Konsekwencje praktyk homoseksualistów

Data: 2013-02-09 10:16:37
Autor: Trybun
Konsekwencje praktyk homoseksualistów
W dniu 2013-02-09 09:32, abc pisze:
W dziejach świata wszystkie cywilizacje i główne religie potępiały
homoseksualizm.1 W koloniach amerykańskich czyny o podłożu homoseksualnym
były karane śmiercią.

Thomas Jefferson stwierdził, że homoseksualizm "powinien być karany, w
przypadku mężczyzn kastracją, a w przypadku kobiet wycięciem dziury w
przegrodzie nosowej o średnicy przynajmniej 1,25 cm".2 Do roku 1961 czyny
homoseksualne były w Ameryce nielegalne.

To kultura niszcząca m.in kulturą Indian w osobie Jerffersona powinna być przez każdego rozumnego człowieka potępiona. Powołyawnie sie na takich zbirów i usprawiedliwiać ich racji może tylko ktoś niespełna rozumu.

Data: 2013-02-09 12:29:01
Autor: pluton_
[...]

powiedzial trybek i powolal sie na edkagerka.

Nullification

Data: 2013-02-09 15:56:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 12:29, pluton_ pisze:
[...]

To ty ciągle się na niego powołujesz.

Data: 2013-02-09 18:59:14
Autor: pluton_
Konsekwencje praktyk homoseksualistów

> powiedzial trybek i powolal sie na edkagerka.

To ty ciągle się na niego powołujesz.

Ale jest malenka roznica: ja sie na niego powoluje jako na
klasyczny przyklad bandziora i zlodzieja, a ty powolujesz sie
na niego jak na boga.

Nullification

Data: 2013-02-10 10:10:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-09 18:59, pluton_ pisze:
[...]

No chyba jesteś chory.. Mam go tylko za dobrego gospodarza, ale do miana polskiego Patrioty na miarę Jaruzelskiego to sporo mu brakuje. Tym bardziej że to Jaruzelski był zmuszony cały ten bajzel po nim sprzątać.

Data: 2013-02-10 12:30:46
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 10 Feb 2013 10:10:56 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

No zobacz, taki Jaruzelski. Spocznie na Wawelu obok innego wielkiego
patrioty czy wrzucą go do sosnowej trumny, pierdykną salwę i po balu. Jak
sądzisz?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Konsekwencje praktyk homoseksualistów