kto? --
Wysłany 2011-12-07 17:58:04.

Data: 2011-12-07 08:01:15
Autor: Przemysław W
Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!
Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

Bez was ta grupa nie byłaby tym czym jest.

Chciałem zauważyć, że w okresie gdy miałeś domowy zakaz podchodzenia do kompa, grupa funkcjonowała normalnie. Żaden idiota nie deklarował obrony do ostatniej kropli krwi przeróznej maści pedofilów i esbeckich donosicieli. Nie było idioty, który tyle razy postawiłby na nie tego konia. Nie było kretyna, który wygłaszałby peany na temat reanimatora weszpolaków cieszącego się jednoprocentowym poparciem itp. Ale wróciłeś.....

Przemek

Data: 2011-12-07 10:01:04
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
> [...]

Chciałem zauważyć, że w okresie gdy miałeś domowy zakaz podchodzenia do kompa, grupa funkcjonowała normalnie. Żaden idiota nie deklarował obrony do ostatniej kropli krwi przeróznej maści pedofilów i esbeckich donosicieli. Nie było idioty, który tyle razy postawiłby na nie tego konia. Nie było kretyna, który wygłaszałby peany na temat reanimatora weszpolaków cieszącego się jednoprocentowym poparciem itp. Ale wróciłeś.....

Niech pisze. Taki dureń zawsze jest rozrywką dla grupy! ;-)

Data: 2011-12-07 09:56:02
Autor: bully300
oY!stair <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
[...]

Zupełnie nie mam pojęcia o kim mówisz. Nie znam żadnego z nich, a czytam to
grupę już prawie miesiąc! Najwyraźniej naćpałeś się jakiegos zioła i swoje
urojenia przelałeś na psp. Musi być z tobą marnie! Tak przy okazji, mógłbyś
się przedstawić? Tych trzech króli wymieniłeś z imienia i nazwiska, podaj
swoje. Rozsławimy je jak Polska długa i szeroka!

Data: 2011-12-07 10:14:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jbltac$7f9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Moim zdaniem po lekturze twoich ostatnich postów bezapelacyjnie jesteś najgłupszym baranem w całej historii psp. Nieco niżej plasuje się nijaki u2, potem opętany Obserwator i nawiedzony bibliotekarz muto2100. Mówiąc wprost jesteście pelejadą debili jakich świat nie widział. Bez was ta grupa byłaby nudna. Debile tacy jak wy zawsze dostarczali ludziom okazji do śmiechu, a jak wiadomo śmiech to zdrowie. Zastanawia mnie pierwsze miejsce jakiegoś Heńka. Musiał ci nieźle zależć za skórę. Chodziły słuchy, że przerżnął ci żonę czy córkę. Na ile w tym prawdy nie wiem ale coś w tym musi być skoro tak go nie cierpisz. Reasumując: pisz tu często tylko nie zmieniaj nicków.

BBR

Data: 2011-12-07 10:04:37
Autor: rAzor
> [...]

Moim zdaniem po lekturze twoich ostatnich postów bezapelacyjnie jesteś najgłupszym baranem w całej historii psp. Nieco niżej plasuje się nijaki u2, potem opętany Obserwator i nawiedzony bibliotekarz muto2100. Mówiąc wprost jesteście pelejadą debili jakich świat nie widział. Bez was ta grupa byłaby nudna. Debile tacy jak wy zawsze dostarczali ludziom okazji do śmiechu, a jak wiadomo śmiech to zdrowie. Zastanawia mnie pierwsze miejsce jakiegoś Heńka. Musiał ci nieźle zależć za skórę. Chodziły słuchy, że przerżnął ci żonę czy córkę. Na ile w tym prawdy nie wiem ale coś w tym musi być skoro tak go nie cierpisz. Reasumując: pisz tu często tylko nie zmieniaj nicków.

Pełna zgoda. To dureń do kwadratu. Wyjątkowy pojebaniec upośledzony umysłowo.
Nie dziwię się, że żonka mu wcisnęła romans z "Hjeniem" jako konieczność
przedłużenia rodu. Kobita nie chciała mieć dzieciaków o zwichrowanej jak jej
mąż psychice. Ale jaja! --

Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!