Konroler usb 3.0 transfery

Data: 2013-12-02 20:29:01
Autor: jg
Konroler usb 3.0 transfery
Dnia Mon, 02 Dec 2013 17:40:05 +0100, ST napisał(a):

Jestem zawiedziony transferami bo podłączając dysk do portu usb 2 transfery podczas kopiowania na dysk wewnętrzny miałem ok 30MB/s a po podłączeniu pod kontroler 3.0 zwiększyły sie do 35MB/s

Tak ma być czy coś robię tak?

moze nie na temat, ale dysk seagate backup plus zrzuca na laptopa samsung z
i5 dane srednio 82GB/sek, w porywach do 97GB/sek... a po usb2 zrzuca
srednio 31MB/sek (max. 32MB/sek). to tak gwoli orientacji. rzeczywiscie
ciekaw jestem jakie mozna uzyskac transfery na tych kartach pci-e.

--
jg

Data: 2013-12-03 12:16:39
Autor: robot
Konroler usb 3.0 transfery
W dniu 2013-12-02 20:29, jg pisze:

moze nie na temat, ale dysk seagate backup plus zrzuca na laptopa samsung z
i5 dane srednio 82GB/sek, w porywach do 97GB/sek...

Nieźle nieźle...

--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS