Data: 2014-11-19 20:14:45 | |
Autor: re | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Data: 2014-11-20 00:45:06 | |
Autor: JK | |
Konkurs na największe ścierwo | |
W dniu 2014-11-19 20:14, re pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVU Ścierwo nie mogło podpisać się wcześniej, ale potem już tak. No i ścierwu pomyliły się mile z kilometrami. No chyba, że ścierwo myślało, że żegluje. JK |
|
Data: 2014-11-20 01:00:02 | |
Autor: Budzik | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik re re@re.invalid ...
http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVUNie rozumiem jednego - skoro pomyliły mu sie mile z kilometrami to jak miał na liczniku 150 to myslał, ze jedzie 150 mil i to miałaby być okolicznosc polepszająca jego sytuację? W kazdym razie udowodnili mu ze dla upartych mozna brac z górnych widelek :) Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał... Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to wykroczenie? |
|
Data: 2014-11-20 07:00:58 | |
Autor: z | |
Konkurs na największe ścierwo | |
W dniu 2014-11-20 o 02:00, Budzik pisze:
Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to I to jest coś nad czym można podyskutować bo o przepychance między "cfaniakami" ... Czy jest taki przepis i czy przy zwykłym mandacie za przekroczenie muszę takie informacje podawać? I czy mogę/muszę za odmowę być ścigany? Kto i kiedy to wprowadził? Imię i nazwisko stanowisko... :-) z |
|
Data: 2014-11-20 09:59:57 | |
Autor: Budzik | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik z z@z.pl ...
Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to No i co jak podam nieprawidłowe dane? Albo źle ocenie? - Jak Pan ocenia swoją sytuację materialna? - Źle, w tym miesiacu zarobiłem tylko 30 tysiecy... |
|
Data: 2014-11-20 18:58:41 | |
Autor: re | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik "z" W dniu 2014-11-20 o 02:00, Budzik pisze: Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to I to jest coś nad czym można podyskutować bo o przepychance między "cfaniakami" ... Czy jest taki przepis i czy przy zwykłym mandacie za przekroczenie muszę takie informacje podawać? I czy mogę/muszę za odmowę być ścigany? -- Tak, mogą napuścić na Ciebie właśnie takie ścierwo :-) |
|
Data: 2014-11-20 08:02:46 | |
Autor: tck | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3EB10454A861budzik61pocztaonetpl127.0.0.1... Użytkownik re re@re.invalid ... na liczniku wlasnie widzial mile, bylo to licznikowe ~100 mph czyli i tak przekroczyl dozwolona predkosc.... -- pozdr tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2014-11-20 09:59:55 | |
Autor: Budzik | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik tck tck@top.Wytnij.net.pl ...
na liczniku wlasnie widzial mile, bylo to licznikowe ~100 mph czyli i Chyba ze tak. Tak czy siak - widac ze gośc cwaniakował i z pewnoscią sie nie pomylił. Tyle ze trafił na wiekszych cwaniaków :) |
|
Data: 2014-11-20 08:50:16 | |
Autor: Aleksander | |
Konkurs na największe ścierwo | |
"Budzik" wrote in message news:XnsA3EB10454A861budzik61pocztaonetpl127.0.0.1... [...] I co to miałoby zmienić ? Pismo dwukrotnie awizowane po 14 dniach uznaje się za doręczone. (czy ktoś odebrał czy nie). |
|
Data: 2014-11-20 09:59:55 | |
Autor: Budzik | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik Aleksander fake@fake.fake ...
