Konkurs na najmniejsza pompke

Data: 2015-05-14 16:38:03
Autor: atm
Konkurs na najmniejsza pompke
Szukam miniaturowej pompki, ktora bedzie pelnila jedynie funkcje ratunkowa:
Jest oczywiscie Airbone:
http://katalog.bikeworld.pl/2015/web/produkt/akcesoria/pompki_reczne/airbone/43393/zt_702_supernova
Ma jednak dwie wady:
1. Standardowy jest zawor samochodowy, Presta jest poprzez przejsciowke, ktora jest dodatkowym luznym elementem. Wolalbym domyslnie Preste.
2. Rozmiar, jak dlugosc jest ok tak pompka moglaby byc bez problemu dwa razy szersza.

Czy ktos z Was widzial zblizona pompke? OK 10cm dlugosci.

Data: 2015-05-14 19:14:10
Autor: Iguan_007
Konkurs na najmniejsza pompke
Tez szukalem czegos malego do szosowki, ale ponizej 10cm nie znalazlem. Wiec woze naboj+zawor. Moze to rozwiazanie ktorego szukasz?

Pozdrawiam, Iguan --     --
Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2015-05-14 23:29:53
Autor: Titus Atomicus
In article <5554b350$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Faktycznie malenstwo.
Ja uzywam Crank Brothers PowerPump Pro.
Ale ona jest 'znacznie' dluzsza jest.
Ale Crank Brothers robili tez mniejsza pompke. Mini, czy jakos tak.
Pytanie, gdzie jest granica zmniejszania.
Znaczy, jak to wplywa na komfort uzytkowania...
--
TA

Data: 2015-05-14 21:40:10
Autor: Piotr Rogoza
Dnia Thu, 14 May 2015 23:29:53 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Kiedyś miałem SKS Pure Alu, małe badziewie, nie dało się tym pompować powyżej 4atm. A jeszcze wcześniej SKS Diago która się rozleciała.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-14 23:45:03
Autor: atm
wrote:

[...]

W przypadku tej Airbone zapewne ciezko mowic o jakimkolwiek komforcie. W ktoryms tescie byla wzmianka o 350 machnieciach, zeby uzyskac odpowiednie cisnienie, dodajac do tego marny chwyt nie wyglada to dobrze. Jednak z drugiej strony tak rzadko korzystam z pompki w plenerze, ze w razie czego moge sie przemeczyc. Zas dluzsze pompki nie mieszcza sie w malych torebkach podsiodlowych, stad tez moje polowanie na takie malenstwa.

Data: 2015-05-15 09:15:35
Autor: PeJot
W dniu 2015-05-14 o 23:45, atm pisze:
 Zas dluzsze pompki nie
mieszcza sie w malych torebkach podsiodlowych, stad tez moje polowanie
na takie malenstwa.

A co złego w tym że pompka przypięta jest do roweru, a nie w sakiewce rozmiaru paczki papierosów ?

--
P.Jankisz

Data: 2015-05-15 09:33:44
Autor: atm
On 2015-05-15 09:15, PeJot wrote:
[...]

Latwiej zgubic, bloto tez jej nie sluzy, podobnie myjnia samoobslugowa.

Data: 2015-05-15 10:19:07
Autor: PeJot
W dniu 2015-05-15 o 09:33, atm pisze:

A co złego w tym że pompka przypięta jest do roweru, a nie w sakiewce
rozmiaru paczki papierosów ?

Latwiej zgubic, bloto tez jej nie sluzy, podobnie myjnia samoobslugowa.

I dlatego trzeba kupować pompkę za *stówę* ?

--
P.Jankisz

Data: 2015-05-15 00:23:56
Autor: Krzyś Cierpiętnik
atm wrote:

[...]

Jak bardzo około 100 mm? :-)

Może nie wniosę tutaj wiele, bo TA już wspominał o pompkach Crank
Brothers, ale od ładnych kilku lat wożę ichnią pompkę o długości 143 mm
w podsiodłówce:

http://ctbike.pl/crank-brothers-power-pump-pompka-reczna.html

Kilka razy się przydała i jestem z niej całkiem zadowolony. Wajcha
"wysokie ciśnienie" jest zbawienna.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2015-05-15 08:51:54
Autor: PeJot
W dniu 2015-05-14 o 16:38, atm pisze:

Czy ktos z Was widzial zblizona pompke? OK 10cm dlugosci.

Ja widziałem.

Po każdym maratonie można sobie pozbierać trochę *zgubionych* :)

--
P.Jankisz

Data: 2015-05-15 00:01:11
Autor: rmikke
W dniu pi±tek, 15 maja 2015 08:51:56 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2015-05-14 o 16:38, atm pisze:

> Czy ktos z Was widzial zblizona pompke? OK 10cm dlugosci.

Ja widziałem.

Al;e pytanie było o pompki, nie o członki. BPNMSP

Po każdym maratonie można sobie pozbierać trochę *zgubionych* :)

Khyyy. Przepraszam, pi±tek.

Data: 2015-05-15 09:34:58
Autor: atm
On 2015-05-15 08:51, PeJot wrote:
W dniu 2015-05-14 o 16:38, atm pisze:

Czy ktos z Was widzial zblizona pompke? OK 10cm dlugosci.

Ja widziałem.

Po każdym maratonie można sobie pozbierać trochę *zgubionych* :)

No tak, jest szansa na ciekawe wynalazki. Przejade sie po kolejnym maratonie w okolicy ;]

Data: 2015-05-15 10:24:14
Autor: PeJot
W dniu 2015-05-15 o 09:34, atm pisze:

Po każdym maratonie można sobie pozbierać trochę *zgubionych* :)

No tak, jest szansa na ciekawe wynalazki. Przejade sie po kolejnym
maratonie w okolicy ;]

Liczniki, pompki i dziurawe dętki to klasyka. Z ciekawszych to rogi, siodła i lewe korby :)

--
P.Jankisz

Data: 2015-05-15 10:13:07
Autor: bans
Konkurs na najmniejsza pompke
W dniu 2015-05-14 o 16:38, atm pisze:

2. Rozmiar, jak dlugosc jest ok tak pompka moglaby byc bez problemu dwa
razy szersza.

Ja powiem tak - długo¶ć pompki nie ma dla mnie takiego znaczenia jak fakt, że obecnie dla mnie pompka MUSI mieć wężyk. Od czasu jak sobie taka sprawiłem (jaki¶ ołówek Gianta ;) ¶wiat pompowania stał się przyjaĽniejszy ;)

--
bans

Konkurs na najmniejsza pompke