Konserwacja auta na postój

Data: 2010-01-12 14:51:08
Autor: Wojtekk
Konserwacja auta na postój

Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hihl7k$5bg$1atlantis.news.neostrada.pl...

A może to kompletnie niewykonalne i bez sensu...? Chciałbym poznać opinię szanownego grona grupowiczy.

A może jednak warto odłożyć sentymenty na bok.
Może uda się sprzedać autko nawet za niewielką kasę. Do tego dolicz, to co zaoszczędzisz na ubezpieczeniu i późniejszej reanimacji.
A jak by udało ci się wynając komuś garaż na te dwa lata... to miałbyś później duże szanse zapałać miłością do jakiegoś młodszego nabytku ;)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-12 15:09:29
Autor: Wycior
Konserwacja auta na postój
Na dobrą sprawę mam zamiar nabyć coś, wcale nie nowsze, ale za to marzenie :D E34 :]. Z tym, że nie łatwo będzie... Nie chcę żęcha za 500 czy 1k zł. Wolę wydać więcej i przywieźć sobie zadbany okaz zza granicy. Wtedy łatwiej byłoby mi zapomnieć o bliskiej sercu Reni (z takimi fotelami, że w domu nie czuję się równie wygodnie :) ). Chciałem ją zostawić, coby po służyła mi z rok zanim zrealizuję marzenie 530 :)

--
Pzdr., Wycior

Konserwacja auta na postój