A ja nie wiem - podejrzewam, ze taki był jego tok myslenia.[...] No bo jaki inny powód? |
|
Data: 2014-11-20 11:04:36 | |
Autor: Aleksander | |
Konkurs na największe ścierwo | |
A ja nie wiem - podejrzewam, ze taki był jego tok myslenia. Nie wiem, czasem policjantom nie chce się wypelniać i wysyłać wniosków i machają ręką... może na to liczył. |
|
Data: 2014-11-20 11:20:45 | |
Autor: Baczek | |
Konkurs na największe ścierwo | |
W dniu 2014-11-20 o 08:50, Aleksander pisze:
Ale podstawa do powtórnego rozpatrzenia byłaby. Udowodniłby, że wyjechał i tyle. |
|
Data: 2014-11-20 18:56:46 | |
Autor: re | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA3EB10454A861budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Użytkownik re re@re.invalid ... http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVUNie rozumiem jednego - skoro pomyliły mu sie mile z kilometrami to jak miał na liczniku 150 to myslał, ze jedzie 150 mil i to miałaby być okolicznosc polepszająca jego sytuację? -- Nie, myślał, że jadąc 150 naprawdę jedzie mniej. Znaczy tak twierdził, bez większego znaczenia czy naprawdę tak myślał. W kazdym razie udowodnili mu ze dla upartych mozna brac z górnych widelek :) -- A nie nie nie. Tu chodzi o to, że zatrzymano za przekroczenie prędkości a ukarano zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego. Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał... -- I co by to miało zmienić ? Generalnie miał pełne prawo nie przyjmować wezwania i nie można mu mieć tego za złe. Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to wykroczenie? -- To jest szantaż. Podobnie jak zatrzymanie dowodu. |
|
Data: 2014-11-21 18:25:10 | |
Autor: kogutek444 | |
Konkurs na największe ścierwo | |
W dniu czwartek, 20 listopada 2014 18:56:48 UTC+1 użytkownik re napisał:
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA3EB10454A861budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... Masz rację ze to szantaż. Często go stosują. Dlatego w sytuacji niepewnej nie należy dawać DR i PJ. Zapomniałem i przyjmuję stówę na klatę. Ubezpieczenie można im dać bo nie zabiorą. Dowodu Osobistego też nie zabierają. Parę razy w życiu byłem w niepewnej sytuacji. Nie danie im możliwości wykorzystania że są lepsi i mogą więcej, na przykład zabrać DR, bardzo korzystnie wpływa na stosunki międzyludzkie. |
|
Data: 2014-11-23 17:58:03 | |
Autor: re | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Użytkownik > http://www.youtube.com/watch?v=-mu2EfHHeVU Masz rację ze to szantaż. Często go stosują. Dlatego w sytuacji niepewnej nie należy dawać DR i PJ. Zapomniałem i przyjmuję stówę na klatę. Ubezpieczenie można im dać bo nie zabiorą. Dowodu Osobistego też nie zabierają. Parę razy w życiu byłem w niepewnej sytuacji. Nie danie im możliwości wykorzystania że są lepsi i mogą więcej, na przykład zabrać DR, bardzo korzystnie wpływa na stosunki międzyludzkie. -- Nie można okazać dokumentu i szybko zabezpieczyć ? |
|
Data: 2014-11-20 19:47:19 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
Konkurs na największe ścierwo | |
Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to Tu wszystko na ten temat: http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=108086 |
|
Data: 2014-11-20 20:59:19 | |
Autor: Jankol | |
Konkurs ... | |
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m4lcvq$983$1node2.news.atman.pl... Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to Taka informacja to jest do d., bo nie podali podstawy prawnej. |
|
Data: 2014-11-20 21:21:52 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
Konkurs ... | |
Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to Taka informacja to jest do d., bo nie podali podstawy prawnej. "Z przepisów kodeksowych wynika, że policjant zatrzymujący kierowcę, np. przekraczającego dopuszczalną prędkość lub wyprzedzającego "na trzeciego", ma prawo pytać go w razie odmowy przyjęcia mandatu o jego warunki materialne, rodzinne i osobiste" Raczej nie pisaliby gdyby to nie byla prawda. Fakt, ze paragrafu nie podali, trzeba poszukac ale mnie sie juz nie chce :) |
|
Data: 2014-11-20 21:35:23 | |
Autor: Jankol | |
Konkurs ... | |
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości news:m4lih3$gtf$1node2.news.atman.pl... Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to Prawo to on może sobie mieć. Dla mnie istotne jest co mi grozi jak nie odpowiem ? Raczej nie pisaliby gdyby to nie byla prawda. Fakt, ze paragrafu nie podali, trzeba poszukac ale mnie sie juz nie chce :) W kodeksie wykroczeń znalazłem coś takiego : Art. 65. § 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub instytucję upoważnio-ną z mocy ustawy do legitymowania: 1) co do tożsamości własnej lub innej osoby, 2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub zamieszkania, podlega karze grzywny. § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela właściwemu organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do legity-mowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w § 1 Ale nie widziałem nic o warunkach materialne, rodzinne i osobiste". Może gdzieś jest. |
|
Data: 2014-11-21 08:13:00 | |
Autor: Mariusz Wozniak | |
Konkurs ... | |
Użytkownik "Jankol" <de3w@ty65x.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4ljb0$hud$1@node2.news.atman.pl...
