Konserwacja auta na postój

Data: 2010-01-12 13:56:20
Autor: Lewis
Konserwacja auta na postój
Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hihl7k$5bg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam serdecznie.
W nieodległej przesłości wynikneła mi pewna mało pozytywna sytuacja prawna... W związku z tym mam kilka pytań.
Mianowicie chciałbym postawić auto na postój ok. 2 lat. Dysponuję garażem

A nie możesz tego auta oddać pod opiekę komuś z rodziny/znajomemu?
Żeby poprostu raz w tygodniu uruchomił, naładował akumulator, przejechal z 20km, dobrze wysuszył wnętrze ogrzewaniem? A nawet używał jako swojego...

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-12 14:05:17
Autor: Wycior
Konserwacja auta na postój
A nie możesz tego auta oddać pod opiekę komuś z rodziny/znajomemu?
Żeby poprostu raz w tygodniu uruchomił, naładował akumulator, przejechal z 20km, dobrze wysuszył wnętrze ogrzewaniem? A nawet używał jako swojego...

Już raz tak postąpiłem. Efekt jest taki, że oboje drzwi z lewej strony zgubiło listwy, za to nabawiło się wgniecenia i rdzy, tylka klapa zmuszona była pożegnać się z blendą no i wcześniej wspominana belka zapomniała jak to jest być w jednej całości... Niestety nikogo innego takiego nie mam :(

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-01-12 14:40:31
Autor: yaro
Konserwacja auta na postój
Skoro silnik taka żyleta a buda sie zaczyna sypać
to może zostaw go sobie, resztę zezłomuj, sprzedaj.
Może za 'jakiś czas' reanimujesz renie wstawiając
jej serce do innego ciała ;)
też jestem sentymentalny jeśli chodzi o auta - niestety :)

--
yaro

Data: 2010-01-12 23:36:22
Autor: Pab_lo
Konserwacja auta na postój
Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hihso7$kfj$1nemesis.news.neostrada.pl...

Niestety nikogo innego takiego nie mam :(

Postaw pod brama i od czasu do czasu daj klawiszom/sanitariuszom kluczyki zeby dali jej po zaworach ;)

Picasso

Konserwacja auta na postój