Konkurs wiedzy o Bieszczadach i konkurs fotograficzny

Data: 2011-05-02 20:29:26
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Konkurs wiedzy o Bieszczadach i konkurs fotograficzny
Zapraszam do udziału w naszych forumowych zabawach.
Mamy konkurs wiedzy o regionie
http://bieszczadzkieforum.pl/konkurs-forumowy-wiedzy-o-bieszczadach-i-nie-tylko-t893-120.html
oraz konkurs fotograficzny. Temat: zielono mi w Bieszczadach
http://bieszczadzkieforum.pl/zdj-cia-konkursowe-edycja-iv-t971.html

Nagrody są naprawdę ciekawe.
Gdybym nie posiadała tych książek to sama wzięłabym udział w
konkursie.
1 nagroda to 3 numery 33, 34 i 35 "Materiałów Muzeum Budownictwa
Ludowego w Sanoku" a w nich o pochówkach wampirycznych, ludowych
zabawkach, architekturze cerkiewnej, kulturze materialnej i duchowej
Łemków, nawet jest o chłopskiej architekturze na Lubelszczyźnie,
tradycyjnym wyrobie świec, zwyczajach Judasza w Sanoku, karczmach i
zajazdach itd, itd.
2 nagroda to "Powiat sanocki w latach 1944-1956" w chwili obecnej to
rarytas
3. "Kryptonim "Agresor" ks. prałat Adam Sudoł w dokumentach SB i
Urzędu do Spraw Wyznań w latach 1957-1989" wiecie co czytając niektóre
sprawozdania i notatki służbowe parskałam śmiechem. Twórczość esbecka
z perspektywy czasu jest naprawdę zabawna.

Można też wybierać z listy nagród na której znajdują się także
publikacje nie będące w komercyjnym obiegu np. świetna mapa Ruthenusa
"Żubr oprowadza po Bieszczadach".
Serdecznie zapraszam
Lucyna Beata Pściuk

Konkurs wiedzy o Bieszczadach i konkurs fotograficzny