Konkurs wiedzy o Koranie...

Data: 2009-10-17 16:32:23
Autor: Piotr
Konkurs wiedzy o Koranie...
W nagrodê daj± artyku³y pierwszej potrzeby:
"Karabin AK-47 (popularny ka³asznikow), dwa granaty, komputer i mina
przeciwczo³gowa - to nagrody, jakie otrzyma 17-latek, który wygra³,
zorganizowany przez ugrupowanie islamskich rebeliantów al-Szabab na
po³udniu Somalii, konkurs wiedzy o Koranie i recytowania jego wersetów
- poinformowa³a agencja Reutera."

http://wiadomosci.onet.pl/2062127,12,konkurs_wiedzy_o_koranie_wygraj_kalasznikow,item.html

Data: 2009-10-17 16:39:00
Autor: Andrzej Adam Filip
Konkurs wiedzy o Koranie...
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:
W nagrodę dają artykuły pierwszej potrzeby:
"Karabin AK-47 (popularny kałasznikow), dwa granaty, komputer i mina
przeciwczołgowa - to nagrody, jakie otrzyma 17-latek, który wygrał,
zorganizowany przez ugrupowanie islamskich rebeliantów al-Szabab na
południu Somalii, konkurs wiedzy o Koranie i recytowania jego wersetów
- poinformowała agencja Reutera."

http://wiadomosci.onet.pl/2062127,12,konkurs_wiedzy_o_koranie_wygraj_kalasznikow,item.html

A jakie nagrody przydzieliło USA najlepszemu "rządowemu katu" od
torturowania? No bo przecież taka ciężka i stresująca praca nie mogła
zostać bez nagrody! ;-)

Gdy w dzień Adama i Ewy mróz i pięknie, zima wcześnie pęknie.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-17 16:51:01
Autor: Piotr
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 16:39:00 +0200, Andrzej Adam Filip napisa³(a):

A jakie nagrody przydzieli³o USA najlepszemu "rz±dowemu katu" od
torturowania? No bo przecie¿ taka ciê¿ka i stresuj±ca praca nie mog³a
zostaæ bez nagrody! ;-)

Pewnie jakie¶ fajne fotki z wiê¼niami.
Piotr

Data: 2009-10-17 17:24:04
Autor: CYC
Konkurs wiedzy o Koranie...

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Nie ma wojny cywilizacyjnej Piotrze !.
Nie ma wojny swiatopogladowej , ktora legnie sie tylko w chorych umyslach
religijnych fundamentalistow bedacych nic ie znaczaca nisza w
spoleczenstwach , jest za to sprawnie prowadzona gebelsowska propaganda
Ameryki i jej sojusznikow , ktorzy usiluja rozszerzyc odpowiedzialnosc za
toczaca sie amerykansa wojne na caly swiat .
Polsce i pozostalym katolickim krajom swiata islam zagraza w takim samym
stopniu jak katolicyzm zagraza w krajach muzulmanskch . Model jaoby
zagrozenia wymyslili propagandzisci dla oglupienia ludzi i uzasadinenia
prowadzonej przez siebie wojny , wojny zaborczej , przy czym w tej nie
ziemia jest obiektem zaboru a surowce .
Dzisiejsza Ameryka bez  ropy, ktora w wiekszosci pozyskuje poprzez militarne dzialania i ubezwlasnowolnienie podbitych narodow  w ciagu tygodni stanie sie gospodarczym wrakiem .
Sa tez i inne cele , ktore uzasadniaja ekspansje Ameryki . Sa nimi chec zdominowania swiata , ktory krok po kroczku byl zawlaszczany i ubezwlasnowalniany .
To sa przyczyny prowadzonych przez Ameryke wojen i walki jaka prowadza z nia ci , ktorzy nie chca podporzadkowac sie jej dominacji . Reszta to , jak wspomnialem wyzej,  gebelsowska propaganda .

cyc

Data: 2009-10-17 15:38:15
Autor: KArol
Konkurs wiedzy o Koranie...
CYC <ja@ja.pl> napisa³(a): ... gebelsowska propaganda .

napisala sowiecka gebelsowska zagluszarka.

