Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!

Data: 2011-12-07 10:14:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!

Użytkownik "oY!stair" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jbltac$7f9$1inews.gazeta.pl...
Miejsce pierwsze, bezapelacyjnie zajął Heniek Skalimojsiejewicz, za notoryczne chwalenie się podpierdalaniem innych użytkowników (ech, ta przeszłość), podszywanie i zaśmiecanie grupy swoimi klonami-podszywańcami, różnymi leprosiakami, dominikami itp. idiotami oraz wypisywanie głupot, pogróżek (ktoś sie przejmuje? ;-) ) pod wpływem alkoholu

Miejsce drugie - (a tak niewiele brakowało!) zajął tajny współpracownik "racjonalizdów" i jawny korespondent terenowy TVN i GWna: Jacuś Kawecki - za permanentne zaśmiecanie grupy bezmyślnymi kopiami artykułów z w/wym źródeł, nieumiejętność czytania i rzeczowego odpowiadania na argumenty. (czyt.: dostaje szału i piany na gębie, jak go o coś zapytać - na przykład dlaczego głosował na PiS? :-) )

Miejsce trzecie, emerytowany mistrz grochówy, kwaśnicy, kiszonej kapusty i cebuli, o mentalności gimnazjalnego szczyla: Stefek Pietrzykowski alias "pitol Walasiewiczówny" za dopluwanie, dopierdywanie, dosmarkiwanie, przyklejanie "kóz z nosa" do postów. Nie stwierdzono, ani jednego logicznego zdania sformułowanego przez tego użytkownika.

Bez was ta grupa nie byłaby tym czym jest.

Moim zdaniem po lekturze twoich ostatnich postów bezapelacyjnie jesteś najgłupszym baranem w całej historii psp. Nieco niżej plasuje się nijaki u2, potem opętany Obserwator i nawiedzony bibliotekarz muto2100. Mówiąc wprost jesteście pelejadą debili jakich świat nie widział. Bez was ta grupa byłaby nudna. Debile tacy jak wy zawsze dostarczali ludziom okazji do śmiechu, a jak wiadomo śmiech to zdrowie. Zastanawia mnie pierwsze miejsce jakiegoś Heńka. Musiał ci nieźle zależć za skórę. Chodziły słuchy, że przerżnął ci żonę czy córkę. Na ile w tym prawdy nie wiem ale coś w tym musi być skoro tak go nie cierpisz. Reasumując: pisz tu często tylko nie zmieniaj nicków.

BBR

Data: 2011-12-07 10:04:37
Autor: rAzor
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]

Moim zdaniem po lekturze twoich ostatnich postów bezapelacyjnie jesteś najgłupszym baranem w całej historii psp. Nieco niżej plasuje się nijaki u2, potem opętany Obserwator i nawiedzony bibliotekarz muto2100. Mówiąc wprost jesteście pelejadą debili jakich świat nie widział. Bez was ta grupa byłaby nudna. Debile tacy jak wy zawsze dostarczali ludziom okazji do śmiechu, a jak wiadomo śmiech to zdrowie. Zastanawia mnie pierwsze miejsce jakiegoś Heńka. Musiał ci nieźle zależć za skórę. Chodziły słuchy, że przerżnął ci żonę czy córkę. Na ile w tym prawdy nie wiem ale coś w tym musi być skoro tak go nie cierpisz. Reasumując: pisz tu często tylko nie zmieniaj nicków.

Pełna zgoda. To dureń do kwadratu. Wyjątkowy pojebaniec upośledzony umysłowo.
Nie dziwię się, że żonka mu wcisnęła romans z "Hjeniem" jako konieczność
przedłużenia rodu. Kobita nie chciała mieć dzieciaków o zwichrowanej jak jej
mąż psychice. Ale jaja! --

Konkurs na najgłupszego użytkownika pl.soc.polityka w listopadzie rozstrzygnięty!