Konsekwencje korzystania z LPG ;)

Data: 2009-06-02 20:12:27
Autor: Alex81
Konsekwencje korzystania z LPG ;)
In article <h03glj$caa$1@node1.news.atman.pl>, trust_no1@mail.com says...

http://www.moto.wp.pl/gid,11183428,title,Pozar-Passata-na-gaz,galeriazdjecie.html

...bez komentarza...

Faktycznie, stary bandzior, pewnie skrajnie zaniedbany, to i gaz zadrutowany.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-02 20:18:45
Autor: jack
Konsekwencje korzystania z LPG ;)
> [...]

Zadaj sobie trochę trudu i poszukaj ile w tym czasie spaliło sie autek na
benzynke lub ropkę.A potem siej panikę.
Kolega strazak opowiadał jak robili testy na poligonie poloneza z gazem:
pierwszy wybuchł zbiornik z beznzyną [blacha 05mm] polonez spłonął gaz uszedł
zaworem a butla gazowa pozostała nietchnięta[blacha 5mm]
pozdro.jack

Data: 2009-06-02 20:22:18
Autor: Alex81
Konsekwencje korzystania z LPG ;)
In article <6069.00000297.4a256d05@newsgate.onet.pl>, jackglajt@vp.pl says....
> [...]
pierwszy wybuchł zbiornik z beznzyną [blacha 05mm] polonez spłonął gaz uszedł
zaworem a butla gazowa pozostała nietchnięta[blacha 5mm]
Masakruje mnie fakt jak mały procent ludzi ostatnio jest w stanie zrozumieć ironię...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-02 20:25:40
Autor: Alex81
[...]
Swoją szosą, "blacha 5mm" na zbiorniku LPG... Tiaa...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-02 21:07:40
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości

Swoją szosą, "blacha 5mm" na zbiorniku LPG... Tiaa...

A ile?

Picasso

Data: 2009-06-02 21:15:42
Autor: Alex81
Konsekwencje korzystania z LPG ;)
In article <h03trq$1ls$1@nemesis.news.neostrada.pl>, misiaczek@pysiaczek.pl says...
A ile?
3? 5mm to już byłaby przesada, taki zbiornik byłby bardzo ciężki. Pomijam to że w opisywanym przykładzie pierwsza zapaliła się benzyna - podgrzanie zbiornika powoduje wypływ gazu przez zawór bezpieczeństwa, nic dziwnego że ciężko było to zapalić.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-03 23:08:21
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.248f98ca25f9d6789897a3news.onet.pl...
[...]

Robilem ze zbironikow LPG wiele urzadzen i zawsze gdy cialem/wiercilem musialem przebic sie przez wlasnie 5 mm  dobrej stali...

Picasso

Data: 2009-06-04 19:04:47
Autor: gosmo
Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.248f8d0e71bbdf129897a0news.onet.pl...
[...]

Masz rację, to nie 5mm, tylko 6mm, przynajmniej w przypadku mojego zbiornika.

Data: 2009-06-03 20:51:39
Autor: kogutek
> [...]
pierwszy wybuchł zbiornik z beznzyną [blacha 05mm] polonez spłonął gaz uszedł
zaworem a butla gazowa pozostała nietchnięta[blacha 5mm]

Ja kojarzę ze w przeciągu kilku lat pan telewizor ze dwa razy coś wydukał o
paleniu i butli z gazem. W tym roku widziałem dwa spalone samochody i nie
wybuchły w nich butle. To chyba ich nie było. --

Konsekwencje korzystania z LPG ;)