Kononowicz bis

Data: 2013-03-18 18:36:47
Autor: leszek niewiadomski
Kononowicz bis
>W Polsce referenda to polityczny spektakl i propaganda. To podpuszczanie ludzi, zwykłe podbijanie bębenka. A idee Dudy przypominają mi aspiracje Krzysztofa Kononowicza, który zabiegając o poparcie, deklarował: "Chcę, żeby pieniążki z UE wpływały do Białegostoku i do Warszawy, i do całej Polski. Bo Polska musi być bogata, uczciwa i rzetelna. Jako poseł UE zrobię ład i porządek”.

Dlaczego nie zrobić referendum: "Czy chcesz, żeby pieniążki z UE wpływały do Białegostoku i do Warszawy, i do całej Polski?”. Wystarczyłoby zebrać – jak proponuje przewodniczący „Solidarności” – milion podpisów i przegłosować w referendum.<

http://www.wprost.pl/blogi/cezary_bielakowski/?B=2393
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-18 18:39:35
Autor: boukun
Kononowicz bis
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:ki7jbf$fnp$2online.de...
> [...]

Dlaczego nie zrobić referendum: "Czy chcesz, żeby pieniążki z UE wpływały do Białegostoku i do Warszawy, i do całej Polski?”. Wystarczyłoby zebrać – jak proponuje przewodniczący „Solidarności” – milion podpisów i przegłosować w referendum.<

I bardzo dobrze, ten bandycki system nie ma żadnej racji bytu!

boukun

Data: 2013-03-18 18:07:00
Autor: Wiesiaczek
Kononowicz bis
On Mon, 18 Mar 2013 18:39:35 +0100, boukun wrote:

> [...]

http://www.wprost.pl/blogi/cezary_bielakowski/?B=2393 ln.

I bardzo dobrze, ten bandycki system nie ma żadnej racji bytu!

Dużo mówisz o burzeniu tego systemu ale nic o tym, jaki mam być przyszły.
Tylko żeby nie było: "Kapitalizm tak, wypaczenia nie", bo to już przerabialiśmy przy okazji tzw. komunizmu :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-03-18 19:11:17
Autor: boukun
Kononowicz bis
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ki7l44$ib6$1news.task.gda.pl...
> [...]

Tylko żeby nie było: "Kapitalizm tak, wypaczenia nie", bo to już
przerabialiśmy przy okazji tzw. komunizmu :)

Ty masz wiele wspólnego z Jadrysiem, sracie się ze strachu przed jakimikolwiek zmianami i z tego strachu wolicie trwać przy tym kurewskim kapitaliźmie...

To takie talmudyczne...

Chciałbym, ale nie..., bo nie wiem...

Kto nie chce zmian, ten ich nie będzie miał..., a jakie będą, to może przyszłość pokazać... i w głównej mierze zależą od nas samych, od wszystkich Polaków!!!

boukun

Data: 2013-03-18 20:47:01
Autor: leszek niewiadomski
Kononowicz bis
Am 18.03.2013 19:11, schrieb boukun:
> [...]

Kto nie chce zmian, ten ich nie będzie miał..., a jakie będą, to może
przyszłość pokazać... i w głównej mierze zależą od nas samych, od

Poczekaj koles jak rodacy podchwyca twoje hasla i wezma sprawy w swoje rece. Sasiedzi zainteresuja sie gosciem co ma dom, samochod, elektronike, nie umiera z glodu, a nie pracuje. Kazdy bedzie sobie panem i wladca, zadna policja nie obroni przed gniewem ludu.
Pakuj sie kolego poki nie jest za pozno!
ln.

Data: 2013-03-18 22:52:20
Autor: boukun
Kononowicz bis
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:ki7qvl$lps$1online.de...
> [...]

Pakuj sie kolego poki nie jest za pozno!

Nie żartuj sobie, ja nie jestem oligarchem, a nie jeden mój bezpośredni sąsiad żyje lepiej jak ja...

Ale ja wiem, który kradł maszyny z doprowadzanego do upadku zakładu pracy i otwierał prywatę...

boukun

Data: 2013-03-19 07:58:06
Autor: leszek niewiadomski
Kononowicz bis
Am 18.03.2013 22:52, schrieb boukun:
> [...]

sąsiad żyje lepiej jak ja...

Ale ja wiem, który kradł maszyny z doprowadzanego do upadku zakładu

A wiec poprowadzisz lud do niego?
ln.

Data: 2013-03-19 06:39:52
Autor: Wiesiaczek
Kononowicz bis
On Mon, 18 Mar 2013 19:11:17 +0100, boukun wrote:

> [...]

Kto nie chce zmian, ten ich nie będzie miał..., a jakie będą, to może
przyszłość pokazać... i w głównej mierze zależą od nas samych, od

Już jedną zmianę przeżyłem właśnie dzięki Tobie, tak ok. 1989 roku...

Data: 2013-03-19 09:10:27
Autor: boukun
Kononowicz bis
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ki917o$9ru$1news.task.gda.pl...
> [...]

wszystkich Polaków!!!

boukun

Już jedną zmianę przeżyłem właśnie dzięki Tobie, tak ok. 1989 roku...

W 1989 roku to ja byłem od dwóch lat na emigracji, zmuszony przez zbrodniarza Jaruzelskiego, założyciela tego kurewskiego systemu...  Wiesiaczek, to jednak talmudysta Jadryś...

boukun

Data: 2013-03-19 09:42:49
Autor: Wiesiaczek
Kononowicz bis
On Tue, 19 Mar 2013 09:10:27 +0100, boukun wrote:

> [...]

zbrodniarza Jaruzelskiego, założyciela tego kurewskiego systemu... Wiesiaczek, to jednak talmudysta Jadryś...

To Bolka wspierałeś tylko od 1980 do 1987 roku?

Data: 2013-03-19 10:54:17
Autor: boukun
Kononowicz bis
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ki9bup$1mp$4news.task.gda.pl...
> [...]

Wiesiaczek, to jednak talmudysta Jadryś...

boukun

To Bolka wspierałeś tylko od 1980 do 1987 roku?

Głupi jesteś, Bolek to człowiek Jaruzela, a nie jakiegoś młodego "boukuna" z Jeleniej Góry...

boukun

Data: 2013-03-18 19:21:38
Autor: matusm
Kononowicz bis

> [...]

Dlaczego nie zrobić referendum: "Czy chcesz, żeby pieniążki z UE wpływały do Białegostoku i do Warszawy, i do całej Polski?”. Wystarczyłoby zebrać – jak proponuje przewodniczący „Solidarności” – milion podpisów i przegłosować w referendum.<

Bis no bo ciągle,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Kononowicz bis