Konsekwencje niezaksięgowania faktury

Data: 2010-07-09 12:19:09
Autor: Maranowski
Konsekwencje niezaksięgowania faktury
Jakie konsekwencje groż± za niezaksięgowanie wystawionej faktury na kwotę 8000zł? Odbiorc± faktury była osoba prywatna, która miała w ogóle nie zapłacić, a w końcu zapłaciła 3 miesi±ce po upływie terminu płatno¶ci. Dlatego nie księgowałem tej faktury i teraz mam problem.

Data: 2010-07-09 13:28:31
Autor: Maddy
Konsekwencje niezaksięgowania faktury
W dniu 09-07-2010 12:19, Maranowski pisze:
Jakie konsekwencje grożą za niezaksięgowanie wystawionej faktury na
kwotę 8000zł?

Jak będziesz miał pecha to grzywna z kodeksu karno-skarbowego, plus podatek i odsetki do zapłaty oczywiście.
Jak z każdym przestępstwem - mogą Cię nie złapać. Jak ukradniesz komuś rower też może Ci to ujść na sucho.
Ty decydujesz.

Odbiorcą faktury była osoba prywatna, która miała w ogóle
nie zapłacić, a w końcu zapłaciła 3 miesiące po upływie terminu
płatności. Dlatego nie księgowałem tej faktury i teraz mam problem.

Zaksięgować, skorygować deklarację VAT, dopłacić podatek z odsetkami.
Unikniesz grzywny.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813