Kononowicz bis

Data: 2013-03-18 19:21:38
Autor: matusm
Kononowicz bis

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:ki7jbf$fnp$2online.de...
>W Polsce referenda to polityczny spektakl i propaganda. To
podpuszczanie ludzi, zwykłe podbijanie bębenka. A idee Dudy przypominają mi aspiracje Krzysztofa Kononowicza, który zabiegając o poparcie, deklarował: "Chcę, żeby pieniążki z UE wpływały do Białegostoku i do Warszawy, i do całej Polski. Bo Polska musi być bogata, uczciwa i rzetelna. Jako poseł UE zrobię ład i porządek”.

Dlaczego nie zrobić referendum: "Czy chcesz, żeby pieniążki z UE wpływały do Białegostoku i do Warszawy, i do całej Polski?”. Wystarczyłoby zebrać – jak proponuje przewodniczący „Solidarności” – milion podpisów i przegłosować w referendum.<

http://www.wprost.pl/blogi/cezary_bielakowski/?B=2393
ln.
Bis no bo ciągle,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Kononowicz bis