Data: 2009-10-17 18:31:51
Autor: Andrzej Adam Filip
A kto dokładnie uprawia Goebbelsowsk ą propagandę? [Was: Konkurs wiedzy o Koranie...]
"KArol " <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
CYC <ja@ja.pl> napisał(a): .. gebelsowska propaganda .

napisala sowiecka gebelsowska zagluszarka.

Czy CYC siÄ™ wywija z mordpliku (kill file) jak taki Tzva postujÄ…cy z
10+adresów email?

Każde niepowodzenie ma jedną radę i jedną korzyść.
  -- PrzysÅ‚owie armeÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-17 16:36:30
Autor: Karol
A kto dok³adnie uprawia Goebbelsowsk± propagandê? [Was: Konkurs wiedzy o Koranie...]
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
"KArol " <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
> CYC <ja@ja.pl> napisaÅ&#65533;(a): >
> .. gebelsowska propaganda .
>
> napisala sowiecka gebelsowska zagluszarka.

Czy CYC siÄ&#65533; wywija z mordpliku (kill file) jak taki Tzva postujÄ&#65533;cy z
10+adresów email?

ci dwaj sa siebie warci.teraz potwierdziles sam kim jestes, broniac cyca.

Z takimi jak wy ja jako Polak, nie dyskutuje.

Data: 2009-10-17 18:45:32
Autor: Andrzej Adam Filip
" Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> [...]
>
> napisala sowiecka gebelsowska zagluszarka.

Czy CYC siÄ&#65533; wywija z mordpliku (kill file) jak taki Tzva postujÄ&#65533;cy z
10+adresĂłw email?

ci dwaj sa siebie warci.teraz potwierdziles sam kim jestes, broniac cyca.

Z takimi jak wy ja jako Polak, nie dyskutuje.

A ty niby jesteś Polakiem? Bo na mnie takiego wrażenia zbytnio nie sprawiasz :-)

Kiedy masz kłopoty, poznajesz swoich wrogów i przyjaciół
  -- PrzysÅ‚owie kurdyjskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-18 09:50:28
Autor: CYC
A kto dok³adnie uprawia Goebbelsowsk± propagandê? [Was: Konkurs wiedzy o Koranie...]

U¿ytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbcrqe$sog$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ci dwaj sa siebie warci.teraz potwierdziles sam kim jestes, broniac cyca.

Z takimi jak wy ja jako Polak, nie dyskutuje

Alez jestes glupi i zacietrzewiony , prawdziwie pisowskie dno .
Pedzisz do filtra synku , szkoda , ze nie mozna wlac tam szamba bo byloby Ci w nim jak u siebie .
Masz tam doborowe towarzystwo awe i jednego bezimiennego .

cyc

Data: 2009-10-17 19:38:13
Autor: Grzegorz Z.
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 16:32:23 +0200, Piotr napisa³(a):

[...]

Znaczy takie "rupta co chceta - po monoteistycznemu" ? --
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-17 20:13:22
Autor: Piotr
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:38:13 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

Znaczy takie "rupta co chceta - po monoteistycznemu" ?

Ja bym to nazwa³ akcj± edukacyjn±. Ale ja nie mam antyreligijnego
pierdolca.
Piotr

Data: 2009-10-17 20:15:11
Autor: Grzegorz Z.
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:13:22 +0200, Piotr napisa³(a):

Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:38:13 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

Znaczy takie "rupta co chceta - po monoteistycznemu" ?

Ja bym to nazwa³ akcj± edukacyjn±. Ale ja nie mam antyreligijnego
pierdolca.

Wysadz± ci w powietrze w imiê "jedynego boga" kogo¶ z twojej rodziny, to
wspomnisz sobie wtedy zgrzesia i jego antyreligijnego pierdolca.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-17 20:22:19
Autor: Piotr
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:15:11 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

[...]

Jejku, ale¶ siê ubra³ w wajdelocie gatki, he, he...
Id¼ zrób sobie baranka w mur ¶wi±tyni, i powtarzaj:
Moje pierdzenia nie maj± najmniejszego znaczenia dla losów "¶wiata" - 3X
Pó¼niej przeczytaj swoj± pisaninê, bo jakie¶ bezsensy piszesz.
Piotr

Data: 2009-10-17 20:34:34
Autor: Grzegorz Z.
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:22:19 +0200, Piotr napisa³(a):

Twoje maj± wiêksze znaczenie?

