Konserwacja auta na postój

Data: 2010-01-12 12:35:26
Autor: KJ Siła Słów
Konserwacja auta na postój
Wycior pisze:

Mianowicie chciałbym postawić auto na postój ok. 2 lat.

Postoj absolutny czyli nie dotykanie auta przez 2 lata nie robi dobrze mechanizmom. Nie zeby po 2 latach mial sie rozpasc z pierwszym obrotem rozrusznika, ale tu i owdzie cos przyrdzewieje, przyschnie i przy uruchamianiu moze sie okazac byc pare rzeczy do wymiany albo przesmarowania, rozruszania itd...
Naprawy proponuje robic za te 2 lata.

Model i rocznik wykluczaja sciezke rejestracji na zabytek czy auto kolekcjonerskie.

Metalowy garaz, nawet dobrze wentylowany zawsze lubi garazowac wilgoc, gena nie wydlubiesz.

Z wentylacja samego auta tez uwazaj, bo jak Ci mysz wejdzie do srodka, potem do srodka auta (w nawiew na przyklad) i juz z niego nie wyjdzie to po dwoch latach sam oddasz  na zlom i jeszcze doplacisz za demontaz w uciazliwych warunkach.

Co o tym sądzicie?

Ze to bardzo trudna milosc.

Ja bym sprzedal, uronil lezke na zderzak, zrobil duza impreze "ku czci i pamieci", a od rana zaczal nowe zycie
:-)

Co zrobić, żeby auto doczekało mnie w takim stanie jakim znajduje się teraz

Sa w sieci takie listy co odkrecic, zakrecic, przesmarowac.
http://www.auto-swiat.pl/poradniki,artykuly,Jak-przygotowac-auto-do-dlugiego-postoju,Auto-na-zime-- -pokazujemy-jak-przygotowac-auto-do-zimowego-postoju,22305.html

KJ

Data: 2010-01-12 13:35:38
Autor: Wycior
Konserwacja auta na postój
Ja bym sprzedal, uronil lezke na zderzak, zrobil duza impreze "ku czci i pamieci", a od rana zaczal nowe zycie

:) pomijając jeszcze aspekt sentymentalny muszę mieć na uwadze, że kiedy już przegrany okres dobiegnie końca niewątpliwie nie będzie stac mnie na auto. Dlatego też myślałem, żeby zostawić to... Ale skoro potem mam sie tylko drażnić tym, że auto jest, ale nie nadające się do użytku i więcej stracić niż zyskać to chyba faktycznie jedyne wyjście :(

--
Pzdr., Wycior

Konserwacja auta na postój