Kononowicz '15.

Data: 2016-02-13 03:44:24
Autor: Vernon L. Pinkley
Kononowicz '15.
użytkownik stevep napisał:
# Ugrupowanie Kukiza nazywane jest pożtecznymi idiotami. A ja mam  propozycję, aby Kukiz zmienił nazwisko i nazwę ugrupowania na Kononowicz  '15.

Zadziwiacie mnie tawari¶ć na każdym kroku, najpierw czerwienicie
się jak to noweczesna z peło doprowadziły w PE do podjęcia
tematu demokracji PL. Przyjechała ta komisja wenecka, zaleca
zmiane konstytucji, a wy tawari¶ć drzecie japę na Kukiza.

Nosz kuwa tawari¶ć, powinnista być konsekwentni, jak powiedziało
sie A, trza powiedzieć B. A wy tawari¶ć jak kura z jajem,
nie wiecie gdzie się podziać.

Data: 2016-02-13 16:23:13
Autor: Budzik
Kononowicz '15.
Użytkownik Vernon L. Pinkley vernon.l.pinkley@gmail.com ...

Przyjechała ta komisja wenecka, zaleca
zmiane konstytucji,

Cos mnie omineło?
Słyszałem, ze KW skrytykowała pomysł zmiany i nazwała go "diabolicznym kompromisem" ale może było co¶ jeszcze?

Kononowicz '15.