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-17 20:51:10
Autor: Andrzej Adam Filip
Konkurs wiedzy o Koranie...
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:22:19 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:15:11 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ja bym to nazwał akcją edukacyjną. Ale ja nie mam antyreligijnego
pierdolca.

WysadzÄ… ci w powietrze w imiÄ™ "jedynego boga" kogoÅ› z twojej rodziny, to
wspomnisz sobie wtedy zgrzesia i jego antyreligijnego pierdolca.

Jejku, aleś się ubrał w wajdelocie gatki, he, he...
Idź zrób sobie baranka w mur świątyni, i powtarzaj:
Moje pierdzenia nie mają najmniejszego znaczenia dla losów "świata" - 3X

Twoje mają większe znaczenie?

A on ma aż takie "prorocze zacięcie" ja ty że o abc nie wspomnę? :-)

Chociaż krowie dasz kakao, nie wydoisz czekolady.
  -- Lec, StanisÅ‚aw Jerzy (1909-1966)

Data: 2009-10-17 20:24:59
Autor: Andrzej Adam Filip
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:13:22 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:38:13 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

A najlepszą metodą żeby tego nie zrobili jest wysłanie paru setek
żołnierzyków WP do Afganistanu że "Islamiści" mieli "dobre" skojarzenia z Polską? :-)

P.S.
Mi wisiało gdzie leży Afganistan i co się tam dzieje dopóki się tam WP
nie wpierdoliło jako "kfiatek u korzucha" US Army. W wyniku działań US
Army i NATO Afganistan stał się czymś znacznie lepszym niż "obozem
treningowym" dla Al Kaidy, stał się poligonem treningowym.

Ten, kto stoi na palcach, nie stoi mocno.
  -- Laozi (ok. VI w. p.n.e.)

Data: 2009-10-17 23:23:29
Autor: boukun
Konkurs wiedzy o Koranie...

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1royucdulr13h.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Za to proreligijnego, a to jeszcze gorsze, he, he, he i ¶wiadczy o prymitywi¼mie cz³owieka...

boukun

Data: 2009-10-17 23:39:56
Autor: Andrzej Adam Filip
Konkurs wiedzy o Koranie...
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Za to proreligijnego, a to jeszcze gorsze, he, he, he i świadczy o
prymitywiźmie człowieka...

boukun

To może w ramach testu: Czy zgodzisz się z przysłowiem poniżej? :-)

Gdyby Bóg żył na tym świecie, ludzie powybijaliby Mu wszystkie szyby.
  -- PrzysÅ‚owie żydowskie (pl.wikiquote.org)

SÅ‚owo szkody nie nagrodzi.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-17 23:47:59
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Konkurs wiedzy o Koranie...

Uzytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisal w wiadomosci
Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:38:13 +0200, Grzegorz Z. napisal(a):

Znaczy takie "rupta co chceta - po monoteistycznemu" ?

Ja bym to nazwal akcja edukacyjna. Ale ja nie mam antyreligijnego
pierdolca.
Piotr

Za to proreligijnego, a to jeszcze gorsze, he, he, he i swiadczy o
prymitywizmie czlowieka...

boukun

To moze w ramach testu: Czy zgodzisz sie z przyslowiem ponizej? :-)

Gdyby Bóg zyl na tym swiecie, ludzie powybijaliby Mu wszystkie szyby.
 -- Przyslowie zydowskie (pl.wikiquote.org)

-- Andrzej Adam Filip : Swiat jaki jest kazdy widzi (inaczej).
Slowo szkody nie nagrodzi.
 -- Przyslowie polskie (pl.wikiquote.org)

  Boskie!

  AR

Data: 2009-10-18 00:09:16
Autor: Piotr
Konkurs wiedzy o Koranie...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 23:47:59 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisa³(a):

  Boskie!

Per³ami w nierogaciznê?
Piotr

Data: 2009-10-18 12:51:27
Autor: boukun
Konkurs wiedzy o Koranie...

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ne1t6o1w3b-9AHerin.brudna.chmurka.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

Najpierw postawiliby go przed międzynarodowym trybunałem karnym, wcześniej pozbywszy go immunitetu sędziwskiego...

boukun

Konkurs wiedzy o Koranie...