Prawo to on może sobie mieć. Dla mnie istotne jest co mi grozi jak Nic. Jako podejrzany masz prawo odmówić złożenia wyjaśnień (art. 54 § 6 KPW ). X. |
|
Data: 2014-11-21 08:29:49 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
Konkurs ... | |
Nic. Jako podejrzany masz prawo odmówić złożenia wyjaśnień (art. 54 § 6 KPW ). A kiedy jest sie podejrzanym ?:) |
|
Data: 2014-11-21 09:17:27 | |
Autor: Mariusz Wozniak | |
Konkurs ... | |
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4mplg$loh$1@node2.news.atman.pl...
Nic. Jako podejrzany masz prawo odmówić złożenia wyjaśnień (art. 54 § 6 KPW ). W momencie, kiedy proponują ci mandat albo skierowanie sprawy do sądu przeciwko tobie. X. |
|
Data: 2014-11-21 09:23:44 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
Konkurs ... | |
A kiedy jest sie podejrzanym ?:) Nie chce mi sie tego ogladac, ale moze pytali sie przed "egzekucja" ?:) |
|
Data: 2014-11-21 09:13:44 | |
Autor: masti | |
Konkurs ... | |
Jankol wrote:
do tego stosuje się Kodeks Postępowania w sprawach o Wykroczenia, który odwołuje sie do Kodeksu POstępowania Karnego. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-22 01:54:52 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Konkurs na największe ścierwo | |
On Thu, 20 Nov 2014, Budzik wrote:
Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to IMO sprawa jest postawiona na głowie, kiedyś już pisałem, ale chyba na .prawo. Jest tak: - wg KW, osoba uprawniona do legitymowania ma prawo pytać o miejsce zamieszkania, zawód i miejsce pracy (tudzież obywatelstwo), odmowa odpowiedzi na *TE* pytania (lub wprowadzenie w błąd) owszem, jest wykroczeniem Zdaje się że zapodali ustnie przepis - art.65 KW: http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,238,,20140725,ustawa-z-dnia-20051971-r-kodeks-wykroczen.html - policja ma obowiązek podać sądowi m.in. "sytuację materialną". Rzeczywiście gdzieś jest taki przepis, pewnie w "postępowaniu". Namiaru nie pamiętam. I teraz hint. Policja *swój* obowiązek naciąga, twierdząc, że to obwiniony ma (obowiązek) podać te dane. Komentuję i objaśniam - jeśli ktoś chce *sądowi* podać dane podane przez obwinionego jako dane *policji*, to niech również sądowi przedstawi zarzut postawiony przez obwinionego. Jako zarzut policji oczywiście. Brzmi on przeważnie tak: "nic nie zrobiłem" :P Policja po to ma prawo do "miejsca pracy i zawodu", aby dla sądu zebrać WIARYGODNE dane o "sytuacji materialnej", a nie kit, który obwiniony zechce wcisnąć, "pracuję u brata, brat pracy szuka, a majątek pożyczony" :> Tłumacząc na polski: "jak pan nam poda dobrowolnie swoje zarobki, to sprawdzimy albo nie, jak pan nie poda to będziemy musieli pisać do panskiego zakładu i do skarbówki; czy pan podaje?" IMO byłoby zgodną z prawem i prawdą "propozycją". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-12-04 23:18:08 | |
Autor: WS | |
Konkurs na największe ścierwo | |
W dniu środa, 19 listopada 2014 20:14:46 UTC+1 użytkownik re napisał:
tez dobre ;) https://www.youtube.com/watch?v=YNenzqKFYpY |
|
Data: 2014-12-05 21:55:42 | |
Autor: janusz_k | |
Konkurs na największe ścierwo | |
W dniu 2014-12-05 08:18, WS pisze:
W dniu środa, 19 listopada 2014 20:14:46 UTC+1 użytkownik re napisał:Ta "zajebiście piękna" dała niezłego popału, no ale nie dziwota skoro w żyłach miała ponad promil, no i teksty" a panowie to byli gnębienie w szkole że zostali policjantami?" :) że są do dupy i tym podobne :) -- Pozdr Janusz_K |
|